Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler 10
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 94
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 132

1. Araştırma Üniversitelerinin Türkiye Yükseköğretim Sistemindeki Rolü

XII. International Eurasian Educational Research Congress, Ağrı, Türkiye, 17 Haziran 2025, (Özet Bildiri)

2. Öğretmenlerin İş Stresi İle İşe Yabancılaşma Arasındaki İlişki

XII. International Eurasian Educational Research Congress, Ağrı, Türkiye, 17 Haziran 2025, (Özet Bildiri)

4. Okul Müdürlerinin Dijital Liderlik Özellikleri ile Okulların Dijital Olgunluğu Arasındaki İlişki

V. Congress on Excellence in Education, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

5. Piyasalaşan yükseköğretimde Türkiye’de akademisyenlik mesleğinin prekarizasyonu: öğretim elemanı deneyimler

18th International Congress on Educational Administration - ICEA2025, Mersin, Türkiye, 01 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

6. Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Yönetim Becerilerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi

XI. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2024, (Özet Bildiri)

7. Lisansüstü Eğitimde Danışman-Öğrenci İlişkileri Üzerine Bir İnceleme

EDUCongress2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

8. Leadership Styles and Multicultural Education Approaches of Higher Education Instructors

International Conference on Inclusive Education in Multicultural Classrooms, İzmir, Türkiye, 21 - 22 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

11. Education in the Shadow of the Earthquake in Türkiye: Problems and Solutions

X. Uluslararası Turkcess Eğitim Ve Sosyal Bilimler Kongresi, Prizren, Sırbistan, 11 - 13 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)

12. Transitioning from Faculty Position to Administration: A Qualitative Study of Administrators in Türkiye

X. Uluslararası Turkcess Eğitim Ve Sosyal Bilimler Kongresi, Prizren, Sırbistan, 11 - 13 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)

13. Effects of School Principals’ Administrative Practices on Teachers’ Happiness and Efficiency

X. Uluslararası Turkcess Eğitim Ve Sosyal Bilimler Kongresi, Prizren, Sırbistan, 11 - 13 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)

14. Okul Yöneticilerinin Depreme Hazırlık Sürecinde Kriz Yönetimi Yeterlilikleri

Uluslararası Marmara Sosyal Bilimler Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 31 Mayıs - 01 Haziran 2024, cilt.1, sa.2, ss.1-2, (Özet Bildiri)

15. Güvenli Okula İlişkin Veli Görüşlerinin İncelenmesi

Güvenli Okula İlişkin Veli Görüşlerinin İncelenmesi, Kocaeli, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

16. Değişen Liderlik Paradigmasında Öğretmenin Gelişimini ve Motivasyonunu Önceleyen Bir Pedagojik Liderlik Yaklaşımı: YTÜ Okulları Performans Değerlendirme Görüşmeleri Örneği.

Değişen Liderlik Paradigmasında Öğretmenin Gelişimini ve Motivasyonunu Önceleyen Bir Pedagojik Liderlik Yaklaşımı: YTÜ Okulları Performans Değerlendirme Görüşmeleri Örneği., Kocaeli, Türkiye, 21 Nisan 2024, (Özet Bildiri)

17. Öğretmenlerin Okul Seçme Nedenlerinin Belirlenmesi: Kocaeli İli Resmi Okullarında Bir Araştırma

XI. International Eurasian Educational Research Congress, Kocaeli, Türkiye, 21 Nisan 2024, (Özet Bildiri)

18. Akademik Hareketlilikler ile Bilgi Ağlarının Oluşumu: Burs Programları Bağlamında Bir İnceleme

Türkiye’de Akademik Hareketlilikle İlgili Araştırmalar: Araştırma Gündemleri ve Gelecekteki Araştırmalar, Kocaeli, Türkiye, 21 Nisan 2024, (Özet Bildiri)

20. Leadership Styles and Mul*cultural Educa*on Approaches of Higher Educa*on Instructors

Inclusive Education in Multicultural Classrooms (International Conference), İzmir, Türkiye, 27 Şubat 2024, (Özet Bildiri)

21. Okulların Dijital Olgunluk Düzeylerinin Belirlenmesi

16. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Şubat 2024, (Özet Bildiri)

