K. Aydın, "“Müşterilerin Perakendeci Markalara Karşı Tutumlarının Ölçülmesine İlişkin Bir Çalışma,," Süleyman Demirel Üniversitesi- İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, , vol.8, no.2, pp.125-146, 2005
Aydın, K. 2005. “Müşterilerin Perakendeci Markalara Karşı Tutumlarının Ölçülmesine İlişkin Bir Çalışma,. Süleyman Demirel Üniversitesi- İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, , vol.8, no.2 , 125-146.
Aydın, K., (2005). “Müşterilerin Perakendeci Markalara Karşı Tutumlarının Ölçülmesine İlişkin Bir Çalışma,. Süleyman Demirel Üniversitesi- İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, , vol.8, no.2, 125-146.
Aydın, Kenan. "“Müşterilerin Perakendeci Markalara Karşı Tutumlarının Ölçülmesine İlişkin Bir Çalışma,," Süleyman Demirel Üniversitesi- İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, , vol.8, no.2, 125-146, 2005
Aydın, Kenan. "“Müşterilerin Perakendeci Markalara Karşı Tutumlarının Ölçülmesine İlişkin Bir Çalışma,." Süleyman Demirel Üniversitesi- İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, , vol.8, no.2, pp.125-146, 2005
Aydın, K. (2005) . "“Müşterilerin Perakendeci Markalara Karşı Tutumlarının Ölçülmesine İlişkin Bir Çalışma,." Süleyman Demirel Üniversitesi- İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, , vol.8, no.2, pp.125-146.
@article{article, author={Kenan AYDIN}, title={“Müşterilerin Perakendeci Markalara Karşı Tutumlarının Ölçülmesine İlişkin Bir Çalışma,}, journal={Süleyman Demirel Üniversitesi- İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi,}, year=2005, pages={125-146} }