Atıf Formatları
Doğa Eğitiminin Öğrencilerin Fen Bilgisine Yönelik Tutumlarına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. ÖZKAN And Ü. UMDU TOPSAKAL, "Doğa Eğitiminin Öğrencilerin Fen Bilgisine Yönelik Tutumlarına Etkisi," V. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.128-132, 2018

ÖZKAN, G. And UMDU TOPSAKAL, Ü. 2018. Doğa Eğitiminin Öğrencilerin Fen Bilgisine Yönelik Tutumlarına Etkisi. V. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , (İstanbul, Turkey), 128-132.

ÖZKAN, G., & UMDU TOPSAKAL, Ü., (2018). Doğa Eğitiminin Öğrencilerin Fen Bilgisine Yönelik Tutumlarına Etkisi . V. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi (pp.128-132). İstanbul, Turkey

ÖZKAN, Gülbin, And ÜNSAL UMDU TOPSAKAL. "Doğa Eğitiminin Öğrencilerin Fen Bilgisine Yönelik Tutumlarına Etkisi," V. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Turkey, 2018

ÖZKAN, Gülbin And UMDU TOPSAKAL, ÜNSAL U. . "Doğa Eğitiminin Öğrencilerin Fen Bilgisine Yönelik Tutumlarına Etkisi." V. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.128-132, 2018

ÖZKAN, G. And UMDU TOPSAKAL, Ü. (2018) . "Doğa Eğitiminin Öğrencilerin Fen Bilgisine Yönelik Tutumlarına Etkisi." V. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.128-132.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Gülbin ÖZKAN And author={ÜNSAL UMDU TOPSAKAL}, title={Doğa Eğitiminin Öğrencilerin Fen Bilgisine Yönelik Tutumlarına Etkisi}, congress name={V. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2018}, pages={128-132} }