İ. E. GÜLAÇTI, "Dijital Çağda Güncel Bir Anlam Üretim Mecrası Olarak Reklamcılıkta Kullanılan Fotoğraflar," Art-e Sanat Dergisi , vol.13, no.25, pp.247-275, 2020
GÜLAÇTI, İ. E. 2020. Dijital Çağda Güncel Bir Anlam Üretim Mecrası Olarak Reklamcılıkta Kullanılan Fotoğraflar. Art-e Sanat Dergisi , vol.13, no.25 , 247-275.
GÜLAÇTI, İ. E., (2020). Dijital Çağda Güncel Bir Anlam Üretim Mecrası Olarak Reklamcılıkta Kullanılan Fotoğraflar. Art-e Sanat Dergisi , vol.13, no.25, 247-275.
GÜLAÇTI, İsmail. "Dijital Çağda Güncel Bir Anlam Üretim Mecrası Olarak Reklamcılıkta Kullanılan Fotoğraflar," Art-e Sanat Dergisi , vol.13, no.25, 247-275, 2020
GÜLAÇTI, İsmail E. . "Dijital Çağda Güncel Bir Anlam Üretim Mecrası Olarak Reklamcılıkta Kullanılan Fotoğraflar." Art-e Sanat Dergisi , vol.13, no.25, pp.247-275, 2020
GÜLAÇTI, İ. E. (2020) . "Dijital Çağda Güncel Bir Anlam Üretim Mecrası Olarak Reklamcılıkta Kullanılan Fotoğraflar." Art-e Sanat Dergisi , vol.13, no.25, pp.247-275.
@article{article, author={İsmail Erim GÜLAÇTI}, title={Dijital Çağda Güncel Bir Anlam Üretim Mecrası Olarak Reklamcılıkta Kullanılan Fotoğraflar}, journal={Art-e Sanat Dergisi}, year=2020, pages={247-275} }