Duyurular & Dokümanlar
Dönem Projesi-ÖRNEK
Rapor
13.12.2024
Çoklu zeka
Ders Notu
12.12.2024
Beyin Odaklı Öğrenme
Ders Notu
12.12.2024
Öğretim Tasarımı
Ders Notu
4.12.2024
Selahattin ERTÜRK-Eğitim Programları ve Öğretim
Ders Notu
25.11.2024
EGT-5123-Eğitimde Program Geliştirme
Ders Notu
14.10.2024
PDR'de Program Geliştirme
Ders Notu
2.10.2024
EGT5122-Öğrenme Öğretme Kuramları
Ders Notu
15.05.2024
Eğit Program Değerlendirme
Ders Notu
11.05.2024
Değerli arkadaşlar,
Son hafta işlenen "Eğitim Programları ve Öğretim" dersinde işlenen "Eğitim Programlarının Değerlendirilmesi" konulu slaytlar ektedir.
Başarılar
PDR-EGT3020-PDR Etik İlkeler
Ders Notu
25.04.2024
TPD-PDR-Etik Kurallar
Ders Notu
25.04.2024
EGT-5002-Eğitimde Program Geliştirme (TEZSİZ)
Ders Notu
17.03.2024
EGT5100-Değer/Karakter Eğitimi-PDF
Ders Notu
8.03.2024
Dr. İçerik
Ders Notu
23.02.2024
EGT3020-Ahlak ve Etik-İçerik
Ders Notu
23.02.2024
EGT5122 Öğrenme-Öğretme Kuramları (İÇERİK)
Ders Notu
21.02.2024
EGT5004-Gr.5-Araştırma Yöntemleri ve Bilimsel Etik-YENİ
Ders Notu
22.03.2023
YÖK Etik İlkeler
Ders Notu
22.03.2023
EGT 6119-Öğrenme-Öğretme Kuram ve Modelleri (Dr)-İÇERİK
Ders Notu
28.02.2023
EGT5122-Öğrenme-Öğretme Kuramları-Ders İÇERİĞİ
Ders Notu
28.02.2023
EGT 6119
Ders Notu
9.03.2021
Eğitim Bilgileri
2002 - 2008
2002 - 2008Doktora
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
1993 - 1995
1993 - 1995Yüksek Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
1984 - 1988
1984 - 1988Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2008
2008Doktora
Yeni ilköğretim programının öğrencilere kazandırmayı öngördüğü temel becerileri öğretmen, veli ve öğrenci algıları doğrultusunda değerlendirilmesi
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
1995
1995Yüksek Lisans
Gülhane Askeri Tıp Akademisi Sağlık Meslek Yüksekokulu Hemşirelik Bölümü öğrencilerinin tutumları ile akademik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Yabancı Diller
B1 Orta
B1 Ortaİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Öğretmen Eğitimi
Akademik Unvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Akademi Dışı Deneyim
1993 - 1996
1993 - 1996Hizmetiçi Eğitim ve Akreditasyon Koordinatörü
Gülhane Askeri Tıp Akademisi (GATA)
1991 - 1993
1991 - 1993Eğitim Uzmanı
Dz. K. K.’xxlığı Karamürseş Deniz Eğitim Merkezi
Yönetilen Tezler
2019
2019Yüksek Lisans
Eğitim Paydaşlarının Sınıf Öğretmenlerine İlişkin Beklentilerinin İncelenmesi
Hotaman D. (Danışman)
H.ÇELİK(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Üstün Yetenekli Çocukların Tanılanması ve Yönlendirilmesinde Sınıf Öğretmenlerinin Rolü
Hotaman D. (Danışman)
T.Sayır(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Ortaokul Fenbilgisi ve Türkçe Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
Hotaman D. (Danışman)
C.Özgüç(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2014
2014Analyzing the school performances in terms of lys successes through using educational data mining techniques: Istanbul sample, 2011 LYS baarilarina göre okul performanslarinin eǧitsel veri madenciliǧi teknikleriyle incelenmesi: 2011 istanbul örneǧi
BİLEN Ö., HOTAMAN D., Aşkın Ö. E., BÜYÜKLÜ A. H.
Egitim ve Bilim , cilt.39, sa.172, ss.78-94, 2014 (SSCI)
2010
2010The effect of instructors' enthusiasm on university students' level of achievement motivation
Hotaman D., Yuksel-Sahin F.
