Atıf Formatları
Sınıf Tahtalarının Etkili Kullanımı Üzerine Bir Araştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. F. Arıcı And N. Bayındır, "Sınıf Tahtalarının Etkili Kullanımı Üzerine Bir Araştırma," Anadili Eğitimi Dergi̇si̇ , vol.3, no.4, pp.74-83, 2015

Arıcı, A. F. And Bayındır, N. 2015. Sınıf Tahtalarının Etkili Kullanımı Üzerine Bir Araştırma. Anadili Eğitimi Dergi̇si̇ , vol.3, no.4 , 74-83.

Arıcı, A. F., & Bayındır, N., (2015). Sınıf Tahtalarının Etkili Kullanımı Üzerine Bir Araştırma. Anadili Eğitimi Dergi̇si̇ , vol.3, no.4, 74-83.

Arıcı, Ali, And Nida Bayındır. "Sınıf Tahtalarının Etkili Kullanımı Üzerine Bir Araştırma," Anadili Eğitimi Dergi̇si̇ , vol.3, no.4, 74-83, 2015

Arıcı, Ali F. And Bayındır, Nida. "Sınıf Tahtalarının Etkili Kullanımı Üzerine Bir Araştırma." Anadili Eğitimi Dergi̇si̇ , vol.3, no.4, pp.74-83, 2015

Arıcı, A. F. And Bayındır, N. (2015) . "Sınıf Tahtalarının Etkili Kullanımı Üzerine Bir Araştırma." Anadili Eğitimi Dergi̇si̇ , vol.3, no.4, pp.74-83.

@article{article, author={Ali Fuat ARICI And author={Nida Bayındır}, title={Sınıf Tahtalarının Etkili Kullanımı Üzerine Bir Araştırma}, journal={Anadili Eğitimi Dergi̇si̇}, year=2015, pages={74-83} }