Atıf Formatları
Determination of Channel Effects on User Conversion Rate in Online Advertising by Deep Learning Derin Öǧrenme ile Çevrimiçi Reklamlarda Kullanici Dönüşüm Oranlari Üzerindeki Kanal Etkilerinin Belirlenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

O. Kahraman And M. E. KARSLIGİL, "Determination of Channel Effects on User Conversion Rate in Online Advertising by Deep Learning Derin Öǧrenme ile Çevrimiçi Reklamlarda Kullanici Dönüşüm Oranlari Üzerindeki Kanal Etkilerinin Belirlenmesi," 30th Signal Processing and Communications Applications Conference, SIU 2022 , Safranbolu, Turkey, 2022

Kahraman, O. And KARSLIGİL, M. E. 2022. Determination of Channel Effects on User Conversion Rate in Online Advertising by Deep Learning Derin Öǧrenme ile Çevrimiçi Reklamlarda Kullanici Dönüşüm Oranlari Üzerindeki Kanal Etkilerinin Belirlenmesi. 30th Signal Processing and Communications Applications Conference, SIU 2022 , (Safranbolu, Turkey).

Kahraman, O., & KARSLIGİL, M. E., (2022). Determination of Channel Effects on User Conversion Rate in Online Advertising by Deep Learning Derin Öǧrenme ile Çevrimiçi Reklamlarda Kullanici Dönüşüm Oranlari Üzerindeki Kanal Etkilerinin Belirlenmesi . 30th Signal Processing and Communications Applications Conference, SIU 2022, Safranbolu, Turkey

Kahraman, Oguz, And Mine Elif KARSLIGİL. "Determination of Channel Effects on User Conversion Rate in Online Advertising by Deep Learning Derin Öǧrenme ile Çevrimiçi Reklamlarda Kullanici Dönüşüm Oranlari Üzerindeki Kanal Etkilerinin Belirlenmesi," 30th Signal Processing and Communications Applications Conference, SIU 2022, Safranbolu, Turkey, 2022

Kahraman, Oguz And KARSLIGİL, Mine E. . "Determination of Channel Effects on User Conversion Rate in Online Advertising by Deep Learning Derin Öǧrenme ile Çevrimiçi Reklamlarda Kullanici Dönüşüm Oranlari Üzerindeki Kanal Etkilerinin Belirlenmesi." 30th Signal Processing and Communications Applications Conference, SIU 2022 , Safranbolu, Turkey, 2022

Kahraman, O. And KARSLIGİL, M. E. (2022) . "Determination of Channel Effects on User Conversion Rate in Online Advertising by Deep Learning Derin Öǧrenme ile Çevrimiçi Reklamlarda Kullanici Dönüşüm Oranlari Üzerindeki Kanal Etkilerinin Belirlenmesi." 30th Signal Processing and Communications Applications Conference, SIU 2022 , Safranbolu, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Oguz Kahraman And author={Mine Elif KARSLIGİL}, title={Determination of Channel Effects on User Conversion Rate in Online Advertising by Deep Learning Derin Öǧrenme ile Çevrimiçi Reklamlarda Kullanici Dönüşüm Oranlari Üzerindeki Kanal Etkilerinin Belirlenmesi}, congress name={30th Signal Processing and Communications Applications Conference, SIU 2022}, city={Safranbolu}, country={Turkey}, year={2022}}