Egitim ve Bilim , cilt.35, sa.155, ss.89-103, 2010 (SSCI)
2010
2010The Effect of Instructor Enthusiasm and Some Variables on University Students Level of Achievement Motivation
Hotaman D., Yüksel Şahin F.
Egitim Ve Bilim-Education And Science , cilt.35, ss.89-103, 2010 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Teacher Perspectives on the Developmental Domains of Elementary School Students Following Emergency Remote Teaching
HOTAMAN D.
Educational Administration: Theory and Practice , ss.30-11, 2024 (Hakemli Dergi)
2022
2022SURVEYING THE DIFFICULTIES BY UNIVERSITY STUDENTS IN DISTANCE EDUCATION PRACTICES: THE CASE OF YTU, FACULTY OF EDUCATION
Hotaman D., Özcan E.
Uluslararası Inovatif Eğitim Araştırmacısı , cilt.2, sa.2, ss.321-346, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Görsel Sanatlar Dersinde Farklı Eskiz Çalışmalarına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
HOTAMAN D., ERDOĞAN N.
Ulakbilge Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.10, sa.79, ss.1209-1221, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022YARATICI DRAMA EĞİTİMİ ALAN ÖĞRETMENLERİN DERSLERİNDE YARATICI DRAMAYI KULLANMA DÜZEYLERİ VE KARŞILAŞTIKLARI GÜÇLÜKLER
HOTAMAN D.
ULAKBİLGE Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.72, sa.1, ss.427-433, 2022 (Hakemli Dergi)
2020
2020ONLİNE EĞİTİMİN BAŞARISI AÇISINDAN BİÇİMLENDİRİCİ DEĞERLENDİRMENİN ÖNEMİ
Hotaman D.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.13, sa.73, ss.731-738, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE ÖN ÖRGÜTLEYİCİOLARAK KULLANILAN KAVRAM HARİTALARININÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
Yazıcı E., Hotaman D.
ULAKBİLGE , sa.50, ss.818-828, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020The Effect of Formative Assessment on the Academic AchievementLevels of Prospective Teachers
Hotaman D.
Journal of Curriculum and Teaching , cilt.9, sa.3, ss.33-44, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ: GELİŞİMİ, YARARLARI, KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE FIRSATEŞİTLİĞİ BAĞLAMINDA PROGRAMLARIN İNCELENMESİ
Balu B., Hotaman D.
The Journal of International Social Research , cilt.13, sa.71, ss.715-723, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020The Analysis of Content Organization Strategies Preferred for the 3rd and 4th Grades in the Primary School Curriculum
Hotaman D.
International Online Journal of Educational Sciences , cilt.12, sa.2, ss.188-201, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020OYUNLA MATEMATİK ÖĞRETİMİNİN 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKDERSİNE KARŞI TUTUMLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Hotaman D., Okumuş H. N.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.13, sa.70, ss.736-744, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020THE IMPORTANCE OF EDUCATION PROGRAM IN TERMS OF EQUAL OPPORTUNITIESIN THE EDUCATION OF TALENTED AND GIFTED STUDENTS
HOTAMAN D.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.13, sa.70, ss.530-537, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020The Importance of Subject Area Expertise, Teaching Skills And Personality Traits In Terms of The Teaching Profession
Hotaman D.
The Journal of International Social Research , cilt.13, sa.69, ss.957-964, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Investigation of The Effect Of Some Personal Varıables on Students’xx Working Habit
Hotaman D.
The Journal of International Social Research , cilt.13, sa.69, ss.786-795, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Eleştirel Düşünme Becerisi Açısından Öğrenme Kuramları, Öğrenme Ortamları ve Öğretmen Davranışlarının İncelenmesi
HOTAMAN D.
The Journal of International Social Research , cilt.13, sa.72, ss.637-647, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020INVESTIGATION OF THE ROLE OF TEACHERS’ FEATURES IN DETERMINING THE STUDENT COURSE SUCCESS
Hotaman D.
Ulakbilge Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.45, ss.145-157, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Öğrenci Başarısının Değerlendirilmesinde Eğitsel Veri Madenciliğinin Kullanımı
HOTAMAN D.
ULAKBİLGE , cilt.8, sa.48, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
2019ÖĞRETİM HİZMETİNİN NİTELİĞİ AÇISINDAN BİÇİMLENDİRME VE YETİŞİTRMEYE YÖNELİK DEĞERLENDİRMENİN ÖNEMİ
Hotaman D.
