Atıf Formatları
Türkçe öğretmeni adaylarının kelime öğretimi stratejileri belirlemelerinde edebî metinlerin önemi: “Korkuyu Beklerken” örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. KARAKUŞ Et Al. , "Türkçe öğretmeni adaylarının kelime öğretimi stratejileri belirlemelerinde edebî metinlerin önemi: “Korkuyu Beklerken” örneği," RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , no.31, pp.138-163, 2022

KARAKUŞ, N. Et Al. 2022. Türkçe öğretmeni adaylarının kelime öğretimi stratejileri belirlemelerinde edebî metinlerin önemi: “Korkuyu Beklerken” örneği. RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , no.31 , 138-163.

KARAKUŞ, N., ÖKTEN, C. E., Karacaoğlu, M. Ö., & ÇAP, İ. N., (2022). Türkçe öğretmeni adaylarının kelime öğretimi stratejileri belirlemelerinde edebî metinlerin önemi: “Korkuyu Beklerken” örneği. RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , no.31, 138-163.

KARAKUŞ, Neslihan Et Al. "Türkçe öğretmeni adaylarının kelime öğretimi stratejileri belirlemelerinde edebî metinlerin önemi: “Korkuyu Beklerken” örneği," RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , no.31, 138-163, 2022

KARAKUŞ, Neslihan Et Al. "Türkçe öğretmeni adaylarının kelime öğretimi stratejileri belirlemelerinde edebî metinlerin önemi: “Korkuyu Beklerken” örneği." RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , no.31, pp.138-163, 2022

KARAKUŞ, N. Et Al. (2022) . "Türkçe öğretmeni adaylarının kelime öğretimi stratejileri belirlemelerinde edebî metinlerin önemi: “Korkuyu Beklerken” örneği." RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , no.31, pp.138-163.

@article{article, author={Neslihan KARAKUŞ Et Al. }, title={Türkçe öğretmeni adaylarının kelime öğretimi stratejileri belirlemelerinde edebî metinlerin önemi: “Korkuyu Beklerken” örneği}, journal={RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={138-163} }