Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 49

43. Eğitimde Karara Katılma

MEB Milli Eğitim Dergisi , cilt.155, sa.1, ss.170-181, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 72

1. Eğitim örgütlerinde mikro yönetim

Uluslararası Okul Yöneticileri Konferansı (ISPC), İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2021, ss.41-42, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. Okul Özerkliğinin İtici Güçleri: İngiltere, Yeni Zelanda ve Çin Halk Cumhuriyeti Örnekleri

Uluslararası Okul Yöneticileri Konferansı (ISPC), İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2021, ss.51-52, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Fatih Sultan Mehmet’in Dönüşümcü Liderliği

7. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Aralık 2020, ss.63, (Özet Bildiri) Creative Commons License

4. Weber’in Güç Türlerine Göre Okul Yöneticilerinin Yönetim Anlayışlarının İncelenmesi

7. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Aralık 2020, ss.54, (Özet Bildiri) Creative Commons License

7. İlkokullarda Ev Okul Uygulamasına İlişkin Öğretmen Görüşleri

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.506-512, (Tam Metin Bildiri)

8. Öğretmenlere Yönelik Motivasyon ve İş Doyumu Ölçeğinin Geliştirilmesi

6. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2019, ss.13-26, (Tam Metin Bildiri)

9. Öğretmenlerin işe yabancılaşma düzeyleri ile okul kültürü arasındaki ilişkinin incelenmesi

6. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2019, ss.67, (Özet Bildiri)

10. Ortaöğretim Kurumlarında Görev Yapan Yöneticilerin Duygu Yönetimi Davranışlarının İncelenmesi

5. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 Ekim 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

11. Okullarda Değişimin Yönetimi: Olgubilimsel Bir Araştırma

5. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 Ekim 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

12. Sanal Ortamlardaki Öğretmen-Öğrenci Arkadaşlığının İncelenmesi

4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.177, (Özet Bildiri)

13. İETT Şoförlerinin Eğitim Programlarının Değerlendirilmesi

5. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

14. 21. Yüzyıl ve Kritik Düşünme Becerileri

3.Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 Ekim 2017, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

15. I·ETT S¸ofo¨rlerinin Egˆitim Programlarının Degˆerlendirilmesi

5. Uluslararası Egˆitim Programları ve O¨gˆretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 Ekim 2017, ss.66-68, (Özet Bildiri)

16. Evaluating The IETT Curriculum For Training Drivers

5.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 Ekim 2017, ss.530-533, (Özet Bildiri)

17. İETT Şoförlerinin Eğitim Programlarının Değerlendirilmesi.

5.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi., Muğla, Türkiye, 26 Ekim 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

18. İETT Şoförlerinin Eğitim Programlarının Değerlendirilmesi

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.617-610, (Özet Bildiri)

19. Netiket

Eğitim Yönetimi forumu., Ankara, Türkiye, 19 Ekim 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

20. A Comparative Analysis of the Certification Systems of Green Schools.

7th International Conference on Energy and Sustainability, Seville, İspanya, 20 Eylül 2017, ss.100-106, (Tam Metin Bildiri)

21. The current status of In-service Trainings for teachers and expectations. Do they match?

The European Conference on Educational Research (ECER 2017), Copenhagen, Danimarka, 22 Ağustos 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

22. Eğitim Yönetiminde Protokol

VIII. Ulusal Öğretmenim Sempozyumu., İstanbul, Türkiye, 01 Nisan 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

23. Danışman Öğretmen Mentorluk Fonksiyonları ile Aday Öğretmenlerin Öznel Mutluluk Düzeyi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

4. International Inctructional Technologies&Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 01 Mart 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

24. “Eğitimin Ahlaki Değerler Üzerindeki Etkisi

II. Uluslararası Öncü Öğretmenler Zirvesi, Üsküp, Makedonya, 01 Şubat 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

26. Öğretmen adaylarına mangala öğretiyorum

I. Uluslararası Türk Dünyası Çocuk ve Oyuncakları Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 14 Mayıs 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

28. Eğitim Fakültesi Öğrencileri Algılarıyla Akran Mentorluğu

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 01 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

30. Öğretmen Görüşlerine Göre Okul Yöneticilerinin Yeterliklerinin İncelenmesi

8. Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 04 Kasım 2013, ss.1-2, (Özet Bildiri)

31. İlköğretim Okulu Yöneticilerinin Otantik Liderlik ve Psikolojik Sermaye Özelliklerinin Karşılaştırılması

5. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, 01 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

32. Üçlü Etik Sınıflama Perspektifinde İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Etik Algıları

II. Uluslararası Değerler ve Eğitimi Sempozyumu, 01 Kasım 2012, (Tam Metin Bildiri)

33. Ulusal ve Küresel Ölçekte Üstün Nitelikli İnsana Duyulan İhtiyaç

Şehirlerin Yapılandırılması Sempozyumu, 01 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)

34. Yeşil Binaların Finansal Faydaları

Şehirlerin Yapılandırılması Sempozyumu, 01 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)

35. Rethinking Professional Support for Novice School Principals, What should be done?

The European Conference on Educational Research, "The Need for Educational Research to Champion Freedom, Education and Development for All, 01 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)

36. The Problems That Novice Teachers Face in the First Year of the Profession

European Conference on Educational Research ECER, 01 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)

37. Milli Eğitim Bakanlığı Eğitim Müfettişleri Başkanlıkları Yönetmeliği'nin Liyakat İlkesine Uygunluğu

5. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Kahramanmaraş, Türkiye, 20 Haziran 2012, ss.1, (Özet Bildiri)

38. Yeşil Okulların İnsan Sağlığına Etkisi

II. AR-GE Proje Pazarı Enerji ve Çevre Teknolojileri, 01 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)

39. Eğitim Yönetiminde Meritokrasi

7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, 01 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)

40. Üçüncü Öğretmen Olarak Okul Binaları

7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 Mart 2012, ss.1, (Özet Bildiri)

41. School Principals’ Coaching Skills According to Teachers’ Perceptions

European Conference on Educational Research, 01 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

42. Denetmen Görüşlerine Göre Denetimde Yaşanan Sorunlar

3. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, 01 Haziran 2011, (Tam Metin Bildiri)

43. Ortaöğretim Öğrencilerinin Denetime İlişkin Metaforik Algıları

II. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Dumlupınar Üniversitesi, 01 Haziran 2010, cilt.1, ss.257-266

44. Kırsal ve Kentsel Alanlarda Çalışan Okul Yöneticilerinin Tükenmişlik Düzeyleri

V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 01 Mayıs 2010, ss.1, (Özet Bildiri)

46. Project Management Maturity Model (PMMM) in educational organizations

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

47. İlköğretim Müfettişlerinin Denetime İlişkin Algıları

Uluslararası Katılımlı Ulusal Eğitim Denetimi Sempozyumu, 01 Ocak 2009, cilt.1, ss.445-456

48. Students’ Perceptions Regarding Reputation of Primary Schools

7th International Educational Technology Conference, Nicosia, Kıbrıs (Kktc), 03 Mayıs 2007, ss.1

49. Obtained Results from the Questionnaires and Overall Evaluation of Views of Target Groups

International Conference E-Portfolio Process in Vocational Education and Training; Present and Future, 01 Mayıs 2007, cilt.1, ss.405-413, (Tam Metin Bildiri)

50. The Use of Portfolio as An Assessment Tool in Education

International Conference E-Portfolio Process in Vocational Education and Training; Present and Future, 01 Mayıs 2007, cilt.1, ss.54-60, (Tam Metin Bildiri)

51. Eğitim Örgütlerindeki İç Paydaşların Kurumsal İtibara İlişkin Algıları

XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, 01 Eylül 2006, cilt.1, ss.223-224

52. 14. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi

Kurum Yöneticilerinin Kültürel Eğilimlerinin Yatay-Dikey Bireycilik ve Kolektivizm Boyutunda İncelenmesi, 01 Mayıs 2006, cilt.1, ss.423-426

53. Okul Yöneticilerinin Toplumsal Kültürel Eğilimleri

XIII. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, 01 Mayıs 2005, cilt.1, ss.413-416

