Atıf Formatları
Öğrenci Yanılgılarını ve Anlama Düzeylerini Belirlemede Kullanılan İki Aşamalı Testler
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. COŞTU, "Öğrenci Yanılgılarını ve Anlama Düzeylerini Belirlemede Kullanılan İki Aşamalı Testler," Pamukkale Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.13, pp.54-69, 2003

COŞTU, B. 2003. Öğrenci Yanılgılarını ve Anlama Düzeylerini Belirlemede Kullanılan İki Aşamalı Testler. Pamukkale Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.13 , 54-69.

COŞTU, B., (2003). Öğrenci Yanılgılarını ve Anlama Düzeylerini Belirlemede Kullanılan İki Aşamalı Testler. Pamukkale Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.13, 54-69.

COŞTU, Bayram. "Öğrenci Yanılgılarını ve Anlama Düzeylerini Belirlemede Kullanılan İki Aşamalı Testler," Pamukkale Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.13, 54-69, 2003

COŞTU, Bayram. "Öğrenci Yanılgılarını ve Anlama Düzeylerini Belirlemede Kullanılan İki Aşamalı Testler." Pamukkale Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.13, pp.54-69, 2003

COŞTU, B. (2003) . "Öğrenci Yanılgılarını ve Anlama Düzeylerini Belirlemede Kullanılan İki Aşamalı Testler." Pamukkale Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.13, pp.54-69.

@article{article, author={Bayram COŞTU}, title={Öğrenci Yanılgılarını ve Anlama Düzeylerini Belirlemede Kullanılan İki Aşamalı Testler}, journal={Pamukkale Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2003, pages={54-69} }