Atıf Formatları
3. ve 4. Sınıf Ders Kitaplarınında Tercih Edilen İçerik Düzenleme Stratejilerinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. HOTAMAN, "3. ve 4. Sınıf Ders Kitaplarınında Tercih Edilen İçerik Düzenleme Stratejilerinin İncelenmesi," UBEST Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat, Teknoloji Sempozyumu , İzmir, Turkey, 2019

HOTAMAN, D. 2019. 3. ve 4. Sınıf Ders Kitaplarınında Tercih Edilen İçerik Düzenleme Stratejilerinin İncelenmesi. UBEST Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat, Teknoloji Sempozyumu , (İzmir, Turkey).

HOTAMAN, D., (2019). 3. ve 4. Sınıf Ders Kitaplarınında Tercih Edilen İçerik Düzenleme Stratejilerinin İncelenmesi . UBEST Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat, Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Turkey

HOTAMAN, Davut. "3. ve 4. Sınıf Ders Kitaplarınında Tercih Edilen İçerik Düzenleme Stratejilerinin İncelenmesi," UBEST Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat, Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Turkey, 2019

HOTAMAN, Davut. "3. ve 4. Sınıf Ders Kitaplarınında Tercih Edilen İçerik Düzenleme Stratejilerinin İncelenmesi." UBEST Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat, Teknoloji Sempozyumu , İzmir, Turkey, 2019

HOTAMAN, D. (2019) . "3. ve 4. Sınıf Ders Kitaplarınında Tercih Edilen İçerik Düzenleme Stratejilerinin İncelenmesi." UBEST Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat, Teknoloji Sempozyumu , İzmir, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Davut HOTAMAN}, title={3. ve 4. Sınıf Ders Kitaplarınında Tercih Edilen İçerik Düzenleme Stratejilerinin İncelenmesi}, congress name={UBEST Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat, Teknoloji Sempozyumu}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2019}}