SSSJournal , cilt.5, ss.278-286, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Türk Milli Eğitim Şura KararlARININ (1939-2014) eĞİTİM-öĞRETİM-mÜFREDAT pROGRAMLARI aÇISINDAN iNCELENMESİ
HOTAMAN D.
The Journal Of International Social Research , cilt.12, sa.68, ss.898-912, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Türk Öğretmen Adaylarının Avrupa Değerler Eğitimi Programında Yer Alan Değerlere Sahip Oluş Düzeylerinin İncelenmesi
HOTAMAN D.
The Journal Of International Social Research , cilt.12, sa.67, ss.713-720, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018Okul Sisteminde Sınıf Öğretmenlerine Dair Beklentilerin İncelenmesi
Hotaman D.
YILDIZ Journal of Educational Research , cilt.3, sa.2, ss.59-75, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Okulların Fiziksel Donanım Yeterliliğinin Müzik, Beden ve Doğa Zeka Alanları Açısından İncelenmesi
HOTAMAN D.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi , cilt.14, ss.863-879, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Toplumsal ve Evrensel İhtiyaçlara Göre Okulun İşgörüsünü Yeniden Tanımlamak
HOTAMAN D.
YILDIZ JOURNAL OF EDUCATİONAL RESEARCH , cilt.3, ss.77-90, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017Eğitim Programlarının Geliştirilmesinde Felsefenin Rolü
HOTAMAN D.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.13, ss.430-437, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017The Teacher Candidates’s Views on Essential Teaching Skills of Practicum Teachers
Hotaman D.
International Online Journal of Educational Sciences(iojes) , cilt.9, sa.1, ss.91-100, 2017 (Hakemli Dergi)
2014
2014The Analysis of the Levels of Turkish Candidate Teachers’ Having the Values in the European Values Education Program
HOTAMAN D.
Social and Behavioral Sciences , cilt.116, sa.21, ss.1114-1120, 2014 (Hakemli Dergi)
2010
2010Demokratik Eğitim: Demokratik Bir Eğitim Programı (Democratic education: a curriculum of democratic education).
HOTAMAN D.
Kuramsal Eğitimbilim , cilt.3, sa.1, ss.29-42, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
2010Demokratik Eğitim: Demokratik Bir Eğitim Programı
Hotaman D.
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , cilt.3, sa.1, ss.29-42, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
2009Okulun Ögelerine Ve Bazı Değişkenlere Göre İlköğretim Öğrencilerinin Saldırganlık Düzeylerinin İncelenmesi
YÜKSEL ŞAHİN F., HOTAMAN D.
e-Journal of New World Sciences Academy(EBSCO) , cilt.4, sa.3, ss.833-858, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
2009Vocational guidance aid in the orientation to teaching profession and teacher education
ŞAHİN F., HOTAMAN D.
European Journal of Social Sciences , cilt.10, sa.1, ss.25-35, 2009 (Scopus)
2009
2009The research of the influence of some individual variables on the students’ study habits independently, with a partner and in a group
HOTAMAN D.
International Journal of Human Sciences , cilt.6, sa.1, 2009 (Hakemsiz Dergi)
2008
2008The Examination of the basic skill levels of the students’ in accordance with the perceptions of teachers, parents and students
Hotaman D.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION , cilt.1, ss.39-56, 2008 (ESCI)
2000
2000Dil ve Dil Öğrenme
HOTAMAN D.
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.4, ss.294-311, 2000 (Hakemli Dergi)
2000
2000. Dil ve Dil Öğretimi (Language and language teaching).
HOTAMAN D.
T.C. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , 2000 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2021
2021SURVEYING THE DIFFICULTIES ENCOUNTERED BY UNIVERSITY STUDENTS IN DISTANCE EDUCATION PRACTICES: THE CASE OF YTU FACULTY OF EDUCATION
Hotaman D., Özcan E.
ATLAS 8th INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2021
2019
20193. ve 4. Sınıf Ders Kitaplarınında Tercih Edilen İçerik Düzenleme Stratejilerinin İncelenmesi
HOTAMAN D.
UBEST Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat, Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019
2018
2018Examining the course content organization approaches preferred for the 3 rd and 4 th grades in the primary curriculum. . 11-14 Ekim 2018, Bakü, Azerbaycan.
