Atıf Formatları
Lübnan’da Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Güçlükler ve Çözüm Önerileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. V. ÇOLAKOĞLU And N. KARAKUŞ, "Lübnan’da Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Güçlükler ve Çözüm Önerileri," Türkiye Eğitim Dergisi , vol.6, no.2, pp.444-463, 2021

ÇOLAKOĞLU, A. V. And KARAKUŞ, N. 2021. Lübnan’da Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Güçlükler ve Çözüm Önerileri. Türkiye Eğitim Dergisi , vol.6, no.2 , 444-463.

ÇOLAKOĞLU, A. V., & KARAKUŞ, N., (2021). Lübnan’da Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Güçlükler ve Çözüm Önerileri. Türkiye Eğitim Dergisi , vol.6, no.2, 444-463.

ÇOLAKOĞLU, Ahmet, And Neslihan KARAKUŞ. "Lübnan’da Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Güçlükler ve Çözüm Önerileri," Türkiye Eğitim Dergisi , vol.6, no.2, 444-463, 2021

ÇOLAKOĞLU, Ahmet V. And KARAKUŞ, Neslihan. "Lübnan’da Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Güçlükler ve Çözüm Önerileri." Türkiye Eğitim Dergisi , vol.6, no.2, pp.444-463, 2021

ÇOLAKOĞLU, A. V. And KARAKUŞ, N. (2021) . "Lübnan’da Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Güçlükler ve Çözüm Önerileri." Türkiye Eğitim Dergisi , vol.6, no.2, pp.444-463.

@article{article, author={Ahmet Veli ÇOLAKOĞLU And author={Neslihan KARAKUŞ}, title={Lübnan’da Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Güçlükler ve Çözüm Önerileri}, journal={Türkiye Eğitim Dergisi}, year=2021, pages={444-463} }