G. ÖZKAN Et Al. , "Oyun Tekniğinin Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına ve Görüşlerine Etkisi," Journal of International Social Research , vol.13, no.70, pp.794-800, 2020
ÖZKAN, G. Et Al. 2020. Oyun Tekniğinin Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına ve Görüşlerine Etkisi. Journal of International Social Research , vol.13, no.70 , 794-800.
ÖZKAN, G., AKÇA, E., & UMDU TOPSAKAL, Ü., (2020). Oyun Tekniğinin Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına ve Görüşlerine Etkisi. Journal of International Social Research , vol.13, no.70, 794-800.
ÖZKAN, Gülbin, ESRA AKÇA, And Ünsal UMDU TOPSAKAL. "Oyun Tekniğinin Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına ve Görüşlerine Etkisi," Journal of International Social Research , vol.13, no.70, 794-800, 2020
ÖZKAN, Gülbin Et Al. "Oyun Tekniğinin Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına ve Görüşlerine Etkisi." Journal of International Social Research , vol.13, no.70, pp.794-800, 2020
ÖZKAN, G. AKÇA, E. And UMDU TOPSAKAL, Ü. (2020) . "Oyun Tekniğinin Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına ve Görüşlerine Etkisi." Journal of International Social Research , vol.13, no.70, pp.794-800.
@article{article, author={Gülbin ÖZKAN Et Al. }, title={Oyun Tekniğinin Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına ve Görüşlerine Etkisi}, journal={Journal of International Social Research}, year=2020, pages={794-800} }