22. Akademik Hareketlilik ve Beyin Göçü: Göç Kararına İlişkin Tutumlar, İtici ve Çekici Faktörler

16. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Şubat 2024, (Özet Bildiri)

23. Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Yaşadıkları Sorunlara İlişkin Öğretmen Algıları

16. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 02 Şubat 2024, (Özet Bildiri)

24. Öğretmenlerin İstihdam Şekillerinin Öğretmenlerin Mesleki Adanmışlıklarına Etkisi

EGE 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, 22 Aralık 2023, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

26. Öğretmenlik Mesleğinin Prekarizasyonunun Emek Bağlamında Değerlendirilmesi

IX. International TURKCESS Education and Social Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 17 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

27. Metaverse Olgusu Ve Metaverse İle Eğitim: Okul Yöneticilerinin Farkındalıkları Ve Görüşleri

IX. International TURKCESS Education and Social Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 17 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

28. Uzman Öğretmenlik Ve Başöğretmenlik Eğitim Programıyla İlgili Okul Yöneticilerinin Ve Öğretmenlerin Görüşleri

IX. International TURKCESS Education and Social Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 17 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

29. Okul Yöneticilerinin Perspektifinden Kamu Eğitiminde Rekabet: Türkiye'deki Devlet Okulları Üzerine Nitel Bir Çalışma

9 th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG EDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Temmuz 2023, ss.34, (Özet Bildiri)

31. Öğretmenlerin Kişisel Ve Mesleki Değerlerinin Belirlenmesi

VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Hatay, Türkiye, 04 Temmuz 2022, (Özet Bildiri)

33. Eğitim Örgütlerinde Uzlaşma (Rıza) Temelli Yeni Bir Yönetim Yaklaşımı Olarak Sosyokrasi

IXth International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

36. Resmi Ortaokullardaki Öğretmenlerin Yöneticilerine Duyduğu Güven ile Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi" (GÜTDEK), Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2021, sa.1, ss.535-536, (Özet Bildiri) Creative Commons License

37. Meritocracy at Higher Education Management: Academics’ Perceptions

EERA, 2021, Genoa, İtalya, 01 Eylül 2021, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri) Creative Commons License

38. Yükseköğretimde Yayın Fetişizmi: Akademisyen Görüşleri

VII. Uluslararası Turkcess Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye, 01 Eylül 2021, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)

39. Okul Yöneticilerinin Kriz Yönetim Becerileri

11. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, Ankara, Türkiye, 17 Kasım 2020, cilt.1, sa.1, ss.476, (Özet Bildiri)

40. Bazı Ülkeler ve Türkiye’de Neoliberal Ekonomi Politikaları Dönüşüm Sürecinde Eğitim Finansmanında Yaşanan Değişimler

11. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, Ankara, Türkiye, 17 Kasım 2020, cilt.1, ss.127, (Özet Bildiri)

42. Okul Yöneticilerinin Örgütsel Güven Algilari İle Okul Kültürüarasindaki İlişkinin İncelenmesi

InternationalEducational Research and Social Science Congress(TURKCESS), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

43. Trust in Male and Female Leaders: Teachers’ Views

GLOBETS 2020 Conference, Budva, Karadağ, 28 - 31 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

44. A Flexible Employment Policy at Higher Education: Adjunct Faculty Members

GLOBETS 2020 Conference, Budva, Karadağ, 28 - 31 Ekim 2020, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

45. Change Fatigue among Administrators and Teachers

GLOBETS 2020 Conference, Budva, Karadağ, 28 - 31 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

46. Okul Yöneticilerinin Yönetsel Davranışları İle Öğretmenlerin Mesleki Aidiyetleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

VI. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2020, cilt.1, sa.1, ss.393-416, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

47. Türkiye’deki Araştırma Üniversitelerinin Kuruluşları ve Zorluklarının İncelenmesi

VII. International Eurasian Educational Research Congress- ONLINE, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.334-337, (Özet Bildiri) Creative Commons License

48. Lecturers as the Subject of Neoliberalism

6 th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG EDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, 16 - 18 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)

49. Eğitim Yöneticilerinin Seçiminde Sendikaların Rollerine İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşlerinin Belirlenmesi

