Atıf Formatları
Emoji Ve Tüketici Etkileşimi: Markaların Sosyal Medya İletişiminde Emoji Kullanımını Anlamlandırmak
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. Pinarbasi And İ. Kırçova, "Emoji Ve Tüketici Etkileşimi: Markaların Sosyal Medya İletişiminde Emoji Kullanımını Anlamlandırmak," 7. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , İstanbul, Turkey, 2020

Pinarbasi, F. And Kırçova, İ. 2020. Emoji Ve Tüketici Etkileşimi: Markaların Sosyal Medya İletişiminde Emoji Kullanımını Anlamlandırmak. 7. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , (İstanbul, Turkey).

Pinarbasi, F., & Kırçova, İ., (2020). Emoji Ve Tüketici Etkileşimi: Markaların Sosyal Medya İletişiminde Emoji Kullanımını Anlamlandırmak . 7. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Turkey

Pinarbasi, Fatih, And İbrahim KIRÇOVA. "Emoji Ve Tüketici Etkileşimi: Markaların Sosyal Medya İletişiminde Emoji Kullanımını Anlamlandırmak," 7. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Turkey, 2020

Pinarbasi, Fatih And Kırçova, İbrahim. "Emoji Ve Tüketici Etkileşimi: Markaların Sosyal Medya İletişiminde Emoji Kullanımını Anlamlandırmak." 7. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , İstanbul, Turkey, 2020

Pinarbasi, F. And Kırçova, İ. (2020) . "Emoji Ve Tüketici Etkileşimi: Markaların Sosyal Medya İletişiminde Emoji Kullanımını Anlamlandırmak." 7. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , İstanbul, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Fatih Pinarbasi And author={İbrahim KIRÇOVA}, title={Emoji Ve Tüketici Etkileşimi: Markaların Sosyal Medya İletişiminde Emoji Kullanımını Anlamlandırmak}, congress name={7. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2020}}