S. E. GÜRSOY And N. ÇELİKÖZ, "İlkokul 2. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Dersindeki Okuduğunu Anlama Becerilerinin Matematik Dersindeki Problem Çözme Becerilerine Etkisi," Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi , no.17, pp.58-76, 2022
GÜRSOY, S. E. And ÇELİKÖZ, N. 2022. İlkokul 2. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Dersindeki Okuduğunu Anlama Becerilerinin Matematik Dersindeki Problem Çözme Becerilerine Etkisi. Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi , no.17 , 58-76.
GÜRSOY, S. E., & ÇELİKÖZ, N., (2022). İlkokul 2. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Dersindeki Okuduğunu Anlama Becerilerinin Matematik Dersindeki Problem Çözme Becerilerine Etkisi. Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi , no.17, 58-76.
GÜRSOY, Simla, And Nadir ÇELİKÖZ. "İlkokul 2. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Dersindeki Okuduğunu Anlama Becerilerinin Matematik Dersindeki Problem Çözme Becerilerine Etkisi," Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi , no.17, 58-76, 2022
GÜRSOY, Simla E. And ÇELİKÖZ, Nadir. "İlkokul 2. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Dersindeki Okuduğunu Anlama Becerilerinin Matematik Dersindeki Problem Çözme Becerilerine Etkisi." Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi , no.17, pp.58-76, 2022
GÜRSOY, S. E. And ÇELİKÖZ, N. (2022) . "İlkokul 2. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Dersindeki Okuduğunu Anlama Becerilerinin Matematik Dersindeki Problem Çözme Becerilerine Etkisi." Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi , no.17, pp.58-76.
@article{article, author={Simla Eda GÜRSOY And author={Nadir ÇELİKÖZ}, title={İlkokul 2. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Dersindeki Okuduğunu Anlama Becerilerinin Matematik Dersindeki Problem Çözme Becerilerine Etkisi}, journal={Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2022, pages={58-76} }