SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Effectiveness of distance education designed based on ARCS Motivational Model: A study on children’s literature course
Yıldız Journal of Educational Research
, cilt.7, sa.2, ss.51-63, 2022 (Hakemli Dergi)
Rusya ve Türkiye'deki Okul Öncesi Çocukların Hayal Gücünün Gelişimini Etkileyen Faktörlere İlişkin Öğretmen Görüşleri
Ulakbilge Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.70, ss.230-247, 2022 (Hakemli Dergi)
DEVELOPMENT OF THE GOAL SETTING SKILLS SCALE FOR PRIMARY SCHOOL STUDENTS: ITS VALIDITY AND RELIABILITY
International Online Journal of Primary Education
, cilt.10, sa.2, ss.456-468, 2021 (Hakemli Dergi)
İLK VE ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİ VE YÖNETİCİLERİNİN OKUL TEMELLİ MESLEKİ GELİŞİME YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Kesit Akademi Dergisi
, cilt.7, sa.26, ss.161-181, 2021 (Hakemli Dergi)
What Do Stakeholders and Social Media Say About Teaching Turkish asa Foreign Language to Children?
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, cilt.8, sa.4, ss.364-381, 2020 (Hakemli Dergi)
Impact of writing course design based on 5E Learning Model on writing skill instruction and development.
International Online Journal of Education and Teaching
, cilt.7, sa.3, ss.760-783, 2020 (Hakemli Dergi)
Okuma Çemberi Yönteminin Ortaokul 7. SınıfÖğrencilerinin Okuma- Anlama Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
Yıldız Journal of Educational Research
, cilt.2, sa.2, ss.73-87, 2017 (Hakemli Dergi)
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Duygusal Zeka Düzeylerinin Belirlenmesi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi (ODÜSOBİAD)
, cilt.7, ss.445-461, 2017 (Hakemli Dergi)
İngilizce Konuşma Becerisinin Öğretimine İlişkin İhtiyaçların Değerlendirilmesi
TURKISH STUDIES
, cilt.11, ss.915-934, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Eğitiminde Ders Araştırması Modeli ve Türkiye’de Hizmet Öncesi Öğretmenlik Uygulamalarına Yönelik Bir Model Önerisi
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.9, sa.42, ss.1224-1237, 2016 (Hakemli Dergi)
The Methods of Teaching Course Based on Constructivist Learning Approach: An Action Research
Journal of Education and Training Studies
, cilt.3, sa.6, ss.248-270, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Eğitiminde Dramatizasyon: Öğrenme Kuramlarının Öğretimi Üzerine Bir Çalışma
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.5, sa.9, ss.49-62, 2015 (Hakemli Dergi)
Metaphorical Analysis of Teacher Trainers’ Conceptualization of Constructivist Education
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.7, sa.4, ss.51-68, 2015 (Hakemli Dergi)
Web Based versus Lecture Based Instruction in Teaching Development Theories in Teacher Education
World Journal on Educational Technology
, cilt.5, ss.445-457, 2013 (Scopus)
A Qualitative Inquiry in the Evaluation of a Pedagogical Course from the Prospective Teachers' Points of View
The Qualitative Report
, cilt.17, sa.1, ss.143-174, 2012 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Eğitiminde Formasyon Derslerinin Drama Yöntemi ile İşlenişine İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education
, cilt.1, sa.1, ss.125-136, 2012 (Hakemli Dergi)
Nicel Araştırmalarda Metodoloji Sorunları Yüksek Lisans Tezleri Üzerine Bir Araştırma
ANKARA UNIVERSITESI. SIYASAL BILGILER FAKULTESI DERGISI
, cilt.64, ss.15-37, 2009 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilimler Alanındaki Araştırmalarda Bilimsel Araştırma Süreci İstatistiksel Teknikler ve Yapılan Hatalar
Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.1-20, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Lisansüstü Öğrenim Gören Öğretmenlerin Öğretim Programına Bağlılıkları veBağlılıklarını Etkileyen Faktörler
10th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 27 Ekim 2022
COVID-19 Devam Ederken Yüz Yüze Eğitime Dönüşün İlkokula Yansımalarına Dair Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
IX. International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 22 Haziran 2022
YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN OKULA UYUM SÜRECİNE İLİŞKİN OKUL MÜDÜRLERİNİN GÖRÜŞLERİ
12. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mart 2022, cilt.1, ss.339-344
Program Özerkliği: Ne Durumdayız? Ne Yapmalıyız? Nasıl Yapmalıyız?
Uluslararası Okul Yöneticileri Konferansı, İstanbul, Türkiye, 23 Haziran 2021
Faculty Members' Views on the Scope of Curriculum Lıteracy and Teachers’ Curriculum Literacy Competencies
Faculty Members' Views on the Scope of Curriculum Lıteracy and Teachers’ Curriculum Literacy Competencies, Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021
TIMSS Sınavı Bağlamında İlköğretim 8.Sinif Matematik ÖğretimProgramı
VI.YILDIZ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2019, ss.97
Yansıtıcı Düşünmeye Dayalı Öğretimin Sosyal Bilgiler Dersinde Uygulanması
VI. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 9 - 12 Ekim 2019
Curriculum Design of Turkish as Foreign Language Coursefor Primary School Children
XI.International Congress of Educational Research, Krakow, Polonya, 17 - 19 Eylül 2018
Öğrencilerin Soru Sorması ile Öğrencilerin Soru Sorma Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri
V. International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, cilt.183
7-11 Yaş Arasındaki Çocuklar İçin Geliştirilen Yabancı Dil Olarak Türkçe Dersi Öğretim Programına Yönelik İhtiyaç Analizi
27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.4356-4358
Writing Skili lnstruction and Development -A Suggestion for Essay Writing Course Design and Implementation Based on 5E Learning Model in High School Level
5th International Conference on New Trendsin English Language Teaching and Testing, İstanbul, Türkiye, 30 Mart 2018, ss.76
Tasarımcı Öğretmen Araştırma Modelinin Öğretmenlerin Profesyonel Gelişimleri Üzerindeki Yansımalarının İncelenmesi
5. Uluslararası Egˆitim Programları ve O¨gˆretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 Ekim 2017, ss.67-68
İETT Şoförlerinin Eğitim Programlarının Değerlendirilmesi
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.617-610
TIMSS Matematik Sorularının Matematik Öğretim Programı ve TEOG Matematik Soruları Kapsamında İncelenmesi
4. International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2017), Denizli, Türkiye, 11 Mayıs 2017, ss.168-170
Üniversite Hazırlık Sınıf Öğrencilerinin İngilizce Konuşma Becerisinin Geliştirilmesine Yönelik Anlamaya Dayalı Öğretim Tasarımı Geliştirme Çalışması
4.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 Ekim 2016, ss.100-101
İngilizce Konuşma Becerisini Geliştirmeye Yönelik Tasarım Tabanlı Araştırma
4.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016
Evaluation of sixth grade students water footprint profile s in terms of consciously water consumption education in Turkey
XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Roma, İtalya, 01 Eylül 2016, ss.100-101
Ders Araştırmasına Lesson Study Yönelik Uygulamalı Eğitim Sürecinin Değerlendirilmesi.
