Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 27
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 42

1. Yükseköğretim Kurumlarında Yöneticilik Görevi Yapan Akademik Personelin Sosyal Adalet Liderliğine İlişkin Görüş ve Uygulamaları

X. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Prizren, Sırbistan, 11 - 13 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)

2. ÖĞRETMEN LİDERLİĞİNİN YORDAYICILARI OLARAK UMUT VE BİLİNÇLİ FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Hatay, Türkiye, 20 Temmuz 2022, (Tam Metin Bildiri)

3. Eğitim fakültesi öğrencilerinin nöromitlerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi

2. Uluslararası Sosyal İnovasyon Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2020, (Özet Bildiri)

4. Bağlantıların gücü: Eğitim fakültesi öğrencileri arasındaki arkadaşlık ilişkilerinin sosyal ağ analizi

EYFOR 11 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, (Tam Metin Bildiri)

7. Kuram ve uygulamada eğitim yönetimi dergisinin bibliyometrik analizi: 2008-2017

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

8. Örgütsel vatandaşlık konusunda yapılan lisansüstü tezlerin içerik analizi çalışması

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 02 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

9. TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNİN GENEL AMAÇLARI BAĞLAMINDA ATATÜRK’ÜN EĞİTİME BAKIŞI

ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, ss.769-777, (Tam Metin Bildiri)

10. Okullarda bireylerarası ilişkilerin çözümlenmesi için bir araştırma yöntemi: Sosyal ağ analizi

EYFOR 9 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

11. Eğitim fakültei öğrencisi olmak:

EYFOR-9ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU PROGRAMI, 1 - 04 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

13. Eğitim fakültesi öğrencisi olmak: Öğrencilerin deneyimlerine dayalı fenomenolojik bir araştırma

EYFOR 9 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

17. Türkiye’deki örgütsel bağlılık konulu tezlerin incelenmesi: Bir içerik analizi çalışması

EYFOR 8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

18. Türkiye de Örgütsel Bağlılık Konulu Tezlerin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması

Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu-EYFOR 8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

19. İLKOKULLARDA YÖNETİCİ VE ÖĞRETMEN İLİŞKİLERİ: BİR SOSYAL AĞ ANALİZİ UYGULAMASI

8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017

21. Okul Yöneticilerinin Kullandıkları Güç Stillerine İlişkinm Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara-Kızılcahamam, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.508-509, (Özet Bildiri)

23. Geçici eğitim merkezlerindeki çocukların eğitim-öğretim sorunlarının incelenmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017

24. Öğretmen liderliğine ilişkin yapılan çalışmaların incelenmesi: bir içerik analizi çalışması

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

25. Okul yöneticiliği görevinden öğretmenliğe dönüş: Yaşanan sorunlar ve çözüm önerileri

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

36. Okul yöneticisi ve öğretmen yetiştirmede yetiştiriciliğin (mentörlük) rolü

8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013

38. İlköğretim okul müdürlerinin okulun sosyal ağındaki yeri

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012

39. Öğretim elemanlarının kişilik özellikleri ile örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki

7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

42. Örgütsel sağlık ve motivasyon

6. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Kıbrıs (Kktc), 16 - 17 Nisan 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar 27

1. Schooling system and administration practices of religious education The case of Imam-Hatip school of Türkiye

Islamic-Based Educational Leadership, Administration and Management Challenging Expectations through Global Critical Insights, Khalid Arar, Rania Sawalhi, Amaarah DeCuir, Tasneem Amatullah, Editör, Taylor & Francis, Londrina, ss.144-158, 2023

2. Yeni Nesil Öğrenme Kuramları

Yeni Nesil Öğrenme Öğretme Yaklaşımları , Demir Serkan, Editör, Nobel, Ankara, ss.35-52, 2022

3. Felsefe Sorunu

Türk Eğitim Sistemi ve Sorunları, Çalık Temel, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.108-123, 2022

4. Sosyal ve Kültürlerarası Beceriler.

YÜKSEKÖĞRETİMDE 21. YY BECERİLERİ, Ahmet AYPAY, Editör, PEGEM AKADEMİK, Ankara, ss.217-232, 2021

5. Sınıfta öğrenci motivasyonu

Sınıf Yönetimi, Temel Çalık, Mehmet Metin Arslan, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.118-137, 2021

6. Mapping the terrain of training and appointment of educational leaders in the Turkish context: An historical perspective

Internationalisation of Educational Administration and Leadership Curriculum, EUGENIE A. SAMIER, EMAN S. ELKALEH, WAHEED HAMMAD, Editör, EMERALD, Bingley, ss.139-158, 2021

