Atıf Formatları
Okuduğunu Anlayamayan Öğrencilerin Okuma EsnasındakiBilişsel Davranışları ve Duygu Durumları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. Başaran, "Okuduğunu Anlayamayan Öğrencilerin Okuma EsnasındakiBilişsel Davranışları ve Duygu Durumları," anadili eğitimi dergisi , vol.9, no.1, pp.45-58, 2021

Başaran, M. 2021. Okuduğunu Anlayamayan Öğrencilerin Okuma EsnasındakiBilişsel Davranışları ve Duygu Durumları. anadili eğitimi dergisi , vol.9, no.1 , 45-58.

Başaran, M., (2021). Okuduğunu Anlayamayan Öğrencilerin Okuma EsnasındakiBilişsel Davranışları ve Duygu Durumları. anadili eğitimi dergisi , vol.9, no.1, 45-58.

Başaran, Mustafa. "Okuduğunu Anlayamayan Öğrencilerin Okuma EsnasındakiBilişsel Davranışları ve Duygu Durumları," anadili eğitimi dergisi , vol.9, no.1, 45-58, 2021

Başaran, Mustafa. "Okuduğunu Anlayamayan Öğrencilerin Okuma EsnasındakiBilişsel Davranışları ve Duygu Durumları." anadili eğitimi dergisi , vol.9, no.1, pp.45-58, 2021

Başaran, M. (2021) . "Okuduğunu Anlayamayan Öğrencilerin Okuma EsnasındakiBilişsel Davranışları ve Duygu Durumları." anadili eğitimi dergisi , vol.9, no.1, pp.45-58.

@article{article, author={Mustafa BAŞARAN}, title={Okuduğunu Anlayamayan Öğrencilerin Okuma EsnasındakiBilişsel Davranışları ve Duygu Durumları}, journal={anadili eğitimi dergisi}, year=2021, pages={45-58} }