Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

School Principals Role Priorities

Eğitimde Kuram ve Uygulama , cilt.10, sa.1, ss.24-40, 2014 (Hakemli Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Leadership Styles and Multicultural Education Approaches of Higher Education Instructors

International Conference on Inclusive Education in Multicultural Classrooms, İzmir, Türkiye, 21 - 22 Mayıs 2024

Transitioning from Faculty Position to Administration: A Qualitative Study of Administrators in Türkiye

X. Uluslararası Turkcess Eğitim Ve Sosyal Bilimler Kongresi, Prizren, Sırbistan, 11 - 13 Temmuz 2024

Education in the Shadow of the Earthquake in Türkiye: Problems and Solutions

X. Uluslararası Turkcess Eğitim Ve Sosyal Bilimler Kongresi, Prizren, Sırbistan, 11 - 13 Temmuz 2024

Effects of School Principals’ Administrative Practices on Teachers’ Happiness and Efficiency

X. Uluslararası Turkcess Eğitim Ve Sosyal Bilimler Kongresi, Prizren, Sırbistan, 11 - 13 Temmuz 2024

Okul Yöneticilerinin Depreme Hazırlık Sürecinde Kriz Yönetimi Yeterlilikleri

Uluslararası Marmara Sosyal Bilimler Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 31 Mayıs - 01 Haziran 2024, cilt.1, sa.2, ss.1-2

Öğretmenlerin Okul Seçme Nedenlerinin Belirlenmesi: Kocaeli İli Resmi Okullarında Bir Araştırma

XI. International Eurasian Educational Research Congress, Kocaeli, Türkiye, 21 Nisan 2024

Türkiye’de Akademik Hareketlilikle İlgili Araştırmalar: Araştırma Gündemleri ve Gelecekteki Araştırmalar

Türkiye’de Akademik Hareketlilikle İlgili Araştırmalar: Araştırma Gündemleri ve Gelecekteki Araştırmalar, Kocaeli, Türkiye, 21 Nisan 2024

Güvenli Okula İlişkin Veli Görüşlerinin İncelenmesi

Güvenli Okula İlişkin Veli Görüşlerinin İncelenmesi, Kocaeli, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2024

Değişen Liderlik Paradigmasında Öğretmenin Gelişimini ve Motivasyonunu Önceleyen Bir Pedagojik Liderlik Yaklaşımı: YTÜ Okulları Performans Değerlendirme Görüşmeleri Örneği.

Değişen Liderlik Paradigmasında Öğretmenin Gelişimini ve Motivasyonunu Önceleyen Bir Pedagojik Liderlik Yaklaşımı: YTÜ Okulları Performans Değerlendirme Görüşmeleri Örneği., Kocaeli, Türkiye, 21 Nisan 2024

Leadership Styles and Mul*cultural Educa*on Approaches of Higher Educa*on Instructors

Inclusive Education in Multicultural Classrooms (International Conference), İzmir, Türkiye, 27 Şubat 2024

Okulların Dijital Olgunluk Düzeylerinin Belirlenmesi

16. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Şubat 2024

Akademik Hareketlilik ve Beyin Göçü: Göç Kararına İlişkin Tutumlar, İtici ve Çekici Faktörler

16. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Şubat 2024

Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Yaşadıkları Sorunlara İlişkin Öğretmen Algıları

16. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 02 Şubat 2024

Metaverse Olgusu Ve Metaverse İle Eğitim: Okul Yöneticilerinin Farkındalıkları Ve Görüşleri

IX. International TURKCESS Education and Social Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 17 Mayıs 2023

Öğretmenlik Mesleğinin Prekarizasyonunun Emek Bağlamında Değerlendirilmesi

IX. International TURKCESS Education and Social Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 17 Mayıs 2023

Uzman Öğretmenlik Ve Başöğretmenlik Eğitim Programıyla İlgili Okul Yöneticilerinin Ve Öğretmenlerin Görüşleri