7. Karşılaştırmalı eğitimde yöntem ve araştırma

Karşılaştırmalı Eğitim Tematik Bir Yaklaşım , Murat Gürkan Gülcan Fatih Şahin, Editör, PEGEM, Ankara, ss.22-39, 2021

8. Habermas: Eleştiriden geri çekilme

İktidar Biçimi Olarak Bilim (Modern Toplumda Söylem ve İdeoloji) , Fatih Bektaş, Engin Karadağ, Editör, VİZETEK, Ankara, ss.125-144, 2021

9. Eğitimin Politik Temelleri

Eğitime Giriş, Doç. Dr. Haluk Ünsal, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.113-140, 2020

10. Ağ liderliği

Liderlik: Kuram-Araştırma-Uygulama, Prof. Dr. Kürşat Yılmaz, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.43-56, 2020

11. Ağ liderliği

Liderlik: Kuram, araştırma, uygulama, Kürşat YILMAZ, Editör, PEGEM, Ankara, ss.43-56, 2020

12. Çevre okuryazarlığı

Uzaktan Eğitimde Çoklu Okuryazarlık, Mehmet Fatih KARACABEY, Editör, MEB-Öğretmen Yetiştirme Genel Müdürlüğü, Ankara, ss.32-43, 2020

13. Mantıksal Çerçeve Yaklaşımı

Proje Tasarımı ve Geliştirme, Mehmet Fatih KARACABEY, Editör, MEB-Öğretmen Yetiştirme Genel Müdürlüğü, Ankara, ss.24-37, 2020

14. Eğitimin politik temelleri

Eğitime Giriş, Halûk Ünsal, Editör, NOBEL, Ankara, ss.113-140, 2020

15. Veri okuryazarlığı

Uzaktan Eğitim Sürecinde Okul Yönetiminde Veri Okuryazarlığı, Mehmet Fatih KARACABEY, Editör, MEB-Öğretmen Yetiştirme Genel Müdürlüğü, Ankara, ss.10-19, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

16. Proaktif kişilik, algılanan ağ ve demografik özelliklerin mesleki ilişki üzerindeki etkilerinin sosyal ağ analizi ile incelenmesi

Eğitim Araştırmaları -2020, Ferah GÜÇLÜ YILMAZ, Mehtap NAİLLİOĞLU KAYMAK, Editör, EĞİTİM YÖNETİCİLERİ VE UZMANLARI DERNEĞİ YAYINLARI, Ankara, ss.6-13, 2020

18. Eğitimin Tarihi Temelleri

Eğitime Giriş, Temel Çalık,Mehmet Metin Arslan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.100-127, 2019

19. Aile kuramları

Aile eğitimi, Durdağı Akan, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.24-41, 2019

20. Sosyal ağ teorisi ve eğitimde değişim: Sınırların ötesine geçmek

Sosyal Ağ Teorisi ve Eğitimde Değişim, Temel Çalık, Emre Er, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.279-294, 2019

21. Sınırları belirlemek: Sosyal ağ teorisi ve eğitimde değişim

Sosyal Ağ Teorisi ve Eğitimde Değişim, Temel Çalık, Emre Er, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.1-18, 2019

22. Aile eğitimine yönelik yaklaşımlar

Aile eğitimi, Durdağı Akan, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.67-83, 2019

23. OKULLARDA BİREYLERARASI İLİŞKİLERİN ÇÖZÜMLENMESİ İÇİN BİR ARAŞTIRMA YÖNTEMİ: SOSYAL AĞ ANALİZİ

EĞİTİMDEN KARELER: ULUSLARARASI BÖLÜMLÜ KİTAP, EMİNE BABAOĞLAN ÇELİK, ERKAN KIRAL, ADEM ÇİLEK, Editör, EYUDER, Ankara, ss.293-307, 2018

24. Eğitim yönetiminde etik, değerler ve liderlik

Eğitim Yönetiminde Liderlik, Nezahat Güçlü, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.323-347, 2018

25. Örgütsel kültürü tanımlamak ve değiştirmek için rekabetçi değerler çerçevesini kullanmak

Örgüt Kültürü: Örgütsel Tanı ve Değişim, Murat Gürkan Gülcan, Necati Cemaloğlu, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.79-110, 2017

26. Örgüt Kültürü Tanı ve Değişim Değerinin Kullanımı

Örgüt Kültürü Örgütsel Tanı ve Değişim, Necati Cemaloğl,Murat Gürkan Gülcan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.79-110, 2017

27. Örgütün Bütün Üyeleri İçin Öğrenmeyi Öncelikli Hale Getirme

Örgütsel Öğrenme, Murat Gürkan Gülcan, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.83-108, 2016
Metrikler

Yayın

101

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

21

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

47

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

3

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

119

Proje

7

Açık Erişim

26
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları