B. COŞTU, "Öğrenci Yanılgılarını ve Anlama Düzeylerini Belirlemede Kullanılan İki Aşamalı Testler," Pamukkale Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.13, pp.54-69, 2003
COŞTU, B. 2003. Öğrenci Yanılgılarını ve Anlama Düzeylerini Belirlemede Kullanılan İki Aşamalı Testler. Pamukkale Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.13 , 54-69.
COŞTU, B., (2003). Öğrenci Yanılgılarını ve Anlama Düzeylerini Belirlemede Kullanılan İki Aşamalı Testler. Pamukkale Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.13, 54-69.
COŞTU, Bayram. "Öğrenci Yanılgılarını ve Anlama Düzeylerini Belirlemede Kullanılan İki Aşamalı Testler," Pamukkale Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.13, 54-69, 2003
COŞTU, Bayram. "Öğrenci Yanılgılarını ve Anlama Düzeylerini Belirlemede Kullanılan İki Aşamalı Testler." Pamukkale Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.13, pp.54-69, 2003
COŞTU, B. (2003) . "Öğrenci Yanılgılarını ve Anlama Düzeylerini Belirlemede Kullanılan İki Aşamalı Testler." Pamukkale Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.13, pp.54-69.
@article{article, author={Bayram COŞTU}, title={Öğrenci Yanılgılarını ve Anlama Düzeylerini Belirlemede Kullanılan İki Aşamalı Testler}, journal={Pamukkale Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2003, pages={54-69} }