MEF Üniversitesi II. Uluslararası Eğitim Bilimleri Öğrenci Konferansı (MUEBK-MISCES 2020), İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Mart 2020, cilt.1, ss.1-2, (Özet Bildiri)

50. Okul Yöneticilerinin Sosyal Kimliklerinin Onların Yönetsel Davranışları Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi

MEF Üniversitesi II. Uluslararası Eğitim Bilimleri Öğrenci Konferansı (MUEBK-MISCES 2020), İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Mart 2020, (Özet Bildiri)

51. Eğitimin İnsancıllaştırılmasına İlişkin Öğretmen Algılarının Belirlenmesi,

2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, cilt.1, ss.327-329, (Özet Bildiri)

52. The Roles of Interest and Pressure Groups on Developing Educational Policies in Turkey

” Lifelong education is more than a degree! ”UNEC logo ENG.png5th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG EDUCATION and LEADERSHIP FOR ALL, 9 - 11 Temmuz 2019, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

53. 4.0 Sanayi Devrimi Bağlamında Yüksek Öğretim Politikalarının Dönüşümü

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

54. Duygusal Zekâ ve Dönüşümcü Liderlik İlişkisinin İncelenmesi (İstanbul İli Özel İlkokul Müdürleri Örneği)

VIth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

55. Eğitim ve Araştırma Amaçlı Gerçekleştirilen Uluslararası Akademik Hareketliliğin Katkısına Dair Akademisyen Görüşleri

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

56. Examining School Administrators’ Instructional Feedback Provided to Teachers

” Lifelong education is more than a degree! ”UNEC logo ENG.png5th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG EDUCATION and LEADERSHIP FOR ALL, 9 - 11 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)

57. Türkiye’de Araştirma Üniversitelerinin Kuruluşu, Amaçlari Veişleyişine İlişkin Öğretim Elemani Algilarinin İncelenmesi

ULUSLARARASIV. TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

58. Okul Yöneticilerinin Demokrasi Algıları İle Okul Kültürü Arasındaki İlişkiye Yönelik Algılarının İncelenmesi

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

60. Eğitim Liderlerinin Kişilik Özelliklerinin İncelenmesi / İstanbul İli Örneği

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

61. Öğretmenlerin Okul Seçme Nedenleri ( İstanbul İli Örneği )

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

62. Üniversite Öğrencilerinin Yükseköğretim Yaşamına Uyum ve Kurumla Bütünleşme Düzeylerinin İncelenmesi

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

63. Okul Yöneticilerinin Sosyal Kimliklerinin Onların Yönetim Davranışları Üzerindeki Etkileri

The 5th International Symposium on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

64. Okul Yöneticilerinin Sosyal Kimliklerinin Onların Yönetim Davranışları Üzerindeki Etkileri

5. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 Ekim 2017 - 27 Ekim 2018, cilt.1, ss.99-109, (Tam Metin Bildiri)

65. Üniversite Öğrencilerinin Aidiyet Duyguları: Kampüs Olanaklarının Rolü

The 5th International Symposium on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

66. Teachers’ Perceptions on Thier Social Responsibilities and Their Awareness and Efforts

4 th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG EDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, Wroclaw, Polonya, 3 - 05 Temmuz 2018, cilt.1, ss.13-14, (Özet Bildiri)

67. Neoliberal Ekonomi Uygulamaları İle Eğitim Finansmanı Ve Okul Paydaşları İlişkisi

Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, cilt.5, (Tam Metin Bildiri)

68. Teachers’ Perceptions on Their Social Responsibilities: Their Awareness and Efforts

4 th INTERNATIONAL CONFERENCE on LIFELONG EDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL - ICLEL 2018, Wroclaw, Polonya, 03 Temmuz 2018, ss.19-29, (Tam Metin Bildiri)

69. Examining the Importance of Critical Thinking Skills of School Administrators and Teachers’ Regarding Their Personal and Professional Lives

(4th International Conference on Lifelong Educationand Leadership for ALL-ICLEL 20, Wroclaw, Polonya, 3 - 05 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

70. Öğretmen Liderlerin Yetiştirilmesinde Fakülte ve Okul Yöneticilerinin Rol ve Sorumlulukları

Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.385-386, (Özet Bildiri)

71. Üniversitelerdeki İçten Beslenmenin Akademik Özgürlük Bağlamında Çözümlenmesi

Vth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, cilt.5, ss.1275-1278, (Özet Bildiri)

72. Vakıf Üniversitesi Öğrencilerinin Tüketici Yönelim ve Öğrenen Kimlik Düzeyi ile Akademik Performansı Arasındaki İlişki (İstanbul Örneği)

Vth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, cilt.5, ss.497-499, (Özet Bildiri)

73. Educational Leaders and Teacher Leaders’ Roles in Humanizing Education

Globets 2018 ConferenceAn International Conference on Education, Technology and Science, Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 6 Mayıs - 09 Haziran 2018, ss.28, (Özet Bildiri)

74. An examination of university students’ learning and studying approaches

9th World Conference on Educational Sciences (WCES-2017), Nice, Fransa, 1 - 04 Şubat 2017, (Özet Bildiri) identifier identifier identifier

75. An investigation into university students’ study skills

9th World Conference on Educational Sciences (WCES-2017), 1 - 04 Şubat 2017, sa.1, (Özet Bildiri)

76. Preschool Education Administrators’ Competencies in Their Fields: Teachers’ Opinions,

69th OMEP World Assembly and International Conference, Osijek, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, (Özet Bildiri)

77. Managerial Competency in the Higher Education

ERPA International Congresses on Education 2017, 17 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) identifier

78. University administrators’ power distance behavior and its influence on institutional efficiency

ERPA International Congresses on Education 2017, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

79. Academics’ Roles in Developing Higher Education Policies in Turkey

IV th International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

80. Türkiye ve ABD’deki Üniversitelerin Akademik Altyapı ve Tesislerinin Karşılaştırılmalı Bir Analizi

IV th International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

81. Okul Yöneticilerinin Sık Değiştirilmelerinin Onların İş Motivasyonu Üzerindeki Etkileri

IV th International Eurasian EducationalResearch Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

82. Resmi Liselerde Görev Yapmakta Olan Öğretmenlerin Güçlendirilmesi

IVthInternational EurasianEducationalResearch Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

83. Üniversite Öğrencilerinin Ders Çalışma Becerilerinin İncelenmesi

9th World Conference on Educational Sciences, Nice, Fransa, 1 - 04 Şubat 2017, (Özet Bildiri)

84. Üniversite Öğrencilerinin Öğrenme ve Ders Çalışma Yaklaşımlarının İncelenmesi

9th World Conference on Educational Sciences, Nice, Fransa, 1 - 04 Şubat 2017, (Özet Bildiri)

85. Continuing Education Center Administrators Administrative Competence Teachers and Employee s Opinions

2 nd International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL-ICLEL 2016, Liepaja, Letonya, 21 - 23 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri) identifier

86. What Do Generally Teachers in Turkey Think about Educating Teachers for Cultural Diversity in Schools

2 nd International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL-ICLEL 2016, Liepaja, Letonya, 21 - 23 Temmuz 2016, ss.126, (Özet Bildiri)

87. Continuing Education Center Administrators Administrative Competence

2 nd International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL-ICLEL 2016, Liepaja, Letonya, 21 - 23 Temmuz 2016, cilt.111, ss.111, (Özet Bildiri)

88. Analyzing Social and Urban Disintegration in School Selection Process

2 nd International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL-ICLEL 2016, Liepaja, Letonya, 21 - 23 Temmuz 2016, ss.110, (Özet Bildiri)

89. Teacher Empowerment School Administrators Roles

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

90. Ortaçağ dan Günümüze Üniversitelerin Değişen Misyonu ve Akademisyen Görüşlerine Göre Türkiye deki Üniversitelerin Durumu

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

91. Ekonomik Olarak Dezavantajlı Bölgelerde Görev Yapan Okul Müdürlerinin Liderlik Davranışları

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

92. Okul Aile İşbirliğinin Geliştirilmesine Dair Yönetici ve Velilerin Beklentileri

11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Aydın, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

93. School principals transformational leadership behaviours andtheir effects on teacher commitment

1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG LEARNING AND LEADERSHIP FOR ALL, OLOMOUTH, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.2016, (Tam Metin Bildiri)

