Atıf Formatları
Eğitim Teknolojilerinin Otizmde Kullanımına Dil ve Konuşma Terapistleri Nasıl Bakıyor?
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. Ergün Elverici And O. Sarı, "How do speech-language pathologists view using educational technologies in autism?," RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , vol.25, pp.564-578, 2021

Ergün Elverici, S. And Sarı, O. 2021. How do speech-language pathologists view using educational technologies in autism?. RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , vol.25 , 564-578.

Ergün Elverici, S., & Sarı, O., (2021). How do speech-language pathologists view using educational technologies in autism?. RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , vol.25, 564-578.

Ergün Elverici, Sibel, And Oktay Sarı. "How do speech-language pathologists view using educational technologies in autism?," RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , vol.25, 564-578, 2021

Ergün Elverici, Sibel E. And Sarı, Oktay. "How do speech-language pathologists view using educational technologies in autism?." RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , vol.25, pp.564-578, 2021

Ergün Elverici, S. And Sarı, O. (2021) . "How do speech-language pathologists view using educational technologies in autism?." RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , vol.25, pp.564-578.

@article{article, author={Sibel ERGÜN ELVERİCİ And author={Oktay Sarı}, title={How do speech-language pathologists view using educational technologies in autism?}, journal={RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi}, year=2021, pages={564-578} }