A. TURAN And M. Kıyak, "Algılanan Hizmet Kalitesinin Hasta Memnuniyeti, Tekrar Hizmet Alma Ve Tavsiye Etme İstekleri Üzerine Etkisi," SASDER Sağlık ve Sigorta Yöneticileri Derneği Kongresi , 2012
TURAN, A. And Kıyak, M. 2012. Algılanan Hizmet Kalitesinin Hasta Memnuniyeti, Tekrar Hizmet Alma Ve Tavsiye Etme İstekleri Üzerine Etkisi. SASDER Sağlık ve Sigorta Yöneticileri Derneği Kongresi .
TURAN, A., & Kıyak, M., (2012). Algılanan Hizmet Kalitesinin Hasta Memnuniyeti, Tekrar Hizmet Alma Ve Tavsiye Etme İstekleri Üzerine Etkisi . SASDER Sağlık ve Sigorta Yöneticileri Derneği Kongresi
TURAN, Aygül, And Mithat Kıyak. "Algılanan Hizmet Kalitesinin Hasta Memnuniyeti, Tekrar Hizmet Alma Ve Tavsiye Etme İstekleri Üzerine Etkisi," SASDER Sağlık ve Sigorta Yöneticileri Derneği Kongresi, 2012
TURAN, Aygül And Kıyak, Mithat. "Algılanan Hizmet Kalitesinin Hasta Memnuniyeti, Tekrar Hizmet Alma Ve Tavsiye Etme İstekleri Üzerine Etkisi." SASDER Sağlık ve Sigorta Yöneticileri Derneği Kongresi , 2012
TURAN, A. And Kıyak, M. (2012) . "Algılanan Hizmet Kalitesinin Hasta Memnuniyeti, Tekrar Hizmet Alma Ve Tavsiye Etme İstekleri Üzerine Etkisi." SASDER Sağlık ve Sigorta Yöneticileri Derneği Kongresi .
@conferencepaper{conferencepaper, author={Aygül TURAN And author={Mithat Kıyak}, title={Algılanan Hizmet Kalitesinin Hasta Memnuniyeti, Tekrar Hizmet Alma Ve Tavsiye Etme İstekleri Üzerine Etkisi}, congress name={SASDER Sağlık ve Sigorta Yöneticileri Derneği Kongresi}, city={}, country={}, year={2012}}