Atıf Formatları
Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma Ve Yorumlama Düzeyleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. COŞTU Et Al. , "Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma Ve Yorumlama Düzeyleri," Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.44, pp.194-213, 2017

COŞTU, F. Et Al. 2017. Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma Ve Yorumlama Düzeyleri. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.44 , 194-213.

COŞTU, F., ERCAN, O., & COŞTU, B., (2017). Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma Ve Yorumlama Düzeyleri. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.44, 194-213.

COŞTU, Fatma, ORHAN ERCAN, And Bayram COŞTU. "Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma Ve Yorumlama Düzeyleri," Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.44, 194-213, 2017

COŞTU, Fatma Et Al. "Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma Ve Yorumlama Düzeyleri." Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.44, pp.194-213, 2017

COŞTU, F. ERCAN, O. And COŞTU, B. (2017) . "Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma Ve Yorumlama Düzeyleri." Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.44, pp.194-213.

@article{article, author={Fatma COŞTU Et Al. }, title={Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma Ve Yorumlama Düzeyleri}, journal={Buca Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={194-213} }