İ. VARANK And A. Akgül, "Öğretmenlerin uygulamaya dayalı öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı özyeterlik algılarının öğrencilerin seviye belirleme sınavı (SBS) başarısı ile ilişkisi," GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.12, no.2, pp.253-265, 2013
VARANK, İ. And Akgül, A. 2013. Öğretmenlerin uygulamaya dayalı öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı özyeterlik algılarının öğrencilerin seviye belirleme sınavı (SBS) başarısı ile ilişkisi. GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.12, no.2 , 253-265.
VARANK, İ., & Akgül, A., (2013). Öğretmenlerin uygulamaya dayalı öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı özyeterlik algılarının öğrencilerin seviye belirleme sınavı (SBS) başarısı ile ilişkisi. GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.12, no.2, 253-265.
VARANK, İlhan, And Aslı Akgül. "Öğretmenlerin uygulamaya dayalı öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı özyeterlik algılarının öğrencilerin seviye belirleme sınavı (SBS) başarısı ile ilişkisi," GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.12, no.2, 253-265, 2013
VARANK, İlhan And Akgül, Aslı. "Öğretmenlerin uygulamaya dayalı öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı özyeterlik algılarının öğrencilerin seviye belirleme sınavı (SBS) başarısı ile ilişkisi." GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.12, no.2, pp.253-265, 2013
VARANK, İ. And Akgül, A. (2013) . "Öğretmenlerin uygulamaya dayalı öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı özyeterlik algılarının öğrencilerin seviye belirleme sınavı (SBS) başarısı ile ilişkisi." GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.12, no.2, pp.253-265.
@article{article, author={İlhan VARANK And author={Aslı Akgül}, title={Öğretmenlerin uygulamaya dayalı öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı özyeterlik algılarının öğrencilerin seviye belirleme sınavı (SBS) başarısı ile ilişkisi}, journal={GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ}, year=2013, pages={253-265} }