25.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 Nisan 2016, ss.34-35
TIMSS matematik kazanımlarının, TEOG matematik ve ilköğretim 8.sınıf matematik öğretim programı kazanımları ile karşılaştırılması
25.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 Nisan 2016, ss.134-135
Anlamaya Dayalı Tasarım Hizmet İçi Eğitim Öğretmenlerin Mesleki Gelişimleri ve Öğrencilerin Başarıları Üzerine Etkisi
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 Ekim 2015, ss.100-101
Eğitim Fakülteleri Öğretmenlik Uygulamalarında Ders Araştırması Modeli
1. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, İstanbul, Türkiye, 14 Ekim 2015, ss.4-6
Türkiye’deki Öğretmen Eğitimi Araştırmalarının Paradigmalar ve Tarihsel Süreç Çerçevesinde Değerlendirilmesi: Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri Üzerine Bir İnceleme
I.Eurasian Educational Research Congress, İstanbul Üniversitesi, İstanbul, İstanbul, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2015, cilt.1, ss.582
Son 10 Yılda Öğretmen Adaylarının Mesleki Özellikleri İle İlgili Yapılan Araştırmaların Meta-Sentezi
The 6th International Congress on New Trends in Education,, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, ss.127
Anti-Entelektüalizm Ölçeğinin Türkçe Uyarlaması: Öğretmen Adayları Üzerinde Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
2.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, cilt.1, ss.353-354
Öğretmen Adaylarının Öğretim Model, Yöntem ve Tekniklerine İlişkin Algıları: Metaforik Bir Analiz
2.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, cilt.1, ss.201-202
Using Student Journals in the Process Evaluation of a Teacher Education Course
Balkan Society for Pedagogy and Education, Bucharest, Romania, Bucuresti, Romanya, 28 - 30 Haziran 2012, cilt.1, ss.91
Zimbardo Zaman Perspektifi Ölçeğinin İşletme Çalışanları Üzerinde Psikometrik Özelliklerinin Belirlenmesi
20. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, İzmir, İzmir, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, cilt.1, ss.202-207
Öğretmen Eğitiminde Formasyon Derslerinin Drama Yöntemi İle İşlenişine İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri: Gelişim ve Öğrenme Dersi Örneği
New Trends on Global Education Conference, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Kasım 2011
Meslek Yüksekokulunda Okuyan Öğrencilerin Duygusal Zeka Düzeyleri ile Akademik Başarı Arasındaki İlişki: Artvin Çoruh Üniversitesi Örneği
5.Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Ankara, Ankara, Türkiye, 13 - 16 Ekim 2011, cilt.1, ss.65
1990-2005 Yılları Arasında Yönetim Ve Pazarlama Alanında Yazılan Yüksek Lisans Tezlerinin Tarihsel Süreç Içerisinde Metodolojik Gelişiminin Incelenmesi: Gazi Üniversitesi Örneği
Iıı. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2007
Çok Değişkenli Grup Karşılaştırmalarında Yapısal Eşitlik Modelinin Kullanılması.
4. İstatistik Kongresi, Antalya, Antalya, Türkiye, 8 - 12 Mayıs 2005, cilt.1, ss.162-163
Kitap & Kitap Bölümleri
Anlamaya Dayalı Tasarım (Understanding by Design-UbD)
Tasarımcı Öğretmenler Tasarlıyor, Sertel Altun,Banu Yücel Toy, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.4-16, 2021
Tamamlayıcı Ölçme ve Değerlendirme Araçları
Tasarımcı Öğretmenler Tasarlıyor, Sertel Altun,Banu Yücel Toy, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.48-68, 2021
Bilişsel Kuram: Bilgiyi İşleme Kuramı
Öğrenme Psikolojisi: Kavramlardan Kuramlara, Davut Hotamam, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.113-150, 2021
Anlamaya Dayalı Tasarım (Understanding by Design-UbD)
Tasarımcı Öğretmenler Tasarlıyor: Farklı Derslerde UbD Tasarım Örnekleri, Altun Sertel, Yücel-Toy Banu, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.1-16, 2021
Yedi Adımda Anlamaya Dayalı Tasarım (UbD) Hazırlama
Tasarımcı Öğretmenler Tasarlıyor: Farklı Derslerde Ubd Tasarım Örnekleri, SERTEL ALTUN, BANU YÜCEL TOY, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.17-27, 2021
UbD ile Tasarıma Başlarken
Anlamaya Dayalı Tasarım (UbD) Uygulamaları: 5.Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi, Sertel Altun,Banu Yücel Toy, Editör, ASOS, Ankara, ss.145-152, 2020
Anlamaya Dayalı Tasarım
Anlamaya Dayalı Tasarım (UbD) Uygulamaları: 5.Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi, Sertel Altun,Banu Yücel Toy, Editör, ASOS, Ankara, ss.15-34, 2020
Communicative Based Aviation English Course Through Collaborative Learning
Değişen Dünyada Eğitim, Serkan Dinçer, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.149-160, 2018
Türkiye’de Göç Hareketleri, Devlet Politikaları ve Demografik Yapı
Nüfus ve Kalkınma: Göç, Eğitim, Demokrasi, Yaşam Kalitesi, Hacettepe Üniversitesi Nüfus Etütleri Enstitüsü, Editör, Hacettepe Üniversitesi Nüfus Etütleri Enstitüsü, Ankara, ss.1-69, 2001