H. K. Biroğul And M. E. DENİZ, "The analysis of the academic optimism of different branches teachers and their vocational self-esteems Farklı branş öğretmenlerinin akademik iyimserlikleri ile mesleki benlik saygılarının incelenmesi," Elementary Education Online , vol.16, no.2, pp.814-825, 2017
Biroğul, H. K. And DENİZ, M. E. 2017. The analysis of the academic optimism of different branches teachers and their vocational self-esteems Farklı branş öğretmenlerinin akademik iyimserlikleri ile mesleki benlik saygılarının incelenmesi. Elementary Education Online , vol.16, no.2 , 814-825.
Biroğul, H. K., & DENİZ, M. E., (2017). The analysis of the academic optimism of different branches teachers and their vocational self-esteems Farklı branş öğretmenlerinin akademik iyimserlikleri ile mesleki benlik saygılarının incelenmesi. Elementary Education Online , vol.16, no.2, 814-825.
Biroğul, Hülya, And Mehmet Engin DENİZ. "The analysis of the academic optimism of different branches teachers and their vocational self-esteems Farklı branş öğretmenlerinin akademik iyimserlikleri ile mesleki benlik saygılarının incelenmesi," Elementary Education Online , vol.16, no.2, 814-825, 2017
Biroğul, Hülya K. And DENİZ, Mehmet E. . "The analysis of the academic optimism of different branches teachers and their vocational self-esteems Farklı branş öğretmenlerinin akademik iyimserlikleri ile mesleki benlik saygılarının incelenmesi." Elementary Education Online , vol.16, no.2, pp.814-825, 2017
Biroğul, H. K. And DENİZ, M. E. (2017) . "The analysis of the academic optimism of different branches teachers and their vocational self-esteems Farklı branş öğretmenlerinin akademik iyimserlikleri ile mesleki benlik saygılarının incelenmesi." Elementary Education Online , vol.16, no.2, pp.814-825.
@article{article, author={Hülya Katanalp Biroğul And author={Mehmet Engin DENİZ}, title={The analysis of the academic optimism of different branches teachers and their vocational self-esteems Farklı branş öğretmenlerinin akademik iyimserlikleri ile mesleki benlik saygılarının incelenmesi}, journal={Elementary Education Online}, year=2017, pages={814-825} }