T. AYTAN Et Al. , "Yabancılara Türkçe Öğretiminde Sadeleştirilmiş Metinlerin Okuduğunu Anlamaya Etkisi: Nasrettin Hoca Fıkraları Örneği," INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING , vol.9, no.1, pp.230-242, 2021
AYTAN, T. Et Al. 2021. Yabancılara Türkçe Öğretiminde Sadeleştirilmiş Metinlerin Okuduğunu Anlamaya Etkisi: Nasrettin Hoca Fıkraları Örneği. INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING , vol.9, no.1 , 230-242.
AYTAN, T., saydam, m., Akkaş, N., & Güneş, G., (2021). Yabancılara Türkçe Öğretiminde Sadeleştirilmiş Metinlerin Okuduğunu Anlamaya Etkisi: Nasrettin Hoca Fıkraları Örneği. INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING , vol.9, no.1, 230-242.
AYTAN, TALAT Et Al. "Yabancılara Türkçe Öğretiminde Sadeleştirilmiş Metinlerin Okuduğunu Anlamaya Etkisi: Nasrettin Hoca Fıkraları Örneği," INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING , vol.9, no.1, 230-242, 2021
AYTAN, TALAT Et Al. "Yabancılara Türkçe Öğretiminde Sadeleştirilmiş Metinlerin Okuduğunu Anlamaya Etkisi: Nasrettin Hoca Fıkraları Örneği." INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING , vol.9, no.1, pp.230-242, 2021
AYTAN, T. Et Al. (2021) . "Yabancılara Türkçe Öğretiminde Sadeleştirilmiş Metinlerin Okuduğunu Anlamaya Etkisi: Nasrettin Hoca Fıkraları Örneği." INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING , vol.9, no.1, pp.230-242.
@article{article, author={TALAT AYTAN Et Al. }, title={Yabancılara Türkçe Öğretiminde Sadeleştirilmiş Metinlerin Okuduğunu Anlamaya Etkisi: Nasrettin Hoca Fıkraları Örneği}, journal={INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING}, year=2021, pages={230-242} }