Atıf Formatları
İşbirlikli Öğrenme Yöntemine Dayalı Uygulamaların Çoksesli Solfej Alan Başarısına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. SAĞER Et Al. , "İşbirlikli Öğrenme Yöntemine Dayalı Uygulamaların Çoksesli Solfej Alan Başarısına Etkisi," Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , vol.30, pp.195-212, 2015

SAĞER, T. Et Al. 2015. İşbirlikli Öğrenme Yöntemine Dayalı Uygulamaların Çoksesli Solfej Alan Başarısına Etkisi. Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , vol.30 , 195-212.

SAĞER, T., GÜRPINAR, E., & ZAHAL, O., (2015). İşbirlikli Öğrenme Yöntemine Dayalı Uygulamaların Çoksesli Solfej Alan Başarısına Etkisi. Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , vol.30, 195-212.

SAĞER, Turan, ENGİN GÜRPINAR, And ONUR ZAHAL. "İşbirlikli Öğrenme Yöntemine Dayalı Uygulamaların Çoksesli Solfej Alan Başarısına Etkisi," Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , vol.30, 195-212, 2015

SAĞER, Turan Et Al. "İşbirlikli Öğrenme Yöntemine Dayalı Uygulamaların Çoksesli Solfej Alan Başarısına Etkisi." Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , vol.30, pp.195-212, 2015

SAĞER, T. GÜRPINAR, E. And ZAHAL, O. (2015) . "İşbirlikli Öğrenme Yöntemine Dayalı Uygulamaların Çoksesli Solfej Alan Başarısına Etkisi." Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , vol.30, pp.195-212.

@article{article, author={Turan SAĞER Et Al. }, title={İşbirlikli Öğrenme Yöntemine Dayalı Uygulamaların Çoksesli Solfej Alan Başarısına Etkisi}, journal={Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education}, year=2015, pages={195-212} }