Atıf Formatları
Kalabalık Sınıflarda Öğrenci Merkezli Öğretim Uygulaması Etkinliklerinin Değerlendirilmesi Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Dersi Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. ERİMAN And B. YÜCEL TOY, "Kalabalık Sınıflarda Öğrenci Merkezli Öğretim Uygulaması Etkinliklerinin Değerlendirilmesi Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Dersi Örneği," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, pp.405-436, 2007

ERİMAN, T. And YÜCEL TOY, B. 2007. Kalabalık Sınıflarda Öğrenci Merkezli Öğretim Uygulaması Etkinliklerinin Değerlendirilmesi Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Dersi Örneği. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5 , 405-436.

ERİMAN, T., & YÜCEL TOY, B., (2007). Kalabalık Sınıflarda Öğrenci Merkezli Öğretim Uygulaması Etkinliklerinin Değerlendirilmesi Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Dersi Örneği. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, 405-436.

ERİMAN, TOPBAŞ, And Banu YÜCEL TOY. "Kalabalık Sınıflarda Öğrenci Merkezli Öğretim Uygulaması Etkinliklerinin Değerlendirilmesi Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Dersi Örneği," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, 405-436, 2007

ERİMAN, TOPBAŞ And YÜCEL TOY, Banu Y. . "Kalabalık Sınıflarda Öğrenci Merkezli Öğretim Uygulaması Etkinliklerinin Değerlendirilmesi Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Dersi Örneği." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, pp.405-436, 2007

ERİMAN, T. And YÜCEL TOY, B. (2007) . "Kalabalık Sınıflarda Öğrenci Merkezli Öğretim Uygulaması Etkinliklerinin Değerlendirilmesi Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Dersi Örneği." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, pp.405-436.

@article{article, author={TOPBAŞ ERİMAN And author={Banu YÜCEL TOY}, title={Kalabalık Sınıflarda Öğrenci Merkezli Öğretim Uygulaması Etkinliklerinin Değerlendirilmesi Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Dersi Örneği}, journal={Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2007, pages={405-436} }