IX. International TURKCESS Education and Social Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 17 Mayıs 2023

Okul Yöneticilerinin Perspektifinden Kamu Eğitiminde Rekabet: Türkiye'deki Devlet Okulları Üzerine Nitel Bir Çalışma

9 th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG EDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Temmuz 2023, ss.34

Öğretmenlerin Kişisel Ve Mesleki Değerlerinin Belirlenmesi

VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Hatay, Türkiye, 04 Temmuz 2022

Eğitim Örgütlerinde Uzlaşma (Rıza) Temelli Yeni Bir Yönetim Yaklaşımı Olarak Sosyokrasi

IXth International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022

Resmi Ortaokullardaki Öğretmenlerin Yöneticilerine Duyduğu Güven ile Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi" (GÜTDEK), Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2021, sa.1, ss.535-536 Creative Commons License

Yükseköğretimde Yayın Fetişizmi: Akademisyen Görüşleri

VII. Uluslararası Turkcess Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye, 01 Eylül 2021, cilt.1, sa.1, ss.1

Meritocracy at Higher Education Management: Academics’ Perceptions

EERA, 2021, Genoa, İtalya, 01 Eylül 2021, cilt.1, sa.1, ss.1 Creative Commons License

Okul Yöneticilerinin Kriz Yönetim Becerileri

11. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, Ankara, Türkiye, 17 Kasım 2020, cilt.1, sa.1, ss.476

Okul Yöneticilerinin Örgütsel Güven Algilari İle Okul Kültürüarasindaki İlişkinin İncelenmesi

InternationalEducational Research and Social Science Congress(TURKCESS), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2020

Change Fatigue among Administrators and Teachers

GLOBETS 2020 Conference, Budva, Karadağ, 28 - 31 Ekim 2020

Trust in Male and Female Leaders: Teachers’ Views

GLOBETS 2020 Conference, Budva, Karadağ, 28 - 31 Ekim 2020

Okul Yöneticilerinin Yönetsel Davranışları İle Öğretmenlerin Mesleki Aidiyetleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

VI. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2020, cilt.1, sa.1, ss.393-416 Creative Commons License

Türkiye’deki Araştırma Üniversitelerinin Kuruluşları ve Zorluklarının İncelenmesi

VII. International Eurasian Educational Research Congress- ONLINE, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.334-337 Creative Commons License

Lecturers as the Subject of Neoliberalism

6 th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG EDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, 16 - 18 Temmuz 2020

Eğitim Yöneticilerinin Seçiminde Sendikaların Rollerine İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşlerinin Belirlenmesi

MEF Üniversitesi II. Uluslararası Eğitim Bilimleri Öğrenci Konferansı (MUEBK-MISCES 2020), İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Mart 2020, cilt.1, ss.1-2

Okul Yöneticilerinin Sosyal Kimliklerinin Onların Yönetsel Davranışları Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi

MEF Üniversitesi II. Uluslararası Eğitim Bilimleri Öğrenci Konferansı (MUEBK-MISCES 2020), İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Mart 2020

Eğitimin İnsancıllaştırılmasına İlişkin Öğretmen Algılarının Belirlenmesi,

2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, cilt.1, ss.327-329

The Roles of Interest and Pressure Groups on Developing Educational Policies in Turkey

” Lifelong education is more than a degree! ”UNEC logo ENG.png5th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG EDUCATION and LEADERSHIP FOR ALL, 9 - 11 Temmuz 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

4.0 Sanayi Devrimi Bağlamında Yüksek Öğretim Politikalarının Dönüşümü

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019

Examining School Administrators’ Instructional Feedback Provided to Teachers

” Lifelong education is more than a degree! ”UNEC logo ENG.png5th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG EDUCATION and LEADERSHIP FOR ALL, 9 - 11 Temmuz 2019

Okul Yöneticilerinin Demokrasi Algıları İle Okul Kültürü Arasındaki İlişkiye Yönelik Algılarının İncelenmesi

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019

Türkiye’de Araştirma Üniversitelerinin Kuruluşu, Amaçlari Veişleyişine İlişkin Öğretim Elemani Algilarinin İncelenmesi

