Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 38
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 52

1. Effects of Collaborative Online International Learning-COIL on Regulation of Motivation and Foreign Language Speaking Anxiety

International Congress on Social Sciences, Economics, and Finance, Sarajova, Bosna-Hersek, 30 - 31 Ekim 2024, ss.1-14, (Tam Metin Bildiri)

2. ÖĞRENCİLERİN DİJİTAL YETERLİLİĞİ ÖLÇEĞİ’Nİ TÜRKÇE’YE UYARLAMA ÇALIŞMASI (ÖDiYÖ)

INTERNATIONAL CONGRESS OF NEW HORIZONS IN SOCIAL SCIENCES, 11 Mayıs 2024, ss.65-76, (Tam Metin Bildiri)

3. İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİN HEDEF BELİRLEME VE ÖZ DÜZENLEME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

INTERNATIONAL CONGRESS OF NEW HORIZONS IN SOCIAL SCIENCES, 11 - 12 Mayıs 2024, ss.88-98, (Tam Metin Bildiri)

4. Program Fidelity Approaches of Teachers Working in Disadvantaged Schools in Ankara

INTERNATIONAL CONGRESS OF NEW HORIZONS IN SCIENCE AND SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 11 Mayıs 2024, cilt.1, ss.24, (Özet Bildiri)

5. Eğitim Fakültesi Akademisyenlerinin Eğitimde ChatGPT Kullanımına Dair Görüşleri

The 11th International Congress on Curriculum and Instruction, Aydın, Türkiye, 26 Ekim 2023, cilt.1, ss.195-209, (Tam Metin Bildiri)

8. The Impact of Differentiated Instruction on Preparatory School Students' Foreign Language Motivation, Speaking Proficiency, Speaking Anxiety and Speaking Self-Efficacy

IXth The International TURKCESS Education and Social Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2023, cilt.1, ss.215-216, (Özet Bildiri)

11. YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN OKULA UYUM SÜRECİNE İLİŞKİN OKUL MÜDÜRLERİNİN GÖRÜŞLERİ

12. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mart 2022, cilt.1, ss.339-344, (Tam Metin Bildiri)

12. LİSANSÜSTÜ EĞİTİMLİ ÖĞRETMENLERİN BAKIŞ AÇISIYLA NİTELİKLİ ÖĞRETMEN SORUNU

11. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 Aralık 2021, ss.330-341, (Tam Metin Bildiri)

13. Economic and Political Issues in Preservice Teacher Education Curricula in Turkey: 1998, 2007, 2018

9. International Congress on Curriculum and Instruction, İzmir, Türkiye, 04 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

14. Evaluation of Human Rights and Democracy Education Course in Elementary Teacher Education Through Action Research

9. International Congress on Curriculum and Instruction, İzmir, Türkiye, 04 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

15. 60-72 AYLIK ÇOCUKLARDA YARATICILIK İLE BENLİK ALGISI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

10. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 16 Eylül 2021, ss.47-55, (Tam Metin Bildiri)

16. Program Özerkliği: Ne Durumdayız? Ne Yapmalıyız? Nasıl Yapmalıyız?

Uluslararası Okul Yöneticileri Konferansı, İstanbul, Türkiye, 23 Haziran 2021, (Özet Bildiri)

18. Faculty Members' Views on the Scope of Curriculum Lıteracy and Teachers’ Curriculum Literacy Competencies

Faculty Members' Views on the Scope of Curriculum Lıteracy and Teachers’ Curriculum Literacy Competencies, Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021, (Özet Bildiri)

19. TIMSS Sınavı Bağlamında İlköğretim 8.Sinif Matematik ÖğretimProgramı

VI.YILDIZ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2019, ss.97, (Özet Bildiri)

20. Economic and Political Issues to affect Teacher Education Curriculum in Turkey: Analyzing International Documents

7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

21. Yansıtıcı Düşünmeye Dayalı Öğretimin Sosyal Bilgiler Dersinde Uygulanması

VI. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

22. İngilizce Hazırlık Başlangıç Seviyesi Programının Stake’in Uygunluk-Olasılık Modeline Göre Değerlendirilmesi

28.ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.144-147, (Özet Bildiri)

23. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerin Soru Sormaya Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi

5. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, ss.71, (Özet Bildiri)

24. İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersinin Tasarlanması: Sınıf Eğitimi ÖğretmenAdaylarına Yönelik İhtiyaç Analizi

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Ögretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.710-713, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

25. 4.sınıf Öğrencilerinin Soru Sormaya Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması

6.Uluslararası Eğitim Programları ve Ögretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.706-709, (Özet Bildiri)

26. Curriculum Design of Turkish as Foreign Language Coursefor Primary School Children

XI.International Congress of Educational Research, Krakow, Polonya, 17 - 19 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

27. Öğrencilerin Soru Sorması ile Öğrencilerin Soru Sorma Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri

V. International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, cilt.183, (Özet Bildiri)

28. 7-11 Yaş Arasındaki Çocuklar İçin Geliştirilen Yabancı Dil Olarak Türkçe Dersi Öğretim Programına Yönelik İhtiyaç Analizi

27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.4356-4358, (Özet Bildiri)

29. An Instructional Design: Communicative Based Aviation English Course Based OnCollaborative Learning

ICESS-UEBK, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, cilt.1, ss.623-624, (Özet Bildiri)

30. Çocuklar İçin Yabancı Dil Olarak Türkçe Ders Kitaplarına Yönelik Değerlendirme Ölçütü Geliştirme

DERS KİTAPLARI ULUSLARARASI SEMPOZYUMU (DEKUS 2018), 12 - 14 Nisan 2018, ss.22, (Özet Bildiri)

31. Writing Skili lnstruction and Development -A Suggestion for Essay Writing Course Design and Implementation Based on 5E Learning Model in High School Level

5th International Conference on New Trendsin English Language Teaching and Testing, İstanbul, Türkiye, 30 Mart 2018, ss.76, (Özet Bildiri)

32. Eğitimin Özelleştirilmesine Yönelik Tutum Ölçeği; Türkiye Bağlamındaki Öğretmen Adaylarına Uyarlama Çalışması

3. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (CICER’17), Mağusa, Kıbrıs (Kktc), 07 Aralık 2017, ss.63, (Özet Bildiri)

33. Tasarımcı Öğretmen Araştırma Modelinin Öğretmenlerin Profesyonel Gelişimleri Üzerindeki Yansımalarının İncelenmesi

5. Uluslararası Egˆitim Programları ve O¨gˆretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 Ekim 2017, ss.67-68, (Özet Bildiri)

34. İETT Şoförlerinin Eğitim Programlarının Değerlendirilmesi

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.617-610, (Özet Bildiri)

35. TIMSS Matematik Sorularının Matematik Öğretim Programı ve TEOG Matematik Soruları Kapsamında İncelenmesi

4. International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2017), Denizli, Türkiye, 11 Mayıs 2017, ss.168-170, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

38. Evaluation of sixth grade students water footprint profile s in terms of consciously water consumption education in Turkey

XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Roma, İtalya, 01 Eylül 2016, ss.100-101, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

39. Ders Araştırmasına Lesson Study Yönelik Uygulamalı Eğitim Sürecinin Değerlendirilmesi.

25.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 Nisan 2016, ss.34-35, (Özet Bildiri)

41. Anlamaya Dayalı Tasarım Hizmet İçi Eğitim Öğretmenlerin Mesleki Gelişimleri ve Öğrencilerin Başarıları Üzerine Etkisi

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 Ekim 2015, ss.100-101, (Özet Bildiri)

42. Eğitim Fakülteleri Öğretmenlik Uygulamalarında Ders Araştırması Modeli

1. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, İstanbul, Türkiye, 14 Ekim 2015, ss.4-6, (Özet Bildiri)

43. Türkiye’deki Öğretmen Eğitimi Araştırmalarının Paradigmalar ve Tarihsel Süreç Çerçevesinde Değerlendirilmesi: Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri Üzerine Bir İnceleme

I.Eurasian Educational Research Congress, İstanbul Üniversitesi, İstanbul, İstanbul, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2015, cilt.1, ss.582, (Özet Bildiri)

