Atıf Formatları
Okul öncesi öğretmen adaylarının STEM eğitimine yönelik zihinsel modelleri ve görüşleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. Çiftçi And M. S. Topçu, "Okul öncesi öğretmen adaylarının STEM eğitimine yönelik zihinsel modelleri ve görüşleri," Milli Eğitim Dergisi , vol.50, no.231, pp.41-65, 2021

Çiftçi, A. And Topçu, M. S. 2021. Okul öncesi öğretmen adaylarının STEM eğitimine yönelik zihinsel modelleri ve görüşleri. Milli Eğitim Dergisi , vol.50, no.231 , 41-65.

Çiftçi, A., & Topçu, M. S., (2021). Okul öncesi öğretmen adaylarının STEM eğitimine yönelik zihinsel modelleri ve görüşleri. Milli Eğitim Dergisi , vol.50, no.231, 41-65.

Çiftçi, Ayşe, And Mustafa Sami TOPÇU. "Okul öncesi öğretmen adaylarının STEM eğitimine yönelik zihinsel modelleri ve görüşleri," Milli Eğitim Dergisi , vol.50, no.231, 41-65, 2021

Çiftçi, Ayşe And Topçu, Mustafa S. . "Okul öncesi öğretmen adaylarının STEM eğitimine yönelik zihinsel modelleri ve görüşleri." Milli Eğitim Dergisi , vol.50, no.231, pp.41-65, 2021

Çiftçi, A. And Topçu, M. S. (2021) . "Okul öncesi öğretmen adaylarının STEM eğitimine yönelik zihinsel modelleri ve görüşleri." Milli Eğitim Dergisi , vol.50, no.231, pp.41-65.

@article{article, author={Ayşe Çiftçi And author={Mustafa Sami TOPÇU}, title={Okul öncesi öğretmen adaylarının STEM eğitimine yönelik zihinsel modelleri ve görüşleri}, journal={Milli Eğitim Dergisi }, year=2021, pages={41-65} }