Atıf Formatları
TÜKETİCİLERİN GİZLİLİK ENDİŞESİ VE REKLAM DEĞERLERİNE BAĞLI OLARAK BÖLÜMLENDİRİLMESİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. IŞIKAY And T. O. ÇADIRCI, "SEGMENTATION OF CONSUMERS BASED ON PRIVACY CONCERN AND ADVERTISING VALUES," Doğuş Üniversitesi Dergisi , vol.25, no.2, pp.201-211, 2024

IŞIKAY, T. And ÇADIRCI, T. O. 2024. SEGMENTATION OF CONSUMERS BASED ON PRIVACY CONCERN AND ADVERTISING VALUES. Doğuş Üniversitesi Dergisi , vol.25, no.2 , 201-211.

IŞIKAY, T., & ÇADIRCI, T. O., (2024). SEGMENTATION OF CONSUMERS BASED ON PRIVACY CONCERN AND ADVERTISING VALUES. Doğuş Üniversitesi Dergisi , vol.25, no.2, 201-211.

IŞIKAY, Tansu, And Tuğçe OZANSOY ÇADIRCI. "SEGMENTATION OF CONSUMERS BASED ON PRIVACY CONCERN AND ADVERTISING VALUES," Doğuş Üniversitesi Dergisi , vol.25, no.2, 201-211, 2024

IŞIKAY, Tansu And ÇADIRCI, Tuğçe O. . "SEGMENTATION OF CONSUMERS BASED ON PRIVACY CONCERN AND ADVERTISING VALUES." Doğuş Üniversitesi Dergisi , vol.25, no.2, pp.201-211, 2024

IŞIKAY, T. And ÇADIRCI, T. O. (2024) . "SEGMENTATION OF CONSUMERS BASED ON PRIVACY CONCERN AND ADVERTISING VALUES." Doğuş Üniversitesi Dergisi , vol.25, no.2, pp.201-211.

@article{article, author={Tansu IŞIKAY And author={Tuğçe OZANSOY ÇADIRCI}, title={SEGMENTATION OF CONSUMERS BASED ON PRIVACY CONCERN AND ADVERTISING VALUES}, journal={Doğuş Üniversitesi Dergisi}, year=2024, pages={201-211} }