HOTAMAN D.
7. Uluslararası Çinden Adriyatik'e Sosyal Bilimler Kongresi, Baku, Azerbaycan, 14 Ocak 2018
2013
2013The Analysis of the Levels of Turkish Candidate Teachers’ Having the Values in the European Values Education Program
Hotaman D.
5th World Conference on Educational Sciences - WCES 2013, Rome, İtalya, 12 - 17 Şubat 2013, cilt.116, ss.1114-1120
2013
2013Using Educational Dataq Mining in Assessment of Student Achievement
HOTAMAN D.
4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW TRENDS IN EDUCATION AND THEIR IMPLICATIONS, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013
2011
2011The Importance of Education Program ın Terms of Equal Opportunities ın The Education of Talented and Gifted Students
HOTAMAN D.
I INTERNATİONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011
2011
2011The Reflections of Social Chance on the Educational and School Systems
HOTAMAN D.
VI International Balkan Congress for Education and Science: THE MODERN SOCIETY AND EDUCATION, Ohrid, Makedonya, 30 Eylül - 01 Ekim 2011, ss.171-183
2010
2010The teaching profession: Knowledge of subject matter, teaching skills and personality traits
Hotaman D.
2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1416-1420
2009
2009Personal Educational And Vocational Aid With Equal Opportunities In The Education Of Gifted Students
Hotaman D., Yüksel Şahin F.
The 5th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.1
2009
2009Educational and Vocational Guidance as Part of Equal Opportunities in the Education of Gifted Students
HOTAMAN D., Yüksel Şahin F.
The 5th International Balkan Educational and Science Congress, 01 Ekim 2009
2009
2009Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Fırsat Eşitliği ile Kişisel, Eğitsel ve Mesleki Rehberlik Yardımı
HOTAMAN D., ŞAHİN F.
Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, cilt.2
2007
2007Bazı Kişisel Değişkenlerin Ortaöğretim Öğrencilerinin Çalışma Becerileri Üzerindeki Etkisi
ŞAHİN F., HOTAMAN D.
XVI. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.2, ss.394-400
2005
2005İlköğretim I. Kademe Öğretmenlerin Beden Dilini Kullanım Düzeyleri
HOTAMAN D.
XIV. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.365-368
2004
2004Sınıf Yönetimi Sürecinde Sergilenen Öğretmen Davranışları
HOTAMAN D.
Orta Öğretimde Yeniden Yapılanma Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2004, ss.375-381
2003
2003Reading and Reading Comprehension
HOTAMAN D.
First Balkan Conferance:Education-Global Identity and Cultural Diversity, Stara-Zagora, Bulgaristan, 27 - 29 Haziran 2003, cilt.3, ss.26-32
2002
2002Öğretmenlik Mesleğine Yönelimi Etkileyen Etmenlerin İncelenmesi
HOTAMAN D.
Uluslararası Katılımlı 2000’xxli Yıllarada I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.200-209
2000
2000Tezsiz Yüksek Lisans ”Alan Öğretmenliği” Programlarında Öğretmen Yetiştirme
HOTAMAN D.
IX. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Erzurum, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000, ss.387-397
Kitap & Kitap Bölümleri
2021
2021Öğrenmede Bireysel Faklılıklar
HOTAMAN D.
Öğrenme Psikolojisi: Kavramlardan Kuramlara, Hotaman, Davut, Editör, EFEAKADEMİ, İstanbul, ss.401-434, 2021
2021
2021Davranışçı Öğrenme Kuramları
HOTAMAN D.
Öğrenme Psikolojisi: Kavramlardan Kuramlara, Hotaman, Davut, Editör, EFEAKADEMİ, İstanbul, ss.31-68, 2021
2021
2021Güdülenme/Motivasyon ve Eğitim
HOTAMAN D.
Öğrenme Psikolojisi: Kavramlardan Kuramlara, Hotaman, Davut, Editör, EFEAKADEMİ, İstanbul, ss.297-330, 2021
2021
2021Öğrenmeyle İlgili Temel Kavramlar
HOTAMAN D.
Öğrenme Psikolojisi: Kavramlardan Kuramlara, Hotaman, Davut, Editör, EFEAKADEMİ, İstanbul, ss.1-30, 2021
2021
2021Bilişsel Davranışçılar
HOTAMAN D.
