Atıf Formatları
İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerileri ile Matematik Dersine Yönelik Tutum ve Matematik Dersi Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

L. Altuntaş And Y. Erişen, "İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerileri ile Matematik Dersine Yönelik Tutum ve Matematik Dersi Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Türkiye Eğitim Dergisi , vol.6, no.1, pp.280-293, 2021

Altuntaş, L. And Erişen, Y. 2021. İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerileri ile Matematik Dersine Yönelik Tutum ve Matematik Dersi Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Türkiye Eğitim Dergisi , vol.6, no.1 , 280-293.

Altuntaş, L., & Erişen, Y., (2021). İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerileri ile Matematik Dersine Yönelik Tutum ve Matematik Dersi Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Türkiye Eğitim Dergisi , vol.6, no.1, 280-293.

Altuntaş, Lütfiye, And Yavuz ERİŞEN. "İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerileri ile Matematik Dersine Yönelik Tutum ve Matematik Dersi Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Türkiye Eğitim Dergisi , vol.6, no.1, 280-293, 2021

Altuntaş, Lütfiye And Erişen, Yavuz. "İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerileri ile Matematik Dersine Yönelik Tutum ve Matematik Dersi Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Türkiye Eğitim Dergisi , vol.6, no.1, pp.280-293, 2021

Altuntaş, L. And Erişen, Y. (2021) . "İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerileri ile Matematik Dersine Yönelik Tutum ve Matematik Dersi Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Türkiye Eğitim Dergisi , vol.6, no.1, pp.280-293.

@article{article, author={Lütfiye Altuntaş And author={Yavuz ERİŞEN}, title={İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerileri ile Matematik Dersine Yönelik Tutum ve Matematik Dersi Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, journal={Türkiye Eğitim Dergisi}, year=2021, pages={280-293} }