E. Yazıcı Et Al. , "4+1 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli Öğretiminin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Tutumu ve Kaygısına Etkisi," 2. Ulusal Başkent Disipler Arası Bilimsel Çalışmalar Kongresi , pp.100-113, 2020
Yazıcı, E. Et Al. 2020. 4+1 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli Öğretiminin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Tutumu ve Kaygısına Etkisi. 2. Ulusal Başkent Disipler Arası Bilimsel Çalışmalar Kongresi , 100-113.
Yazıcı, E., Baş, B., & Karatay, H., (2020). 4+1 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli Öğretiminin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Tutumu ve Kaygısına Etkisi . 2. Ulusal Başkent Disipler Arası Bilimsel Çalışmalar Kongresi (pp.100-113).
Yazıcı, Emre, Bayram BAŞ, And Halit Karatay. "4+1 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli Öğretiminin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Tutumu ve Kaygısına Etkisi," 2. Ulusal Başkent Disipler Arası Bilimsel Çalışmalar Kongresi, 2020
Yazıcı, Emre Et Al. "4+1 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli Öğretiminin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Tutumu ve Kaygısına Etkisi." 2. Ulusal Başkent Disipler Arası Bilimsel Çalışmalar Kongresi , pp.100-113, 2020
Yazıcı, E. Baş, B. And Karatay, H. (2020) . "4+1 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli Öğretiminin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Tutumu ve Kaygısına Etkisi." 2. Ulusal Başkent Disipler Arası Bilimsel Çalışmalar Kongresi , pp.100-113.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Emre YAZICI Et Al. }, title={4+1 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli Öğretiminin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Tutumu ve Kaygısına Etkisi}, congress name={2. Ulusal Başkent Disipler Arası Bilimsel Çalışmalar Kongresi}, city={}, country={}, year={2020}, pages={100-113} }