M. BAŞTUĞ And B. Öncü, "İkinci Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma Becerilerini GeliştirmedePratik Stratejilerle Erken Okuryazarlığa Yardım Programı’nın(HELPS) Kullanılması Üzerine Bir Durum Çalışması," JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI , vol.8, no.4, pp.1147-1164, 2020
BAŞTUĞ, M. And Öncü, B. 2020. İkinci Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma Becerilerini GeliştirmedePratik Stratejilerle Erken Okuryazarlığa Yardım Programı’nın(HELPS) Kullanılması Üzerine Bir Durum Çalışması. JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI , vol.8, no.4 , 1147-1164.
BAŞTUĞ, M., & Öncü, B., (2020). İkinci Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma Becerilerini GeliştirmedePratik Stratejilerle Erken Okuryazarlığa Yardım Programı’nın(HELPS) Kullanılması Üzerine Bir Durum Çalışması. JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI , vol.8, no.4, 1147-1164.
BAŞTUĞ, Muhammet, And Burak Öncü. "İkinci Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma Becerilerini GeliştirmedePratik Stratejilerle Erken Okuryazarlığa Yardım Programı’nın(HELPS) Kullanılması Üzerine Bir Durum Çalışması," JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI , vol.8, no.4, 1147-1164, 2020
BAŞTUĞ, Muhammet And Öncü, Burak. "İkinci Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma Becerilerini GeliştirmedePratik Stratejilerle Erken Okuryazarlığa Yardım Programı’nın(HELPS) Kullanılması Üzerine Bir Durum Çalışması." JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI , vol.8, no.4, pp.1147-1164, 2020
BAŞTUĞ, M. And Öncü, B. (2020) . "İkinci Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma Becerilerini GeliştirmedePratik Stratejilerle Erken Okuryazarlığa Yardım Programı’nın(HELPS) Kullanılması Üzerine Bir Durum Çalışması." JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI , vol.8, no.4, pp.1147-1164.
@article{article, author={Muhammet BAŞTUĞ And author={Burak Öncü}, title={İkinci Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma Becerilerini GeliştirmedePratik Stratejilerle Erken Okuryazarlığa Yardım Programı’nın(HELPS) Kullanılması Üzerine Bir Durum Çalışması}, journal={JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI}, year=2020, pages={1147-1164} }