S. Filiz Et Al. , "Investıgatıon Of The Relatıonshıp Between Prımary School Teachers' Inıtıal Lıteracy Self Competencıes And Attıtudes Towards Computer Aıded," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi / The Journal of International Social Research , vol.13, no.73, pp.709-715, 2020
Filiz, S. Et Al. 2020. Investıgatıon Of The Relatıonshıp Between Prımary School Teachers' Inıtıal Lıteracy Self Competencıes And Attıtudes Towards Computer Aıded. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi / The Journal of International Social Research , vol.13, no.73 , 709-715.
Filiz, S., Gedik, O., & Erol, M., (2020). Investıgatıon Of The Relatıonshıp Between Prımary School Teachers' Inıtıal Lıteracy Self Competencıes And Attıtudes Towards Computer Aıded. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi / The Journal of International Social Research , vol.13, no.73, 709-715.
Filiz, Sevil, Osman Gedik, And Mustafa EROL. "Investıgatıon Of The Relatıonshıp Between Prımary School Teachers' Inıtıal Lıteracy Self Competencıes And Attıtudes Towards Computer Aıded," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi / The Journal of International Social Research , vol.13, no.73, 709-715, 2020
Filiz, Sevil Et Al. "Investıgatıon Of The Relatıonshıp Between Prımary School Teachers' Inıtıal Lıteracy Self Competencıes And Attıtudes Towards Computer Aıded." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi / The Journal of International Social Research , vol.13, no.73, pp.709-715, 2020
Filiz, S. Gedik, O. And Erol, M. (2020) . "Investıgatıon Of The Relatıonshıp Between Prımary School Teachers' Inıtıal Lıteracy Self Competencıes And Attıtudes Towards Computer Aıded." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi / The Journal of International Social Research , vol.13, no.73, pp.709-715.
@article{article, author={Sevil Filiz Et Al. }, title={Investıgatıon Of The Relatıonshıp Between Prımary School Teachers' Inıtıal Lıteracy Self Competencıes And Attıtudes Towards Computer Aıded}, journal={Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi / The Journal of International Social Research}, year=2020, pages={709-715} }