A. GÖRGÜLÜ ARI And K. ARSLAN, "Fen Bilimleri Dersinde Çoklu YazmaEtkinliklerinin Enerji OkuryazarlığınaEtkisi," V.TURKCESS ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , 2019
GÖRGÜLÜ ARI, A. And ARSLAN, K. 2019. Fen Bilimleri Dersinde Çoklu YazmaEtkinliklerinin Enerji OkuryazarlığınaEtkisi. V.TURKCESS ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ .
GÖRGÜLÜ ARI, A., & ARSLAN, K., (2019). Fen Bilimleri Dersinde Çoklu YazmaEtkinliklerinin Enerji OkuryazarlığınaEtkisi . V.TURKCESS ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ
GÖRGÜLÜ ARI, Aslı, And KEVSER ARSLAN. "Fen Bilimleri Dersinde Çoklu YazmaEtkinliklerinin Enerji OkuryazarlığınaEtkisi," V.TURKCESS ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 2019
GÖRGÜLÜ ARI, Aslı G. And ARSLAN, KEVSER. "Fen Bilimleri Dersinde Çoklu YazmaEtkinliklerinin Enerji OkuryazarlığınaEtkisi." V.TURKCESS ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , 2019
GÖRGÜLÜ ARI, A. And ARSLAN, K. (2019) . "Fen Bilimleri Dersinde Çoklu YazmaEtkinliklerinin Enerji OkuryazarlığınaEtkisi." V.TURKCESS ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ .
@conferencepaper{conferencepaper, author={Aslı GÖRGÜLÜ ARI And author={KEVSER ARSLAN}, title={Fen Bilimleri Dersinde Çoklu YazmaEtkinliklerinin Enerji OkuryazarlığınaEtkisi}, congress name={V.TURKCESS ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ}, city={}, country={}, year={2019}}