94. Novice Principals Their Transition to the Work and Challenges

IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences (IASSR), Paris, Fransa, 3 - 06 Şubat 2016, ss.21, (Özet Bildiri)

95. Rectors Administrative Skills in University Management Process EducationalAdministrators Views

IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences (IASSR), Paris, Fransa, 3 - 06 Şubat 2016, ss.22, (Özet Bildiri)

96. School principals' transformational leadership behaviours and their effects on teacher commitment

1st International Conference on Lifelong Education and Leadership for All, Olomouc, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2015, ss.203-211, (Tam Metin Bildiri) identifier

97. An examination of students perceptions of service quality dimensions in higher education

1st International Conference on Lifelong Education Education and Leadership for All-ICLEL, Olomouc, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

98. School Principals Transformational Leadership Behaviors and Their Effects on Teacher Commitment

1st International Conference on Lifelong Education Education and Leadership for All-ICLEL, Olomouc, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.1, ss.203-211, (Tam Metin Bildiri)

100. An Analysis of Undergraduates Study Skills

7th World Conference on Educational Sciences, 13 - 15 Şubat 2015, (Tam Metin Bildiri)

101. Eğitim Yönetim Sisteminde Öğretmen Yetiştirme Öğretmen Adaylarının Seçimi

2.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.149-152, (Özet Bildiri)

102. Okullarda Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin (BİT) Yönetimi

2.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.1130-1131, (Özet Bildiri)

103. Eğitimde Politika/Model Transferi

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

104. Eğitim Sisteminde Din Eğitiminin Dayanakları ve Kapsamı

10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

105. An Analysis of Undergraduates Study Skills

7th World Conference on Educational Sciences, Atina, Yunanistan, 05 Şubat 2015, ss.1355-1362, (Tam Metin Bildiri)

106. An analysis of Undergraduates' Study Skills

7th World Conference on Educational Sciences, Athens, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, cilt.197, ss.1355-1362, (Tam Metin Bildiri) identifier

107. An Investigation Of Undergraduates' Language Learning Strategies

7th World Conference on Educational Sciences, Athens, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, cilt.197, ss.1348-1354, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

108. School Principals' Roles in Establishing Collaborative Professional Learning Communities at Schools

7th World Conference on Educational Sciences, Athens, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, cilt.197, ss.1340-1347, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

109. Ectracurricular Activities and Their Effects on Development of Students Attending Economically and Socially Disadvantaged Schools

YICER - YILDIZ International Conference On Educational Research And Social Science, 1 - 03 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

110. Yerel Yönetimlerin Özerkleşmesi ve Bunun Eğitim Kurumları Üzerindeki Etkisi

Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR), Konya, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

111. Okul Müdürlerinin Üniversite Düzeyinde Yetiştirilmesi

Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR), Konya, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

112. Müfredat Dışı Aktivitelerin Ekonomik ve Sosyal Olarak Dezavantajlı Olan Okullara Giden Öğrencilerin Gelişimi Üzerine Etkisi

YILDIZ International Conference on Educational Research and Social Studies (YICER), İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

113. School Administration in the 21st Century

YILDIZ International Conference on Educational Research and Social Studies (YICER), 1 - 03 Eylül 2014, (Özet Bildiri) identifier identifier identifier

114. School Administration in the Changing Educational Sector 21st Century

YICER - YILDIZ International Conference On Educational Research And Social Science. Istanbul, Turkey, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

118. Examining Innovation Needs of Primary Schools: Teachers' Perceptions

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.139-143, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

119. Okul Müdürlerinin Değerlendirilmesi: Bir Model Önerisi

8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

120. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini Seçme Nedenleri

Applied Education Congress, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

121. Öğrencilerin Öğretim Elemanlarının Ders Etkinliklerini Değerlendirmeleri

Applied Education Congress, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

122. Professional Competency Perceptions of Teacher Candidates in TurkeY

Educational Reform in The 21st Century in Balkan Countries, 28 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

