Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Eğitim Fakültesi Akademisyenlerinin Eğitimde ChatGPT Kullanımına Dair Görüşleri

The 11th International Congress on Curriculum and Instruction, Aydın, Türkiye, 26 Ekim 2023, cilt.1, ss.195-209

THE IMPACT OF DIFFERENTIATED INSTRUCTION ON PREPARATORY SCHOOL STUDENTS’ FOREIGN LANGUAGE MOTIVATION, SPEAKING PROFICIENCY, SPEAKING ANXIETY AND SPEAKING SELF-EFFICACY

IXth The International TURKCESS Education and Social Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2023, cilt.1, ss.215-216

YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN OKULA UYUM SÜRECİNE İLİŞKİN OKUL MÜDÜRLERİNİN GÖRÜŞLERİ

12. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mart 2022, cilt.1, ss.339-344

LİSANSÜSTÜ EĞİTİMLİ ÖĞRETMENLERİN BAKIŞ AÇISIYLA NİTELİKLİ ÖĞRETMEN SORUNU

11. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 Aralık 2021, ss.330-341

Economic and Political Issues in Preservice Teacher Education Curricula in Turkey: 1998, 2007, 2018

9. International Congress on Curriculum and Instruction, İzmir, Türkiye, 04 Kasım 2021

60-72 AYLIK ÇOCUKLARDA YARATICILIK İLE BENLİK ALGISI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

10. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 16 Eylül 2021, ss.47-55

Program Özerkliği: Ne Durumdayız? Ne Yapmalıyız? Nasıl Yapmalıyız?

Uluslararası Okul Yöneticileri Konferansı, İstanbul, Türkiye, 23 Haziran 2021

Faculty Members' Views on the Scope of Curriculum Lıteracy and Teachers’ Curriculum Literacy Competencies

Faculty Members' Views on the Scope of Curriculum Lıteracy and Teachers’ Curriculum Literacy Competencies, Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021

TIMSS Sınavı Bağlamında İlköğretim 8.Sinif Matematik ÖğretimProgramı

VI.YILDIZ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2019, ss.97

Economic and Political Issues to affect Teacher Education Curriculum in Turkey: Analyzing International Documents

7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019

Yansıtıcı Düşünmeye Dayalı Öğretimin Sosyal Bilgiler Dersinde Uygulanması

VI. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 9 - 12 Ekim 2019

İngilizce Hazırlık Başlangıç Seviyesi Programının Stake’in Uygunluk-Olasılık Modeline Göre Değerlendirilmesi

28.ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.144-147

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerin Soru Sormaya Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi

5. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, ss.71

İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersinin Tasarlanması: Sınıf Eğitimi ÖğretmenAdaylarına Yönelik İhtiyaç Analizi

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Ögretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.710-713 Sürdürülebilir Kalkınma

4.sınıf Öğrencilerinin Soru Sormaya Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması

6.Uluslararası Eğitim Programları ve Ögretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.706-709

Curriculum Design of Turkish as Foreign Language Coursefor Primary School Children

XI.International Congress of Educational Research, Krakow, Polonya, 17 - 19 Eylül 2018

Eğitimin Özelleştirilmesine Yönelik Tutum Ölçeği; Türkiye Bağlamındaki Öğretmen Adaylarına Uyarlama Çalışması

3. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (CICER’17), Mağusa, Kıbrıs (Kktc), 07 Aralık 2017, ss.63

İETT Şoförlerinin Eğitim Programlarının Değerlendirilmesi

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.617-610

TIMSS Matematik Sorularının Matematik Öğretim Programı ve TEOG Matematik Soruları Kapsamında İncelenmesi

4. International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2017), Denizli, Türkiye, 11 Mayıs 2017, ss.168-170 Sürdürülebilir Kalkınma

Ders Araştırmasına Lesson Study Yönelik Uygulamalı Eğitim Sürecinin Değerlendirilmesi.