44. Son 10 Yılda Öğretmen Adaylarının Mesleki Özellikleri İle İlgili Yapılan Araştırmaların Meta-Sentezi

The 6th International Congress on New Trends in Education,, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, ss.127, (Özet Bildiri)

45. Anti-Entelektüalizm Ölçeğinin Türkçe Uyarlaması: Öğretmen Adayları Üzerinde Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

2.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, cilt.1, ss.353-354

46. Öğretmen Adaylarının Öğretim Model, Yöntem ve Tekniklerine İlişkin Algıları: Metaforik Bir Analiz

2.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, cilt.1, ss.201-202

47. Using Student Journals in the Process Evaluation of a Teacher Education Course

Balkan Society for Pedagogy and Education, Bucharest, Romania, Bucuresti, Romanya, 28 - 30 Haziran 2012, cilt.1, ss.91

48. Zimbardo Zaman Perspektifi Ölçeğinin İşletme Çalışanları Üzerinde Psikometrik Özelliklerinin Belirlenmesi

20. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, İzmir, İzmir, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, cilt.1, ss.202-207

52. Çok Değişkenli Grup Karşılaştırmalarında Yapısal Eşitlik Modelinin Kullanılması.

4. İstatistik Kongresi, Antalya, Antalya, Türkiye, 8 - 12 Mayıs 2005, cilt.1, ss.162-163
Kitaplar 11

1. Standart Başarı Testleri

Türk Maarif Ansiklopedisi, Doi: 10.53478/TUBA.978-625-6110-15-1, , Editör, TÜBA Türkiye Bilimler Akademisi, ss.479-482, 2024

2. İkili Eğitim

Türk Maarif Ansiklopedisi, Doi: 10.53478/TUBA.978-625-6110-15-1, , Editör, TÜBA Türkiye Bilimler Akademisi, ss.80-81, 2024

3. Anlamaya Dayalı Tasarım (Understanding by Design-UbD)

Tasarımcı Öğretmenler Tasarlıyor, Sertel Altun,Banu Yücel Toy, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.4-16, 2021

4. Tamamlayıcı Ölçme ve Değerlendirme Araçları

Tasarımcı Öğretmenler Tasarlıyor, Sertel Altun,Banu Yücel Toy, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.48-68, 2021

5. Yedi Adımda Anlamaya Dayalı Tasarım (UbD) Hazırlama

Tasarımcı Öğretmenler Tasarlıyor: Farklı Derslerde Ubd Tasarım Örnekleri, SERTEL ALTUN, BANU YÜCEL TOY, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.17-27, 2021

6. Anlamaya Dayalı Tasarım (Understanding by Design-UbD)

Tasarımcı Öğretmenler Tasarlıyor: Farklı Derslerde UbD Tasarım Örnekleri, Altun Sertel, Yücel-Toy Banu, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.1-16, 2021

7. Bilişsel Kuram: Bilgiyi İşleme Kuramı

Öğrenme Psikolojisi: Kavramlardan Kuramlara, Davut Hotamam, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.113-150, 2021

8. Anlamaya Dayalı Tasarım

Anlamaya Dayalı Tasarım (UbD) Uygulamaları: 5.Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi, Sertel Altun,Banu Yücel Toy, Editör, ASOS, Ankara, ss.15-34, 2020

9. UbD ile Tasarıma Başlarken

Anlamaya Dayalı Tasarım (UbD) Uygulamaları: 5.Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi, Sertel Altun,Banu Yücel Toy, Editör, ASOS, Ankara, ss.145-152, 2020

10. Communicative Based Aviation English Course Through Collaborative Learning

Değişen Dünyada Eğitim, Serkan Dinçer, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.149-160, 2018

11. Türkiye’de Göç Hareketleri, Devlet Politikaları ve Demografik Yapı

Nüfus ve Kalkınma: Göç, Eğitim, Demokrasi, Yaşam Kalitesi, Hacettepe Üniversitesi Nüfus Etütleri Enstitüsü, Editör, Hacettepe Üniversitesi Nüfus Etütleri Enstitüsü, Ankara, ss.1-69, 2001 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

111

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

37

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

38

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

51

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

12

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

147

Proje

23

Tez Danışmanlığı

15

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları