Atıf Formatları
Sayfa Uzunluğu Farklı Hiperortamların Öğrenme Performansı ve Memnuniyete Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. Eyüboğlu And F. Eyüboğlu, "Sayfa Uzunluğu Farklı Hiperortamların Öğrenme Performansı ve Memnuniyete Etkisi," HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.36, no.36, pp.97-108, 2009

Eyüboğlu, F. And Eyüboğlu, F. 2009. Sayfa Uzunluğu Farklı Hiperortamların Öğrenme Performansı ve Memnuniyete Etkisi. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.36, no.36 , 97-108.

Eyüboğlu, F., & Eyüboğlu, F., (2009). Sayfa Uzunluğu Farklı Hiperortamların Öğrenme Performansı ve Memnuniyete Etkisi. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.36, no.36, 97-108.

Eyüboğlu, Filiz, And Filiz Eyüboğlu. "Sayfa Uzunluğu Farklı Hiperortamların Öğrenme Performansı ve Memnuniyete Etkisi," HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.36, no.36, 97-108, 2009

Eyüboğlu, Filiz And Eyüboğlu, Filiz. "Sayfa Uzunluğu Farklı Hiperortamların Öğrenme Performansı ve Memnuniyete Etkisi." HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.36, no.36, pp.97-108, 2009

Eyüboğlu, F. And Eyüboğlu, F. (2009) . "Sayfa Uzunluğu Farklı Hiperortamların Öğrenme Performansı ve Memnuniyete Etkisi." HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.36, no.36, pp.97-108.

@article{article, author={Filiz Eyüboğlu And author={Filiz Eyüboğlu}, title={Sayfa Uzunluğu Farklı Hiperortamların Öğrenme Performansı ve Memnuniyete Etkisi}, journal={HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ}, year=2009, pages={97-108} }