25.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 Nisan 2016, ss.34-35

Anlamaya Dayalı Tasarım Hizmet İçi Eğitim Öğretmenlerin Mesleki Gelişimleri ve Öğrencilerin Başarıları Üzerine Etkisi

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 Ekim 2015, ss.100-101

Eğitim Fakülteleri Öğretmenlik Uygulamalarında Ders Araştırması Modeli

1. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, İstanbul, Türkiye, 14 Ekim 2015, ss.4-6

Türkiye’deki Öğretmen Eğitimi Araştırmalarının Paradigmalar ve Tarihsel Süreç Çerçevesinde Değerlendirilmesi: Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri Üzerine Bir İnceleme

I.Eurasian Educational Research Congress, İstanbul Üniversitesi, İstanbul, İstanbul, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2015, cilt.1, ss.582

Son 10 Yılda Öğretmen Adaylarının Mesleki Özellikleri İle İlgili Yapılan Araştırmaların Meta-Sentezi

The 6th International Congress on New Trends in Education,, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, ss.127

Anti-Entelektüalizm Ölçeğinin Türkçe Uyarlaması: Öğretmen Adayları Üzerinde Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

2.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, cilt.1, ss.353-354

Öğretmen Adaylarının Öğretim Model, Yöntem ve Tekniklerine İlişkin Algıları: Metaforik Bir Analiz

2.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, cilt.1, ss.201-202

Using Student Journals in the Process Evaluation of a Teacher Education Course

Balkan Society for Pedagogy and Education, Bucharest, Romania, Bucuresti, Romanya, 28 - 30 Haziran 2012, cilt.1, ss.91

Zimbardo Zaman Perspektifi Ölçeğinin İşletme Çalışanları Üzerinde Psikometrik Özelliklerinin Belirlenmesi

20. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, İzmir, İzmir, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, cilt.1, ss.202-207

Çok Değişkenli Grup Karşılaştırmalarında Yapısal Eşitlik Modelinin Kullanılması.

4. İstatistik Kongresi, Antalya, Antalya, Türkiye, 8 - 12 Mayıs 2005, cilt.1, ss.162-163

Kitap & Kitap Bölümleri

Anlamaya Dayalı Tasarım (Understanding by Design-UbD)

Tasarımcı Öğretmenler Tasarlıyor, Sertel Altun,Banu Yücel Toy, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.4-16, 2021

Tamamlayıcı Ölçme ve Değerlendirme Araçları

Tasarımcı Öğretmenler Tasarlıyor, Sertel Altun,Banu Yücel Toy, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.48-68, 2021

Bilişsel Kuram: Bilgiyi İşleme Kuramı

Öğrenme Psikolojisi: Kavramlardan Kuramlara, Davut Hotamam, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.113-150, 2021

Anlamaya Dayalı Tasarım (Understanding by Design-UbD)

Tasarımcı Öğretmenler Tasarlıyor: Farklı Derslerde UbD Tasarım Örnekleri, Altun Sertel, Yücel-Toy Banu, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.1-16, 2021

Yedi Adımda Anlamaya Dayalı Tasarım (UbD) Hazırlama

Tasarımcı Öğretmenler Tasarlıyor: Farklı Derslerde Ubd Tasarım Örnekleri, SERTEL ALTUN, BANU YÜCEL TOY, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.17-27, 2021

UbD ile Tasarıma Başlarken

Anlamaya Dayalı Tasarım (UbD) Uygulamaları: 5.Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi, Sertel Altun,Banu Yücel Toy, Editör, ASOS, Ankara, ss.145-152, 2020

Anlamaya Dayalı Tasarım

Anlamaya Dayalı Tasarım (UbD) Uygulamaları: 5.Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi, Sertel Altun,Banu Yücel Toy, Editör, ASOS, Ankara, ss.15-34, 2020

Communicative Based Aviation English Course Through Collaborative Learning

Değişen Dünyada Eğitim, Serkan Dinçer, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.149-160, 2018

Türkiye’de Göç Hareketleri, Devlet Politikaları ve Demografik Yapı

Nüfus ve Kalkınma: Göç, Eğitim, Demokrasi, Yaşam Kalitesi, Hacettepe Üniversitesi Nüfus Etütleri Enstitüsü, Editör, Hacettepe Üniversitesi Nüfus Etütleri Enstitüsü, Ankara, ss.1-69, 2001 Sürdürülebilir Kalkınma

Metrikler

Yayın

103

Atıf (WoS)

30

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

33

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

19

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları