N. ÇELİKÖZ And E. Usanmaz, "5E Öğrenme Döngüsü Modelinin Akademik Başarıya, Kalıcılığa ve Tutuma Etkileri: Bir Meta-Analiz Çalışması," III. INES Education and Social Science Congress , Antalya, Turkey, pp.43, 2018
ÇELİKÖZ, N. And Usanmaz, E. 2018. 5E Öğrenme Döngüsü Modelinin Akademik Başarıya, Kalıcılığa ve Tutuma Etkileri: Bir Meta-Analiz Çalışması. III. INES Education and Social Science Congress , (Antalya, Turkey), 43.
ÇELİKÖZ, N., & Usanmaz, E., (2018). 5E Öğrenme Döngüsü Modelinin Akademik Başarıya, Kalıcılığa ve Tutuma Etkileri: Bir Meta-Analiz Çalışması . III. INES Education and Social Science Congress (pp.43). Antalya, Turkey
ÇELİKÖZ, Nadir, And Ebubekir Usanmaz. "5E Öğrenme Döngüsü Modelinin Akademik Başarıya, Kalıcılığa ve Tutuma Etkileri: Bir Meta-Analiz Çalışması," III. INES Education and Social Science Congress, Antalya, Turkey, 2018
ÇELİKÖZ, Nadir And Usanmaz, Ebubekir. "5E Öğrenme Döngüsü Modelinin Akademik Başarıya, Kalıcılığa ve Tutuma Etkileri: Bir Meta-Analiz Çalışması." III. INES Education and Social Science Congress , Antalya, Turkey, pp.43, 2018
ÇELİKÖZ, N. And Usanmaz, E. (2018) . "5E Öğrenme Döngüsü Modelinin Akademik Başarıya, Kalıcılığa ve Tutuma Etkileri: Bir Meta-Analiz Çalışması." III. INES Education and Social Science Congress , Antalya, Turkey, p.43.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Nadir ÇELİKÖZ And author={Ebubekir Usanmaz}, title={5E Öğrenme Döngüsü Modelinin Akademik Başarıya, Kalıcılığa ve Tutuma Etkileri: Bir Meta-Analiz Çalışması}, congress name={III. INES Education and Social Science Congress}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2018}, pages={43} }