Atıf Formatları
Gender differences in romantic relationship satisfaction: A meta-analysis study Cinsiyetin romantik ilişki doyumu üzerindeki etkisi: Bir meta-analiz çalışması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. Satıcı And M. E. DENİZ, "Gender differences in romantic relationship satisfaction: A meta-analysis study Cinsiyetin romantik ilişki doyumu üzerindeki etkisi: Bir meta-analiz çalışması," Elementary Education Online , vol.17, no.2, pp.1077-1095, 2018

Satıcı, B. And DENİZ, M. E. 2018. Gender differences in romantic relationship satisfaction: A meta-analysis study Cinsiyetin romantik ilişki doyumu üzerindeki etkisi: Bir meta-analiz çalışması. Elementary Education Online , vol.17, no.2 , 1077-1095.

Satıcı, B., & DENİZ, M. E., (2018). Gender differences in romantic relationship satisfaction: A meta-analysis study Cinsiyetin romantik ilişki doyumu üzerindeki etkisi: Bir meta-analiz çalışması. Elementary Education Online , vol.17, no.2, 1077-1095.

Satıcı, Begüm, And Mehmet Engin DENİZ. "Gender differences in romantic relationship satisfaction: A meta-analysis study Cinsiyetin romantik ilişki doyumu üzerindeki etkisi: Bir meta-analiz çalışması," Elementary Education Online , vol.17, no.2, 1077-1095, 2018

Satıcı, Begüm And DENİZ, Mehmet E. . "Gender differences in romantic relationship satisfaction: A meta-analysis study Cinsiyetin romantik ilişki doyumu üzerindeki etkisi: Bir meta-analiz çalışması." Elementary Education Online , vol.17, no.2, pp.1077-1095, 2018

Satıcı, B. And DENİZ, M. E. (2018) . "Gender differences in romantic relationship satisfaction: A meta-analysis study Cinsiyetin romantik ilişki doyumu üzerindeki etkisi: Bir meta-analiz çalışması." Elementary Education Online , vol.17, no.2, pp.1077-1095.

@article{article, author={Begüm Satıcı And author={Mehmet Engin DENİZ}, title={Gender differences in romantic relationship satisfaction: A meta-analysis study Cinsiyetin romantik ilişki doyumu üzerindeki etkisi: Bir meta-analiz çalışması}, journal={Elementary Education Online}, year=2018, pages={1077-1095} }