Atıf Formatları
İlkokul Öğrencilerine Yönelik Çoklu Zekâ Ölçeğinin Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Z. Yüksel And N. Çeliköz, "İlkokul Öğrencilerine Yönelik Çoklu Zekâ Ölçeğinin Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması," Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.1, pp.154-174, 2021

Yüksel, Z. And Çeliköz, N. 2021. İlkokul Öğrencilerine Yönelik Çoklu Zekâ Ölçeğinin Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması. Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.1 , 154-174.

Yüksel, Z., & Çeliköz, N., (2021). İlkokul Öğrencilerine Yönelik Çoklu Zekâ Ölçeğinin Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması. Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.1, 154-174.

Yüksel, Zuhal, And Nadir ÇELİKÖZ. "İlkokul Öğrencilerine Yönelik Çoklu Zekâ Ölçeğinin Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması," Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.1, 154-174, 2021

Yüksel, Zuhal And Çeliköz, Nadir. "İlkokul Öğrencilerine Yönelik Çoklu Zekâ Ölçeğinin Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması." Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.1, pp.154-174, 2021

Yüksel, Z. And Çeliköz, N. (2021) . "İlkokul Öğrencilerine Yönelik Çoklu Zekâ Ölçeğinin Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması." Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, no.1, pp.154-174.

@article{article, author={Zuhal Yüksel And author={Nadir ÇELİKÖZ}, title={İlkokul Öğrencilerine Yönelik Çoklu Zekâ Ölçeğinin Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması}, journal={Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2021, pages={154-174} }