Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler 9
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 62
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 40

1. MEHTER’DEN BANDO’YA

TURKCESS 2024, Prizren, Sırbistan, 11 - 13 Temmuz 2024, (Tam Metin Bildiri)

4. Öğrenci-Öğrenci Onay Ölçeğinin (ÖÖOÖ) Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

VIII. International TURKCESS Congress on Education and Social Sciences, Hatay, Türkiye, 20 Temmuz 2022, (Özet Bildiri)

5. "Evaluation of Erasmus+ KA101 Mobility Program (School Education Staff Mobility) According to Teachers' Opinions

7. INTERNATIONAL ISTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Türkiye, 18 Aralık 2021, (Özet Bildiri)

6. KAVRAM ÖĞRETİMİ YAKLAŞIMLARI HİZMET İÇİ EĞİTİM PROGRAMINA YÖNELİK SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ

VI. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 Eylül - 03 Kasım 2021, (Tam Metin Bildiri)

7. What do students in private schools think about online education? A mixed method study

VII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2021, (Tam Metin Bildiri)

8. HİZMET İÇİ EĞİTİMDE TURNUVA TEKNİĞİNİN KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

VI. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye, 30 Ekim 2020, (Tam Metin Bildiri)

9. İTALYA OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMININ TÜRKİYE OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMIYLA KARŞILAŞTIRILMASI

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, 27 - 29 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. İtalya Okul Öncesi Eğitim Programının Türkiye Okul Öncesi Eğitim Programıyla Karşılaştırılması.

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.151, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. 2005, 2013 VE 2018 FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME VE UYGULAMALARININ KARŞILAŞTIRILMASI

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, 27 - 29 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

13. Ubd (Understandıng By Desıgn) Modeli Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Görüşlerİ

5. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, 25 - 27 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

14. THE INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN PEACE ATTITUDES, LONELINESS AND HOPELESSNESS

Globets: AN INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION, TECHNOLOGY AND SCIENCE, Belgrade, Sırbistan, 6 - 09 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

15. An examination of university students’ learning and studying approaches

9th World Conference on Educational Sciences (WCES-2017), Nice, Fransa, 1 - 04 Şubat 2017, (Özet Bildiri) identifier identifier identifier

16. An investigation into university students’ study skills

9th World Conference on Educational Sciences (WCES-2017), 1 - 04 Şubat 2017, sa.1, (Özet Bildiri)

17. Üniversite Öğrencilerinin Öğrenme ve Ders Çalışma Yaklaşımlarının İncelenmesi

9th World Conference on Educational Sciences, Nice, Fransa, 1 - 04 Şubat 2017, (Özet Bildiri)

18. Üniversite Öğrencilerinin Ders Çalışma Becerilerinin İncelenmesi

9th World Conference on Educational Sciences, Nice, Fransa, 1 - 04 Şubat 2017, (Özet Bildiri)

19. Investigating the Effect of Audio Visual Materials as Warm up Activity in Aviation English Courses on Students Motivation and Participation at High School Level

International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language, GlobELT 2015, Antalya, Türkiye, 16 Nisan 2016, ss.120-128, (Tam Metin Bildiri)

20. International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language, GlobELT 2016

International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language, GlobELT 2016, Antalya, Türkiye, 14 Nisan 2016, cilt.232, ss.382-388, (Tam Metin Bildiri)

21. School principals transformational leadership behaviours andtheir effects on teacher commitment

1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG LEARNING AND LEADERSHIP FOR ALL, OLOMOUTH, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.2016, (Tam Metin Bildiri)

22. School principals' transformational leadership behaviours and their effects on teacher commitment

1st International Conference on Lifelong Education and Leadership for All, Olomouc, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2015, ss.203-211, (Tam Metin Bildiri) identifier

23. School Principals Transformational Leadership Behaviors and Their Effects on Teacher Commitment

1st International Conference on Lifelong Education Education and Leadership for All-ICLEL, Olomouc, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.1, ss.203-211, (Tam Metin Bildiri)

24. An examination of students perceptions of service quality dimensions in higher education

1st International Conference on Lifelong Education Education and Leadership for All-ICLEL, Olomouc, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

25. An Analysis of Undergraduates Study Skills

7th World Conference on Educational Sciences, 13 - 15 Şubat 2015, (Tam Metin Bildiri)

27. An Analysis of Undergraduates Study Skills

7th World Conference on Educational Sciences, Atina, Yunanistan, 05 Şubat 2015, ss.1355-1362, (Tam Metin Bildiri)

28. School Principals' Roles in Establishing Collaborative Professional Learning Communities at Schools

7th World Conference on Educational Sciences, Athens, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, cilt.197, ss.1340-1347, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

29. Müfredat Dışı Aktivitelerin Ekonomik ve Sosyal Olarak Dezavantajlı Olan Okullara Giden Öğrencilerin Gelişimi Üzerine Etkisi

YILDIZ International Conference on Educational Research and Social Studies (YICER), İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

30. School Administration in the Changing Educational Sector 21st Century

YICER - YILDIZ International Conference On Educational Research And Social Science. Istanbul, Turkey, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

31. School Administration in the 21st Century

YILDIZ International Conference on Educational Research and Social Studies (YICER), 1 - 03 Eylül 2014, (Özet Bildiri) identifier identifier identifier

32. Correlation Among Engineering Students' Perceived Computer Self-Efficacy, Attitudes Toward Technology and Academic Achievement

IEEC 2012 : 2nd International Engineering Education Conference, Antalya, Türkiye, 31 Ekim 2012, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

33. Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalına İlişkin Durum Tespiti

İkinci Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, (2012), 01 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)

39. Self- Evaluation of Yıldız Technical University Department of Education between 1997- 2003.

XVI. National Educational Sciences Congress, Pamukkale Üniversity, 01 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)

40. Investigating the Educatioanal Philosophies and Aims of Canada, UK Israel Russia Malaysia ve Turkey

XV. National Educational Sciences Congress, 01 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 5

1. In-Service Training Program on Web 2.0 Tools in Testing and Assessment for Foreign Language Instructors

Küreselleşen Dünyada Eğitim Bilimleri, Prof.Dr. Fethi Kayalar, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.157-176, 2023

2. 21. yy Türkiye'sinde Yetişkinlerin İngilizce Konuşma Sorunsalına Alternatif Bir Kurs Programı

Sosyal Bilimler Üzerine Araştırmalar, Fatih Tuna, Mehmet Fatih Buğan, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.225-253, 2022

4. Okul Öncesi Eğitim Alternatif Eğitim Modelleri- Harezmi-STEM, Montessori, Regio Emilia, Waldorf, High Scope Somut Etkinlik Örnekleri

Okul Öncesi Eğitim Alternatif Eğitim Modelleri- Harezmi-STEM, Montessori, Regio Emilia, Waldorf, High Scope Somut Etkinlik Örnekleri, Prof. Dr. Yavuz Erişen, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.1-232, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Egitim Programı ve Tasarım Modelleri

Egitimde Program Gelistirme Kavramlar Yaklasımlar, Hasan Şeker, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.71-88, 2013
Metrikler

Yayın

117

Yayın (WoS)

8

Yayın (Scopus)

13

Atıf (WoS)

38

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

57

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

99

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

17

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

20

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

139

Proje

9

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

13
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları