E. ÇAM Et Al. , "PIRLS 2021 Türkiye sonuçlarına göre öğrencilerin okuma tutumlarının okuma başarılarına etkisi: Ev ortamı desteğinin aracılık rolü," Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi , vol.14, 2024
ÇAM, E. Et Al. 2024. PIRLS 2021 Türkiye sonuçlarına göre öğrencilerin okuma tutumlarının okuma başarılarına etkisi: Ev ortamı desteğinin aracılık rolü. Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi , vol.14 .
ÇAM, E., ERMİŞ, M., HİĞDE, A., & BAŞTUĞ, M., (2024). PIRLS 2021 Türkiye sonuçlarına göre öğrencilerin okuma tutumlarının okuma başarılarına etkisi: Ev ortamı desteğinin aracılık rolü. Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi , vol.14.
ÇAM, ERTUĞRUL Et Al. "PIRLS 2021 Türkiye sonuçlarına göre öğrencilerin okuma tutumlarının okuma başarılarına etkisi: Ev ortamı desteğinin aracılık rolü," Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi , vol.14, 2024
ÇAM, ERTUĞRUL Et Al. "PIRLS 2021 Türkiye sonuçlarına göre öğrencilerin okuma tutumlarının okuma başarılarına etkisi: Ev ortamı desteğinin aracılık rolü." Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi , vol.14, 2024
ÇAM, E. Et Al. (2024) . "PIRLS 2021 Türkiye sonuçlarına göre öğrencilerin okuma tutumlarının okuma başarılarına etkisi: Ev ortamı desteğinin aracılık rolü." Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi , vol.14.
@article{article, author={ERTUĞRUL ÇAM Et Al. }, title={PIRLS 2021 Türkiye sonuçlarına göre öğrencilerin okuma tutumlarının okuma başarılarına etkisi: Ev ortamı desteğinin aracılık rolü}, journal={Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi}, year=2024}