SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The relationship between principal leadership and teacher practice: Exploring the mediating effect of teachers’ beliefs and professional learning
Educational Studies
, cilt.48, sa.1, ss.100-120, 2021 (SSCI)
Öğretim elemanlarının kişilik özellikleri ile örgütsel bağlılık düzeyleri arasındaki ilişki
Turkish Studies
, cilt.8, ss.603-617, 2013 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
OKUL KÜLTÜRÜNE İLİŞKİN BİR DURUM ÇALIŞMASI: CAĞALOĞLU ANADOLU LİSESİ ÖRNEĞİ
YILDIZ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.7, sa.1, ss.14-50, 2022 (Hakemli Dergi)
Effects of teacher personality and network intentions on change: Mediating role of professional learning
International Online Journal of Primary Education
, cilt.10, sa.1, ss.148-159, 2021 (Hakemli Dergi)
EFFECTS OF PRIMARY SCHOOL TEACHER PERSONALITY AND NETWORK INTENTIONS ON CHANGE: MEDIATING ROLE OF PROFESSIONAL LEARNING
International Online Journal of Primary Education
, cilt.10, sa.1, ss.148-159, 2021 (Hakemli Dergi)
İlkokul öğretmenlerinin sosyal ağ eğilimleri ile okulun sosyal ağ yapısına yönelik algıları arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.37, ss.1061-1083, 2017 (Hakemli Dergi)
A Qualitative Research on Determining Teachers' Metaphors about Students
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.32, sa.3, ss.600-611, 2017 (ESCI)
Okul yöneticiliği görevinden öğretmenliğe dönüş: Yaşanan sorunlar ve çözüm önerileri
TÜBAV Bilim Dergisi
, cilt.10, ss.53-73, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen liderliğine ilişkin yapılan çalışmaların incelenmesi: Bir içerik analizi çalışması
İnönü Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.4, ss.21-40, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin öğrenciye yönelik metaforlarının belirlenmesine ilişkin nitel bir araştırma
Hacettepe University Journal of Education
, cilt.32, ss.600-611, 2017 (Hakemli Dergi)
The Relationship between Teachers’ Perceptions of Organizational Culture and School Capacity for Change
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.39-59, 2016 (Hakemli Dergi)
Okul yöneticisi ve öğretmen yetiştirmede mentörlük sürecinin incelenmesi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.22, ss.1337-1356, 2014 (Hakemli Dergi)
Examining the Relationship between Teachers Perceptions of Primary School Principals Power Styles and Teacher Professionalism
Alberta Journal of Educational Research
, cilt.60, ss.322-338, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Eğitim fakültei öğrencisi olmak:
EYFOR-9ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU PROGRAMI, 1 - 04 Nisan 2018
Türk Yükseköğretiminde Öğretim Elemanı Yetiştirmeye Yönelik Bir Değerlendirme: Öğretim Elemanı Yetiştirme Programı (ÖYP) Örneği
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018
Öğrencilerin eğitim yönetimi alanında lisansüstü eğitim yapma nedenlerine ilişkin nitel bir araştırma
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018
Öğrencilerin Eğitim Yönetimi Alanında LisansüstüEğitim Yapma Nedenlerine İlişkin Nitel Bir Araştırma
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018
Türkiye’deki örgütsel bağlılık konulu tezlerin incelenmesi: Bir içerik analizi çalışması
EYFOR 8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017
Türkiye de Örgütsel Bağlılık Konulu Tezlerin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu-EYFOR 8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017
Okul Yöneticilerinin Kullandıkları Güç Stillerine İlişkinm Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara-Kızılcahamam, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.508-509
Öğretmen atamalarında sözlü sınav uygulamasının değerlendirilmesi: atanan ve atanamayan öğretmen adaylarının görüşlerine dayalı nitel bir analiz
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017
Öğretmen liderliğine ilişkin yapılan çalışmaların incelenmesi: bir içerik analizi çalışması
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017
Okul yöneticiliği görevinden öğretmenliğe dönüş: Yaşanan sorunlar ve çözüm önerileri
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017
İlköğretim okullarının örgüt kültürü ile değişim kapasitesi arasındaki ilişkinin incelenmesi
11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Aydın, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016
Okul müdürlerinin öğretmen liderliğine yönelik görüşlerinin incelenmesi
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015
Liselerde seçmeli derslerin içerik ve etkililiğine ilişkin yönetici ve öğretmen görüşleri
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015
Öğretmenlerin mesleki gelişimleri konusunda okul müdürlerinin destekleyici rol ve davranışlarının incelenmesi
9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Siirt, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014
İlköğretim okul müdürlerinin okulun sosyal ağındaki yeri
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012
İlköğretim okullarının örgütsel öğrenme düzeyleri ile öğretmenlerin örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki
7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
Örgütsel sağlık ve motivasyon
6. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Kıbrıs (Kktc), 16 - 17 Nisan 2011
Kitap & Kitap Bölümleri
Sosyal ve Kültürlerarası Beceriler.
YÜKSEKÖĞRETİMDE
21. YY BECERİLERİ, Ahmet AYPAY, Editör, PEGEM AKADEMİK, Ankara, ss.217-232, 2021
Sınıfta öğrenci motivasyonu
Sınıf Yönetimi, Temel Çalık, Mehmet Metin Arslan, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.118-137, 2021
Mapping the terrain of training and appointment of educational leaders in the Turkish context: An historical perspective
Internationalisation of Educational Administration and Leadership Curriculum, EUGENIE A. SAMIER, EMAN S. ELKALEH, WAHEED HAMMAD, Editör, EMERALD, Bingley, ss.139-158, 2021
Karşılaştırmalı eğitimde yöntem ve araştırma
Karşılaştırmalı Eğitim Tematik Bir Yaklaşım
, Murat Gürkan Gülcan Fatih Şahin, Editör, PEGEM, Ankara, ss.22-39, 2021
Ağ liderliği
Liderlik: Kuram, araştırma, uygulama, Kürşat YILMAZ, Editör, PEGEM, Ankara, ss.43-56, 2020
Mantıksal Çerçeve Yaklaşımı
Proje Tasarımı ve Geliştirme, Mehmet Fatih KARACABEY, Editör, MEB-Öğretmen Yetiştirme Genel Müdürlüğü, Ankara, ss.24-37, 2020
Eğitimin politik temelleri
Eğitime Giriş, Halûk Ünsal, Editör, NOBEL, Ankara, ss.113-140, 2020
Aile kuramları
Aile eğitimi, Durdağı Akan, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.24-41, 2019
Sosyal ağ teorisi ve eğitimde değişim: Sınırların ötesine geçmek
Sosyal Ağ Teorisi ve Eğitimde Değişim, Temel Çalık, Emre Er, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.279-294, 2019
Aile eğitimine yönelik yaklaşımlar
Aile eğitimi, Durdağı Akan, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.67-83, 2019
Örgütsel kültürü tanımlamak ve değiştirmek için rekabetçi değerler çerçevesini kullanmak
Örgüt Kültürü: Örgütsel Tanı ve Değişim, Murat Gürkan Gülcan, Necati Cemaloğlu, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.79-110, 2017
Örgütün Bütün Üyeleri İçin Öğrenmeyi Öncelikli Hale Getirme
Örgütsel Öğrenme, Murat Gürkan Gülcan, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.83-108, 2016