54. Çağdaş Yönetim Düşüncesi Işığında Ahilik Teşkilatı

I. Ahi Evran-ı Veli ve Ahilik Araştırmaları Sempozyumu, 01 Ekim 2004, cilt.1, ss.635-642

55. Eğitim Sistemimizdeki Okullaşma Oranlarının Analizi

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, 01 Temmuz 2004, cilt.1, ss.1-13

56. Eğitim Örgütlerinde Kıyaslama (Uygulama Alanları ve Türleri)

12. Ulusal Kalite Kongresi, Kalite Derneği,, İstanbul, Türkiye, 13 Ekim 2003, ss.1

57. Online Eğitim Uygulamalarının Geliştirilmesinde Kıyaslama (Benchmarking) Yaklaşımının Kullanılabilirliği

III.International Educational Technology Conference and Fair, 01 Mayıs 2003, cilt.1, ss.84-96, (Tam Metin Bildiri)

58. Yönetim Süreçleri ve Örgütsel İletişim

XI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşe, Kıbrıs (Kktc), 23 Ekim 2002, ss.1, (Özet Bildiri)

59. Eğitim Kurumlarında Demokratik Kültür ve Özgürlük

IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 27 Eylül 2000, ss.1

60. Almanya, İngiltere ve Fransa’da Mesleki Eğitim

III. Öğrenci Sempozyumu, Isparta, Türkiye, 03 Ocak 2000, ss.1

62. YÖK/Dünya Bankası II. Endüstriyel Eğitim Projesinin Uygulamasının Değerlendirilmesi

VII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 01 Eylül 1998, cilt.1, ss.405-413

64. Eğitim Kurumlarında Örgütsel Değişme ve Yenilik

Türkiye, Türk Cumhuriyetleri ve Asya Pasifik Ülkeleri Uluslararası Eğitim Sempozyumu, 01 Eylül 1997, cilt.1, ss.84-96

65. Toplam Kalite Yönetiminin Eğitimde Sağlayacağı Yararlar

Yüksek Öğretimde Sürekli Kalite İyileştirme Sempozyumu, 01 Haziran 1997, cilt.1, ss.267-273, (Tam Metin Bildiri)

66. Hizmet İçi Eğitim Yönetimi ve Kalite

4. Ulusal Kalite Kongresi, TÜSİAD-Kalite Derneği, 01 Ekim 1995, cilt.1, ss.245-252 Sürdürülebilir Kalkınma

67. Hizmet İçi Eğitim Yöneticisi Yetiştirilmesine İlişkin Bir Model

Mesleki ve Teknik Eğitim Sempozyumu, 01 Haziran 1995, cilt.1, ss.115-119

68. Gündüz ve İkili Öğretimin Verimlilik Açısından Analizi

II. Verimlilik Kongresi, 01 Ekim 1994, cilt.1, ss.115-119

69. Teknik Öğretmenlerin Hizmet İçi Eğitim Etkinlikleri ve Yönetimine İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi

YÖK/WB Endüstriyel Eğitim Projesi Hizmet İçi Eğitim Konferansı, 01 Şubat 1994, cilt.1, ss.405-413

72. Çevre Eğitiminde Okul Yöneticisinin Rolleri ve Eko-Üniversiteler

Eko-Okullar Programı Koordinatör Öğretmenler 14. Ulusal Semineri
Kitaplar 11

1. Örgütsel İletişim

Eğitim Yönetimi, Selahattin Turan, Editör, Asos Yayıncılık, Ankara, ss.185-226, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Örgütte Protokol Görgü ve Nezaket Kuraları

Örgütsel Davranış, Yusuf Cerit, Editör, Asos Yayıncılık, Ankara, ss.255-327, 2021

3. Eğitim Ekonomisi

Asos Yayınları, Elazığ, 2020

5. Örgütsel iletişim

Eğitim yönetimi, S. Turan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.189-224, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Eğitim Bilimine Giriş

Türk Eğitim Sistemi, M. Taşpınar, Editör, Elhan Kitap Dünyası, Ankara, ss.277-296, 2014

11. Öğretmenlik Mesleği

Türk Eğitim Sisteminin Genel Yapısı, M.Taşpınar, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.211-228, 2002
Diğer Yayınlar 1
Metrikler

Yayın

146

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

36

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

34

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

15

Tez Danışmanlığı

36

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları