Atıf Formatları
Organik Gıdalara Yönelik Tüketici Yaklaşımları ve Pazarlama İletişimi Önerileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ş. G. Köse And İ. Kırçova, "Organik Gıdalara Yönelik Tüketici Yaklaşımları ve Pazarlama İletişimi Önerileri," Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi (Online) , no.35, pp.338-367, 2020

Köse, Ş. G. And Kırçova, İ. 2020. Organik Gıdalara Yönelik Tüketici Yaklaşımları ve Pazarlama İletişimi Önerileri. Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi (Online) , no.35 , 338-367.

Köse, Ş. G., & Kırçova, İ., (2020). Organik Gıdalara Yönelik Tüketici Yaklaşımları ve Pazarlama İletişimi Önerileri. Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi (Online) , no.35, 338-367.

Köse, Şirin, And İbrahim KIRÇOVA. "Organik Gıdalara Yönelik Tüketici Yaklaşımları ve Pazarlama İletişimi Önerileri," Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi (Online) , no.35, 338-367, 2020

Köse, Şirin G. And Kırçova, İbrahim. "Organik Gıdalara Yönelik Tüketici Yaklaşımları ve Pazarlama İletişimi Önerileri." Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi (Online) , no.35, pp.338-367, 2020

Köse, Ş. G. And Kırçova, İ. (2020) . "Organik Gıdalara Yönelik Tüketici Yaklaşımları ve Pazarlama İletişimi Önerileri." Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi (Online) , no.35, pp.338-367.

@article{article, author={Şirin Gizem KÖSE And author={İbrahim KIRÇOVA}, title={Organik Gıdalara Yönelik Tüketici Yaklaşımları ve Pazarlama İletişimi Önerileri}, journal={Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi (Online)}, year=2020, pages={338-367} }