M. Y. Parmaksız And İ. Kırçova, "Film Ve Dizilerin Abonelik Temelli İzleme Motivasyonları Üzerine Nitel Bir Çalışma: Neden SVOD?," Business & Management Studies: An International Journal , vol.8, no.1, pp.779-802, 2020
Parmaksız, M. Y. And Kırçova, İ. 2020. Film Ve Dizilerin Abonelik Temelli İzleme Motivasyonları Üzerine Nitel Bir Çalışma: Neden SVOD?. Business & Management Studies: An International Journal , vol.8, no.1 , 779-802.
Parmaksız, M. Y., & Kırçova, İ., (2020). Film Ve Dizilerin Abonelik Temelli İzleme Motivasyonları Üzerine Nitel Bir Çalışma: Neden SVOD?. Business & Management Studies: An International Journal , vol.8, no.1, 779-802.
Parmaksız, Mehmet, And İbrahim KIRÇOVA. "Film Ve Dizilerin Abonelik Temelli İzleme Motivasyonları Üzerine Nitel Bir Çalışma: Neden SVOD?," Business & Management Studies: An International Journal , vol.8, no.1, 779-802, 2020
Parmaksız, Mehmet Y. And Kırçova, İbrahim. "Film Ve Dizilerin Abonelik Temelli İzleme Motivasyonları Üzerine Nitel Bir Çalışma: Neden SVOD?." Business & Management Studies: An International Journal , vol.8, no.1, pp.779-802, 2020
Parmaksız, M. Y. And Kırçova, İ. (2020) . "Film Ve Dizilerin Abonelik Temelli İzleme Motivasyonları Üzerine Nitel Bir Çalışma: Neden SVOD?." Business & Management Studies: An International Journal , vol.8, no.1, pp.779-802.
@article{article, author={Mehmet Yalçın Parmaksız And author={İbrahim KIRÇOVA}, title={Film Ve Dizilerin Abonelik Temelli İzleme Motivasyonları Üzerine Nitel Bir Çalışma: Neden SVOD?}, journal={Business & Management Studies: An International Journal}, year=2020, pages={779-802} }