Atıf Formatları
Pazarlama İletişimi Açısından Sosyal Medya Ortamı
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. Enginkaya Erkent, "Pazarlama İletişimi Açısından Sosyal Medya Ortamı," 15. Ulusal Pazarlama Kongresi , İzmir, Turkey, pp.286-300, 2010

Enginkaya Erkent, E. 2010. Pazarlama İletişimi Açısından Sosyal Medya Ortamı. 15. Ulusal Pazarlama Kongresi , (İzmir, Turkey), 286-300.

Enginkaya Erkent, E., (2010). Pazarlama İletişimi Açısından Sosyal Medya Ortamı . 15. Ulusal Pazarlama Kongresi (pp.286-300). İzmir, Turkey

Enginkaya Erkent, Ebru. "Pazarlama İletişimi Açısından Sosyal Medya Ortamı," 15. Ulusal Pazarlama Kongresi, İzmir, Turkey, 2010

Enginkaya Erkent, Ebru E. . "Pazarlama İletişimi Açısından Sosyal Medya Ortamı." 15. Ulusal Pazarlama Kongresi , İzmir, Turkey, pp.286-300, 2010

Enginkaya Erkent, E. (2010) . "Pazarlama İletişimi Açısından Sosyal Medya Ortamı." 15. Ulusal Pazarlama Kongresi , İzmir, Turkey, pp.286-300.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Ebru ENGİNKAYA ERKENT}, title={Pazarlama İletişimi Açısından Sosyal Medya Ortamı}, congress name={15. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2010}, pages={286-300} }