ULUSLARARASIV. TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019

Öğretmenlerin Okul Seçme Nedenleri ( İstanbul İli Örneği )

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Eğitim Liderlerinin Kişilik Özelliklerinin İncelenmesi / İstanbul İli Örneği

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Okul Yöneticilerinin Sosyal Kimliklerinin Onların Yönetim Davranışları Üzerindeki Etkileri

5. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 Ekim 2017 - 27 Ekim 2018, cilt.1, ss.99-109

Okul Yöneticilerinin Sosyal Kimliklerinin Onların Yönetim Davranışları Üzerindeki Etkileri

The 5th International Symposium on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, cilt.1

Teachers’ Perceptions on Thier Social Responsibilities and Their Awareness and Efforts

4 th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG EDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, Wroclaw, Polonya, 3 - 05 Temmuz 2018, cilt.1, ss.13-14

Üniversite Öğrencilerinin Aidiyet Duyguları: Kampüs Olanaklarının Rolü

The 5th International Symposium on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, cilt.1

Neoliberal Ekonomi Uygulamaları İle Eğitim Finansmanı Ve Okul Paydaşları İlişkisi

Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, cilt.5

Teachers’ Perceptions on Their Social Responsibilities: Their Awareness and Efforts

4 th INTERNATIONAL CONFERENCE on LIFELONG EDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL - ICLEL 2018, Wroclaw, Polonya, 03 Temmuz 2018, ss.19-29

Examining the Importance of Critical Thinking Skills of School Administrators and Teachers’ Regarding Their Personal and Professional Lives

(4th International Conference on Lifelong Educationand Leadership for ALL-ICLEL 20, Wroclaw, Polonya, 3 - 05 Temmuz 2018

Vakıf Üniversitesi Öğrencilerinin Tüketici Yönelim ve Öğrenen Kimlik Düzeyi ile Akademik Performansı Arasındaki İlişki (İstanbul Örneği)

Vth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, cilt.5, ss.497-499

Öğretmen Liderlerin Yetiştirilmesinde Fakülte ve Okul Yöneticilerinin Rol ve Sorumlulukları

Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.385-386

Üniversitelerdeki İçten Beslenmenin Akademik Özgürlük Bağlamında Çözümlenmesi

Vth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, cilt.5, ss.1275-1278

Educational Leaders and Teacher Leaders’ Roles in Humanizing Education

Globets 2018 ConferenceAn International Conference on Education, Technology and Science, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 6 Mayıs - 09 Haziran 2018, ss.28

An investigation into university students’ study skills

9th World Conference on Educational Sciences (WCES-2017), 1 - 04 Şubat 2017, sa.1

An examination of university students’ learning and studying approaches

9th World Conference on Educational Sciences (WCES-2017), Nice, Fransa, 1 - 04 Şubat 2017 identifier identifier identifier

Preschool Education Administrators’ Competencies in Their Fields: Teachers’ Opinions,

69th OMEP World Assembly and International Conference, Osijek, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017

Managerial Competency in the Higher Education

ERPA International Congresses on Education 2017, 17 - 21 Mayıs 2017 identifier

Türkiye ve ABD’deki Üniversitelerin Akademik Altyapı ve Tesislerinin Karşılaştırılmalı Bir Analizi

IV th International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

Resmi Liselerde Görev Yapmakta Olan Öğretmenlerin Güçlendirilmesi

IVthInternational EurasianEducationalResearch Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

Okul Yöneticilerinin Sık Değiştirilmelerinin Onların İş Motivasyonu Üzerindeki Etkileri

IV th International Eurasian EducationalResearch Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

Academics’ Roles in Developing Higher Education Policies in Turkey

IV th International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017

Üniversite Öğrencilerinin Ders Çalışma Becerilerinin İncelenmesi

9th World Conference on Educational Sciences, Nice, Fransa, 1 - 04 Şubat 2017

Continuing Education Center Administrators Administrative Competence Teachers and Employee s Opinions

2 nd International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL-ICLEL 2016, Liepaja, Letonya, 21 - 23 Temmuz 2016 identifier

What Do Generally Teachers in Turkey Think about Educating Teachers for Cultural Diversity in Schools

2 nd International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL-ICLEL 2016, Liepaja, Letonya, 21 - 23 Temmuz 2016, ss.126

Continuing Education Center Administrators Administrative Competence

2 nd International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL-ICLEL 2016, Liepaja, Letonya, 21 - 23 Temmuz 2016, cilt.111, ss.111

Analyzing Social and Urban Disintegration in School Selection Process

2 nd International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL-ICLEL 2016, Liepaja, Letonya, 21 - 23 Temmuz 2016, ss.110

Ekonomik Olarak Dezavantajlı Bölgelerde Görev Yapan Okul Müdürlerinin Liderlik Davranışları

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Teacher Empowerment School Administrators Roles

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Okul Aile İşbirliğinin Geliştirilmesine Dair Yönetici ve Velilerin Beklentileri

11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Aydın, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016

School principals transformational leadership behaviours andtheir effects on teacher commitment

1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG LEARNING AND LEADERSHIP FOR ALL, OLOMOUTH, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.2016

Novice Principals Their Transition to the Work and Challenges

IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences (IASSR), Paris, Fransa, 3 - 06 Şubat 2016, ss.21

Rectors Administrative Skills in University Management Process EducationalAdministrators Views

IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences (IASSR), Paris, Fransa, 3 - 06 Şubat 2016, ss.22

School principals' transformational leadership behaviours and their effects on teacher commitment

1st International Conference on Lifelong Education and Leadership for All, Olomouc, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2015, ss.203-211 identifier

School Principals Transformational Leadership Behaviors and Their Effects on Teacher Commitment

1st International Conference on Lifelong Education Education and Leadership for All-ICLEL, Olomouc, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.1, ss.203-211

An examination of students perceptions of service quality dimensions in higher education

1st International Conference on Lifelong Education Education and Leadership for All-ICLEL, Olomouc, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2015

An Analysis of Undergraduates Study Skills

7th World Conference on Educational Sciences, 13 - 15 Şubat 2015

Okullarda Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin (BİT) Yönetimi

2.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.1130-1131

Eğitim Yönetim Sisteminde Öğretmen Yetiştirme Öğretmen Adaylarının Seçimi

2.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.149-152

Eğitimde Politika/Model Transferi

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015

Eğitim Sisteminde Din Eğitiminin Dayanakları ve Kapsamı

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015

An Analysis of Undergraduates Study Skills

7th World Conference on Educational Sciences, Atina, Yunanistan, 05 Şubat 2015, ss.1355-1362

School Principals' Roles in Establishing Collaborative Professional Learning Communities at Schools

7th World Conference on Educational Sciences, Athens, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, cilt.197, ss.1340-1347 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

An Investigation Of Undergraduates' Language Learning Strategies

7th World Conference on Educational Sciences, Athens, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, cilt.197, ss.1348-1354 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

An analysis of Undergraduates' Study Skills

7th World Conference on Educational Sciences, Athens, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, cilt.197, ss.1355-1362 identifier

Ectracurricular Activities and Their Effects on Development of Students Attending Economically and Socially Disadvantaged Schools

YICER - YILDIZ International Conference On Educational Research And Social Science, 1 - 03 Eylül 2014

Okul Müdürlerinin Üniversite Düzeyinde Yetiştirilmesi

Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR), Konya, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Yerel Yönetimlerin Özerkleşmesi ve Bunun Eğitim Kurumları Üzerindeki Etkisi

Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR), Konya, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2014

School Administration in the Changing Educational Sector 21st Century

YICER - YILDIZ International Conference On Educational Research And Social Science. Istanbul, Turkey, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014

Müfredat Dışı Aktivitelerin Ekonomik ve Sosyal Olarak Dezavantajlı Olan Okullara Giden Öğrencilerin Gelişimi Üzerine Etkisi

YILDIZ International Conference on Educational Research and Social Studies (YICER), İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014

School Administration in the 21st Century

YILDIZ International Conference on Educational Research and Social Studies (YICER), 1 - 03 Eylül 2014 identifier identifier identifier

Examining Innovation Needs of Primary Schools: Teachers' Perceptions

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.139-143 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Okul Müdürlerinin Değerlendirilmesi: Bir Model Önerisi

8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013

Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini Seçme Nedenleri

Applied Education Congress, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2012

Professional Competency Perceptions of Teacher Candidates in TurkeY

Educational Reform in The 21st Century in Balkan Countries, 28 - 30 Haziran 2012

Taylorizmden Hesap Verebilirliğe: Eğitim Denetiminin Tarihsel Gelişim Süreci

IV. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2012

Okul İkliminin Öğretmenlerin İş Doyumuna Etkisi

7.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012 Sürdürülebilir Kalkınma

Effects of structured extracurricular facilities on students' academic and social development

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.4803-4807 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Negative factors affecting the process of mentoring at schools

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.5414-5419 identifier

Türkiye de ve Bazı Avrupa Ülkelerinde Müfettişlerin Yetiştirilme Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar

Mersin Üniversitesi 3. Uluslar arası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin (2011), Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011

Türkiye’de ve Bazı Avrupa Ülkelerinde Müfettişlerin Yetiştirilme Süreci Ve Karşılaşılan Sorunlar

III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2011

Türkiye’de Üniversite Açma Politikaları

Dönüştürülen Üniversiteler ve Eğitim Sistemimiz, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2007

YTÜ Yabancı Diller Yüksek Okulunda Zorunlu Bir Yıllık Yabancı Dil Hazırlık Programının Yeterlik Derecesi

Atatürk Üniversitesi, IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000

Kitap & Kitap Bölümleri

CULTURALY RELEVANT AND INCLUSIVE TEACHING AND LEARNING

MULTICULTURAL CLASSROOMS: INCLUSIVE LEARNING AND TEACHING IN HIGHER EDUCATION, BAKAY MEHMET EMİN, Votava Jiri, Editör, Czech University of Life Sciences Prague, Prague, ss.249-271, 2024

CULTURALY RELEVANT AND INCLUSIVE TEACHING AND LEARNING

MULTICULTURAL CLASSROOMS: INCLUSIVE LEARNING AND TEACHING IN HIGHER EDUCATION, BAKAY MEHMET EMİN, Votava Jiri, Editör, Czech University of Life Sciences Prague, PRAG, ss.249-271, 2024

INTERCULTURAL PEDAGOGY: PRINCIPLES AND METHODOLOGY IN MULTICULTURAL CLASSROOMS

MULTICULTURAL CLASSROOMS: INCLUSIVE LEARNING AND TEACHING IN HIGHER EDUCATION, BAKAY MEHMET EMİN, Votava Jiri, Editör, Czech University of Life Sciences Prague, PRAG, ss.219-247, 2024

The Current Situation of the Internationalization of Higher Education Institutions in Türkiye

The Current Situation of the Internationalization of Higher Education Institutions In Europe: Case of Türkiye, Belgium, Bulgaria, Czech Republic, Romania and Spain, Mehmet Emin BAKAY, Editör, İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi Yayın No: 39, İzmir, ss.1-24, 2023

Küresel Rekabet ve Uluslararası Göç Sorunu

Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim, Kenan ÖZCAN, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.281-300, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Yoksulluk, Eğitim ve Sürdürülebilir Kalkınma

Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim, Kenan ÖZCAN, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.15-39, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Cumhuriyet Dönemi Yabancı Uzman Raporları

Eğitim Politikaları, Balyer,Özcan,Bayram, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.249-286, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Eğitim Politikası Geliştirilmesinde Temel Aktörler

Eğitim Politikaları, Balyer,Özcan,Bayram, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.54-82, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Okul Yöneticilerinin Yetiştirilmesine Yönelik Politikalar

Eğitim Politikaları, Balyer,Özcan,Bayram, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.475-502, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Bölüm 13 Sonuç

Yöneticiler İçin Eğitimde Politika Geliştirme Ve Analiz, Aydın BALYER, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.277-289, 2021

Bölüm 13 Sunuç

Yöneticiler İçin Eğitimde Politika Geliştirme ve Analiz, Aydın Balyer (Çeviri Editörü), Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.277-289, 2021

Yabancı Uzman Raporları

Eğitim Politikaları, AYDIN BALYER, KENAN ÖZCAN, ARSLAN BAYRAM, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.247-286, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Bölüm 1 Altyapının Hazırlanması

Yöneticiler İçin Eğitimde Politika Geliştirme ve Analiz, Aydın Balyer (Çeviri Editörü), Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.1-39, 2021

Okul Yöneticilerinin Yetiştirilmesi ve Görevlendirilmesine Yönelik Politikalar

Eğitim Politikaları, AYDIN BALYER, KENAN ÖZCAN, ARSLAN BAYRAM, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.475-502, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Eğitim Politikası Geliştirilmesinde Temel Aktörler

Eğitim Politikaları, AYDIN BALYER, KENAN ÖZCAN, ARSLAN BAYRAM, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.53-82, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

NEO-LİBERAL EĞİTİM POLİTİKALARI

Eğitim Ekonomisi, -, Editör, ASOS YAYINLARI, Elazığ, ss.389-409, 2020

Sınıf Ortamının Fiziksel Düzeni

Sınıf Yönetimi, Yusuf İnandı, Editör, Karahan Kitabevi, Adana, ss.99-121, 2019

Sınıf Yönetimi

EFE AKADEMİ YAYINLARI, İstanbul, 2018

Farklı Büyüklükteki Sınıflar ve Öğrenme Gruplarının Yönetimi

Sınıf Yönetimi, Yusuf İnandı, Editör, Karahan Kitabevi, Adana, ss.262279, 2018

Sınıf Yönetim Modelleri

Sınıf Yönetimi, Yusuf İnandı, Editör, Karahan Kitabevi, Adana, ss.30-50, 2018

Sınıfta Öğrenci Güdülenmesi (Motivasyonu)

Sınıf Yönetimi, Yusuf İnandı, Editör, Karahan Kitabevi, Adana, ss.2017-235, 2018

Novice Principals, Their Transition to the Work and Challenges

Contemporary Approaches in Education and Communication, Hasan Arslan, Mehmet Ali İçbay-Alejandro J Gallard-S.Lizetta Ramos, Editör, Peter Lang International Academic Publishers, Frankfurt, ss.71-86, 2016

Okul-Aile İşbirliği Sürecinde Okul Yöneticileri ve Velilerin Yaşadıkları Sorunlar ve Beklentileri,

Eğitim Yönetimi Araştırmaları, Kadir Beycioğlu Niyazi Özer Didem Koşar İdris Şahin, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.72-90, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

Okul-Aile İşbirliği Sürecinde Okul Yöneticileri ve Velilerin Yaşadıkları Sorunlar ve Beklentileri

Eğitim Yönetimi Araştırmaları, Kadir Beycioğlu, Niyazi Özer, Didem Koşar, İdris Şahin, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.72-88, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

Chapter I Education and Management,

Contemporary Approaches in Education and Communication, Hasan Arslan, Mehmet Ali Içbay, Alejandro J. Gallard and S. Lizette Ramos, Editör, Peter Lang International Academic Publishers, Frankfurt, ss.71-86, 2016

Yapısalcılık Sonrası Perspektifler: Post-Modernizm ve Eğitim Yönetimi,

Eğitimde Bilim Teorisi, Selma Dündar, Editör, Nobel Akademik Yayınları, Ankara, ss.179-192, 2012

Eğitim Yönetimi ve Eğitim Yönetimine Farklı Bakış Açıları

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Ayla Oktay, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.191-288, 2009

Diğer Yayınlar

Metrikler

Yayın

257

Atıf (WoS)

58

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

134

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (TrDizin)

91

H-İndeks (TrDizin)

4

Proje

8

Tez Danışmanlığı

23

Açık Erişim

27
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları