Y. Kaya And H. AYDIN, "Çokkültürlü Eğitim Yaklaşımının Etkililik Düzeyi: Bir Meta-Analiz Çalışması," Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.4, pp.133-154, 2014
Kaya, Y. And AYDIN, H. 2014. Çokkültürlü Eğitim Yaklaşımının Etkililik Düzeyi: Bir Meta-Analiz Çalışması. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.4 , 133-154.
Kaya, Y., & AYDIN, H., (2014). Çokkültürlü Eğitim Yaklaşımının Etkililik Düzeyi: Bir Meta-Analiz Çalışması. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.4, 133-154.
Kaya, Yeliz, And HASAN AYDIN. "Çokkültürlü Eğitim Yaklaşımının Etkililik Düzeyi: Bir Meta-Analiz Çalışması," Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.4, 133-154, 2014
Kaya, Yeliz And AYDIN, HASAN. "Çokkültürlü Eğitim Yaklaşımının Etkililik Düzeyi: Bir Meta-Analiz Çalışması." Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.4, pp.133-154, 2014
Kaya, Y. And AYDIN, H. (2014) . "Çokkültürlü Eğitim Yaklaşımının Etkililik Düzeyi: Bir Meta-Analiz Çalışması." Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.4, pp.133-154.
@article{article, author={Yeliz Kaya And author={HASAN AYDIN}, title={Çokkültürlü Eğitim Yaklaşımının Etkililik Düzeyi: Bir Meta-Analiz Çalışması}, journal={Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2014, pages={133-154} }