124. Taylorizmden Hesap Verebilirliğe: Eğitim Denetiminin Tarihsel Gelişim Süreci

IV. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

125. Okul İkliminin Öğretmenlerin İş Doyumuna Etkisi

7.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

126. Effects of structured extracurricular facilities on students' academic and social development

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.4803-4807, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

127. Negative factors affecting the process of mentoring at schools

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.5414-5419, (Tam Metin Bildiri) identifier

128. Türkiye de ve Bazı Avrupa Ülkelerinde Müfettişlerin Yetiştirilme Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar

Mersin Üniversitesi 3. Uluslar arası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin (2011), Mersin, Türkiye, 22 - 24 Haziran 2011, (Tam Metin Bildiri)

129. Türkiye’de ve Bazı Avrupa Ülkelerinde Müfettişlerin Yetiştirilme Süreci Ve Karşılaşılan Sorunlar

III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Mersin, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

130. Türkiye’de Üniversite Açma Politikaları

Dönüştürülen Üniversiteler ve Eğitim Sistemimiz, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)

131. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerileri Açısından Öğretim Elemanlarını Değerlendirmesi

8.Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi., İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, (Özet Bildiri)

132. YTÜ Yabancı Diller Yüksek Okulunda Zorunlu Bir Yıllık Yabancı Dil Hazırlık Programının Yeterlik Derecesi

Atatürk Üniversitesi, IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000, (Özet Bildiri)
Kitaplar 34

1. Adım 5: Literatürü Eleştirin

6 Adımda Başarılı Literatür Tarama, NAYİR EKİZ KADRİYE FUNDA, GÜZELERGENE ELİF SİMGE, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.108-129, 2025

2. Adım 6: Literatür Taramasını Yazın

6 Adımda Başarılı Literatür Tarama, NAYİR EKİZ KADRİYE FUNDA, GÜZELERGENE ELİF SİMGE, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.131-155, 2025

4. CULTURALY RELEVANT AND INCLUSIVE TEACHING AND LEARNING

MULTICULTURAL CLASSROOMS: INCLUSIVE LEARNING AND TEACHING IN HIGHER EDUCATION, BAKAY MEHMET EMİN, Votava Jiri, Editör, Czech University of Life Sciences Prague, PRAG, ss.249-271, 2024

5. INTERCULTURAL PEDAGOGY: PRINCIPLES AND METHODOLOGY IN MULTICULTURAL CLASSROOMS

MULTICULTURAL CLASSROOMS: INCLUSIVE LEARNING AND TEACHING IN HIGHER EDUCATION, BAKAY MEHMET EMİN, Votava Jiri, Editör, Czech University of Life Sciences Prague, PRAG, ss.219-247, 2024

6. CULTURALY RELEVANT AND INCLUSIVE TEACHING AND LEARNING

MULTICULTURAL CLASSROOMS: INCLUSIVE LEARNING AND TEACHING IN HIGHER EDUCATION, BAKAY MEHMET EMİN, Votava Jiri, Editör, Czech University of Life Sciences Prague, Prague, ss.249-271, 2024

7. The Current Situation of the Internationalization of Higher Education Institutions in Türkiye

The Current Situation of the Internationalization of Higher Education Institutions In Europe: Case of Türkiye, Belgium, Bulgaria, Czech Republic, Romania and Spain, Mehmet Emin BAKAY, Editör, İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi Yayın No: 39, İzmir, ss.1-24, 2023

8. Yoksulluk, Eğitim ve Sürdürülebilir Kalkınma

Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim, Kenan ÖZCAN, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.15-39, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

9. Küresel Rekabet ve Uluslararası Göç Sorunu

Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim, Kenan ÖZCAN, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.281-300, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

12. Cumhuriyet Dönemi Yabancı Uzman Raporları

Eğitim Politikaları, Balyer,Özcan,Bayram, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.249-286, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

13. Okul Yöneticilerinin Yetiştirilmesine Yönelik Politikalar

Eğitim Politikaları, Balyer,Özcan,Bayram, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.475-502, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

14. Eğitim Politikası Geliştirilmesinde Temel Aktörler

Eğitim Politikaları, Balyer,Özcan,Bayram, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.54-82, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

15. Bölüm 13 Sonuç

Yöneticiler İçin Eğitimde Politika Geliştirme Ve Analiz, Aydın BALYER, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.277-289, 2021

16. Eğitim Politikası Geliştirilmesinde Temel Aktörler

Eğitim Politikaları, AYDIN BALYER, KENAN ÖZCAN, ARSLAN BAYRAM, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.53-82, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

17. Yabancı Uzman Raporları

Eğitim Politikaları, AYDIN BALYER, KENAN ÖZCAN, ARSLAN BAYRAM, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.247-286, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

18. Bölüm 1 Altyapının Hazırlanması

Yöneticiler İçin Eğitimde Politika Geliştirme ve Analiz, Aydın Balyer (Çeviri Editörü), Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.1-39, 2021

19. Okul Yöneticilerinin Yetiştirilmesi ve Görevlendirilmesine Yönelik Politikalar

Eğitim Politikaları, AYDIN BALYER, KENAN ÖZCAN, ARSLAN BAYRAM, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.475-502, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

20. Bölüm 13 Sunuç

Yöneticiler İçin Eğitimde Politika Geliştirme ve Analiz, Aydın Balyer (Çeviri Editörü), Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.277-289, 2021

21. NEO-LİBERAL EĞİTİM POLİTİKALARI

Eğitim Ekonomisi, -, Editör, ASOS YAYINLARI, Elazığ, ss.389-409, 2020

22. Sınıf Ortamının Fiziksel Düzeni

Sınıf Yönetimi, Yusuf İnandı, Editör, Karahan Kitabevi, Adana, ss.99-121, 2019

23. Sınıf Yönetimi

EFE AKADEMİ YAYINLARI, İstanbul, 2018

24. Farklı Büyüklükteki Sınıflar ve Öğrenme Gruplarının Yönetimi

Sınıf Yönetimi, Yusuf İnandı, Editör, Karahan Kitabevi, Adana, ss.262279, 2018

25. Sınıf Yönetim Modelleri

Sınıf Yönetimi, Yusuf İnandı, Editör, Karahan Kitabevi, Adana, ss.30-50, 2018

26. Sınıfta Öğrenci Güdülenmesi (Motivasyonu)

Sınıf Yönetimi, Yusuf İnandı, Editör, Karahan Kitabevi, Adana, ss.2017-235, 2018

29. Novice Principals, Their Transition to the Work and Challenges

Contemporary Approaches in Education and Communication, Hasan Arslan, Mehmet Ali İçbay-Alejandro J Gallard-S.Lizetta Ramos, Editör, Peter Lang International Academic Publishers, Frankfurt, ss.71-86, 2016

30. Okul-Aile İşbirliği Sürecinde Okul Yöneticileri ve Velilerin Yaşadıkları Sorunlar ve Beklentileri,

Eğitim Yönetimi Araştırmaları, Kadir Beycioğlu Niyazi Özer Didem Koşar İdris Şahin, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.72-90, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

31. Okul-Aile İşbirliği Sürecinde Okul Yöneticileri ve Velilerin Yaşadıkları Sorunlar ve Beklentileri

Eğitim Yönetimi Araştırmaları, Kadir Beycioğlu, Niyazi Özer, Didem Koşar, İdris Şahin, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.72-88, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

32. Chapter I Education and Management,

Contemporary Approaches in Education and Communication, Hasan Arslan, Mehmet Ali Içbay, Alejandro J. Gallard and S. Lizette Ramos, Editör, Peter Lang International Academic Publishers, Frankfurt, ss.71-86, 2016

33. Yapısalcılık Sonrası Perspektifler: Post-Modernizm ve Eğitim Yönetimi,

Eğitimde Bilim Teorisi, Selma Dündar, Editör, Nobel Akademik Yayınları, Ankara, ss.179-192, 2012

34. Eğitim Yönetimi ve Eğitim Yönetimine Farklı Bakış Açıları

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Ayla Oktay, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.191-288, 2009
Metrikler

Yayın

274

Yayın (WoS)

24

Yayın (Scopus)

17

Atıf (WoS)

90

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

148

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

3425

Atıf (TrDizin)

91

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

1462

H-İndeks (Sobiad)

15

Atıf (Diğer Toplam)

3046

Proje

8

Tez Danışmanlığı

23

Açık Erişim

27
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları