Atıf Formatları
Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Etkinlikleri Nasıl Olmalı?
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. COŞTU, "Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Etkinlikleri Nasıl Olmalı?," ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.2, no.29, pp.111-119, 2005

COŞTU, B. 2005. Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Etkinlikleri Nasıl Olmalı?. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.2, no.29 , 111-119.

COŞTU, B., (2005). Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Etkinlikleri Nasıl Olmalı?. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.2, no.29, 111-119.

COŞTU, Bayram. "Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Etkinlikleri Nasıl Olmalı?," ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.2, no.29, 111-119, 2005

COŞTU, Bayram. "Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Etkinlikleri Nasıl Olmalı?." ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.2, no.29, pp.111-119, 2005

COŞTU, B. (2005) . "Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Etkinlikleri Nasıl Olmalı?." ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.2, no.29, pp.111-119.

@article{article, author={Bayram COŞTU}, title={Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Etkinlikleri Nasıl Olmalı?}, journal={ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ}, year=2005, pages={111-119} }