Atıf Formatları
Amerika Birleşik Devletleri’nde karakter eğitimi bağlamında “vatanseverlik” değeri öğretimi ve Türkiye’ye yönelik öneriler
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. Kasapoğlu Kaya And Y. Erişen, "Amerika Birleşik Devletleri’nde karakter eğitimi bağlamında “vatanseverlik” değeri öğretimi ve Türkiye’ye yönelik öneriler," International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.6, no.3, pp.330-353, 2020

Kasapoğlu Kaya, N. And Erişen, Y. 2020. Amerika Birleşik Devletleri’nde karakter eğitimi bağlamında “vatanseverlik” değeri öğretimi ve Türkiye’ye yönelik öneriler. International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.6, no.3 , 330-353.

Kasapoğlu Kaya, N., & Erişen, Y., (2020). Amerika Birleşik Devletleri’nde karakter eğitimi bağlamında “vatanseverlik” değeri öğretimi ve Türkiye’ye yönelik öneriler. International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.6, no.3, 330-353.

Kasapoğlu Kaya, Nermin, And Yavuz ERİŞEN. "Amerika Birleşik Devletleri’nde karakter eğitimi bağlamında “vatanseverlik” değeri öğretimi ve Türkiye’ye yönelik öneriler," International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.6, no.3, 330-353, 2020

Kasapoğlu Kaya, Nermin K. And Erişen, Yavuz. "Amerika Birleşik Devletleri’nde karakter eğitimi bağlamında “vatanseverlik” değeri öğretimi ve Türkiye’ye yönelik öneriler." International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.6, no.3, pp.330-353, 2020

Kasapoğlu Kaya, N. And Erişen, Y. (2020) . "Amerika Birleşik Devletleri’nde karakter eğitimi bağlamında “vatanseverlik” değeri öğretimi ve Türkiye’ye yönelik öneriler." International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.6, no.3, pp.330-353.

@article{article, author={Nermin Kasapoğlu Kaya And author={Yavuz ERİŞEN}, title={Amerika Birleşik Devletleri’nde karakter eğitimi bağlamında “vatanseverlik” değeri öğretimi ve Türkiye’ye yönelik öneriler}, journal={International Journal of Social Sciences and Education Research}, year=2020, pages={330-353} }