N. Çeliköz, "İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN ÜST BİLİŞSEL OKUMA STRATEJİLERİNİ KULLANABİLME DÜZEYLERİ," Uluslarrası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi , Gostivar, Macedonia, pp.65, 2016
Çeliköz, N. 2016. İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN ÜST BİLİŞSEL OKUMA STRATEJİLERİNİ KULLANABİLME DÜZEYLERİ. Uluslarrası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi , (Gostivar, Macedonia), 65.
Çeliköz, N., (2016). İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN ÜST BİLİŞSEL OKUMA STRATEJİLERİNİ KULLANABİLME DÜZEYLERİ . Uluslarrası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi (pp.65). Gostivar, Macedonia
Çeliköz, Nadir. "İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN ÜST BİLİŞSEL OKUMA STRATEJİLERİNİ KULLANABİLME DÜZEYLERİ," Uluslarrası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, Gostivar, Macedonia, 2016
Çeliköz, Nadir. "İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN ÜST BİLİŞSEL OKUMA STRATEJİLERİNİ KULLANABİLME DÜZEYLERİ." Uluslarrası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi , Gostivar, Macedonia, pp.65, 2016
Çeliköz, N. (2016) . "İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN ÜST BİLİŞSEL OKUMA STRATEJİLERİNİ KULLANABİLME DÜZEYLERİ." Uluslarrası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi , Gostivar, Macedonia, p.65.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Nadir ÇELİKÖZ}, title={İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN ÜST BİLİŞSEL OKUMA STRATEJİLERİNİ KULLANABİLME DÜZEYLERİ}, congress name={Uluslarrası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi}, city={Gostivar}, country={Macedonia}, year={2016}, pages={65} }