Atıf Formatları
Farklılaştırılmış Öğretim Yöntemlerinin Derin ve Yüzeysel Öğrenen Öğrencilerin Kalıcılık Puanları Üzerindeki Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. Demir And S. Demir, "Farklılaştırılmış Öğretim Yöntemlerinin Derin ve Yüzeysel Öğrenen Öğrencilerin Kalıcılık Puanları Üzerindeki Etkisi," 21.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , 2012

Demir, S. And Demir, S. 2012. Farklılaştırılmış Öğretim Yöntemlerinin Derin ve Yüzeysel Öğrenen Öğrencilerin Kalıcılık Puanları Üzerindeki Etkisi. 21.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi .

Demir, S., & Demir, S., (2012). Farklılaştırılmış Öğretim Yöntemlerinin Derin ve Yüzeysel Öğrenen Öğrencilerin Kalıcılık Puanları Üzerindeki Etkisi . 21.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Demir, Serkan, And Serkan Demir. "Farklılaştırılmış Öğretim Yöntemlerinin Derin ve Yüzeysel Öğrenen Öğrencilerin Kalıcılık Puanları Üzerindeki Etkisi," 21.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 2012

Demir, Serkan And Demir, Serkan. "Farklılaştırılmış Öğretim Yöntemlerinin Derin ve Yüzeysel Öğrenen Öğrencilerin Kalıcılık Puanları Üzerindeki Etkisi." 21.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , 2012

Demir, S. And Demir, S. (2012) . "Farklılaştırılmış Öğretim Yöntemlerinin Derin ve Yüzeysel Öğrenen Öğrencilerin Kalıcılık Puanları Üzerindeki Etkisi." 21.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi .

@conferencepaper{conferencepaper, author={Serkan Demir And author={Serkan Demir}, title={Farklılaştırılmış Öğretim Yöntemlerinin Derin ve Yüzeysel Öğrenen Öğrencilerin Kalıcılık Puanları Üzerindeki Etkisi}, congress name={21.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi}, city={}, country={}, year={2012}}