M. E. KAHRAMAN, "Marka Oluşturma Aşamasında Amblemin Yeri ve Önemi," Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Dergisi , vol.11, no.20, pp.107-115, 2011
KAHRAMAN, M. E. 2011. Marka Oluşturma Aşamasında Amblemin Yeri ve Önemi. Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Dergisi , vol.11, no.20 , 107-115.
KAHRAMAN, M. E., (2011). Marka Oluşturma Aşamasında Amblemin Yeri ve Önemi. Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Dergisi , vol.11, no.20, 107-115.
KAHRAMAN, Mehmet. "Marka Oluşturma Aşamasında Amblemin Yeri ve Önemi," Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Dergisi , vol.11, no.20, 107-115, 2011
KAHRAMAN, Mehmet E. . "Marka Oluşturma Aşamasında Amblemin Yeri ve Önemi." Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Dergisi , vol.11, no.20, pp.107-115, 2011
KAHRAMAN, M. E. (2011) . "Marka Oluşturma Aşamasında Amblemin Yeri ve Önemi." Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Dergisi , vol.11, no.20, pp.107-115.
@article{article, author={Mehmet Emin KAHRAMAN}, title={Marka Oluşturma Aşamasında Amblemin Yeri ve Önemi}, journal={Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Dergisi}, year=2011, pages={107-115} }