Öğrenme Psikolojisi: Kavramlardan Kuramlara, Hotaman, Davut, Editör, EFEAKADEMİ, İstanbul, ss.69-112, 2021
2019
2019Kültür ve Eğitim
Hotaman D.
Eğitim Sosyolojisi, Mehmet Yapıcı, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.163-195, 2019
2019
2019Toplumsal Kurumlar ve Eğitim
Hotaman D.
Eğitim Sosyolojisi, Mehmet Yapıcı, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.99-131, 2019
2019
2019Eğitim Felsefesi ve Eğitim Akımları
HOTAMAN D.
Eğitim Felsefesi, Mehmet Yapıcı, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.92-120, 2019
2019
2019Toplumsal Kurumlar ve Eğitim
HOTAMAN D.
Eğitim Sosyolojisi, Mehmet Yapıcı, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.99-131, 2019
2019
2019Temel Felsefi Ekoller
HOTAMAN D.
Eğitim Felsefesi, Mahmet Yapıcı, Editör, Eğitien Kitap, Ankara, ss.57-88, 2019
2019
2019Kültür ve Eğitim
HOTAMAN D.
Eğitim Sosyolojisi, Mehmet Yapıcı, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.163-195, 2019
2018
2018Motivasyonun Gerekliliği
HOTAMAN D.
Doğumdan Ölüme Psikolojik Süreçler: PSİKOLOJİ, Yapıcı, M., Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.261-283, 2018
2018
2018Ekonomik Açıdan 21. Y,üzyıl Becerileri
HOTAMAN D.
Eğitimde ve Endüstride 21. Yüzyıl Becerileri, Öğretir Özçelk, A. D., Tuğluk, M.N., Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.291-315, 2018
2018
2018Davranışın Doğası
HOTAMAN D.
Doğumdan Ölüme Psikolojik Süreçler: PSİKOLOJİ, Yapıcı, M., Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.35-71, 2018
2016
2016Analysis of Teacher Candidate Students’xx Basic Skills According to the Views of Students and Practicum Teachers
HOTAMAN D.
Contemporary Approaches in Education and Communication, Hasan Arslan, Mehmet Ali Inçbay, Alejandro J. Galler and S. Lizette Ramos, Editör, Frankfurt: PL Academic Research, Frankfurt, ss.211-224, 2016
Desteklenen Projeler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorÇocuk Üniversitelerini Dünyadaki Gelişimini İnceleyerek Yeni Bir Çocuk Üniversitesi Modeli Geliştirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
HOTAMAN D. (Yürütücü), aydoğdu ü. r.
2024 - 2024
2024 - 2024YTÜ Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yaşayan Değerlere Sahip Oluş Düzeylerinin Bazı Kişisel Değişkenlere Göre İncelenmesi YTÜ Örneği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
(Proje Özeti) (Proje Sonuç Raporu)
HOTAMAN D. (Yürütücü), ÖZCAN E.
2021 - 2021
2021 - 2021YTÜ Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin UzaktanOnline Eğitim Uygulamalarında Karşılaştıkları SorunlarınGüçlüklerin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
(Proje Sonuç Raporu)
HOTAMAN D. (Yürütücü), ÖZCAN E.
2018 - 2019
2018 - 2019Milli Eğitim Bakanlığına Bağlı Okullarda Çocuk İstismarı ve İhmali Konusunun İncelenmesi: Esenler Örneği
TÜBİTAK Projesi
(Proje Özeti)
Hotaman D., Karaca İ., Toprak S.
2018 - 2019
2018 - 2019İstanbul İli Güngören İlçesindeki Ortaokullarda Akran Zorbalığının İncelenmesi
TÜBİTAK Projesi
(Proje Özeti) (Proje Sonuç Raporu)
Hotaman D., Kazmaz B.
2018 - 2019
2018 - 2019Milli Eğitim Bakanlığına Bağlı Okullarda Madde Bağımlılığı Konusunun İncelenmesi: Esenler Örneği
TÜBİTAK Projesi
Hotaman D., Balcı N., Balcı N.(Yürütücü)
Bilimsel Hakemlikler
Aralık 2021
Aralık 2021Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Diğer Dergiler
Aralık 2021
Aralık 2021Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Diğer Dergiler
Aralık 2021
Aralık 2021MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2021
Ekim 2021TURKISH STUDIES - SOCIAL SCIENCES
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2020
Temmuz 2020