SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Current Status of in-Service Trainings for Teachers and Expectations: Do They Match?
International Online Journal of Education and Teaching (IOJET)
, cilt.8, sa.2, ss.762-777, 2021 (Hakemli Dergi)
The Lived Experience of Principals for Managing Change in Their Schools: A Phenomenological Research
International Online Journal of Education and Teaching
, cilt.8, sa.2, ss.1038-1062, 2021 (Hakemli Dergi)
School Culture as a Predictor of Teachers’ Alienation at Schools
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.12, sa.3, ss.46-62, 2020 (Hakemli Dergi)
Relationship between Mentor Teachers' Mentoring Functions and Beginning Teachers' Subjective Happiness
KURAM VE UYGULAMADA EĞİTİM YÖNETİMİ
, cilt.24, sa.2, ss.387-435, 2018 (Hakemli Dergi)
İlkokul Öğretmenlerinin Zaman Yönetimi Becerilerinin Belirlenmesi
Yıldız Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.42-57, 2018 (Hakemli Dergi)
Certification Systems of Green Schools: A Comparative Analysis
Educational Process: International Journal
, cilt.6, sa.4, ss.74-88, 2017 (Hakemli Dergi)
High School Teachers' Level of Organizational Trust
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.88, sa.2, ss.217-226, 2016 (Hakemli Dergi)
Academicians’ Opinions about Privatization in Higher Education? A Comparative Research in State and Foundation Universities
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.8, sa.4, ss.59-73, 2016 (Hakemli Dergi)
Sustainability in Education Buildings
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.8, sa.3, 2016 (Hakemli Dergi)
Exploring the Relationship between School Principals’ Burnout Situation and Life Satisfaction
Universal Journal of Educational Research
, cilt.4, sa.6, ss.1488-1494, 2016 (Scopus)
Müdür Yardımcılarının İş Doyumunun Yordayıcısı Olarak Okul Müdürlerinin Mentorluk Fonksiyonları
KALEM
, cilt.6, sa.2, ss.457-497, 2016 (Hakemli Dergi)
Coaching as a Performance Improvement Tool at school
Journal of Education and Practice
, cilt.7, sa.13, ss.24-29, 2016 (Hakemli Dergi)
The Ethical Perceptions of Elementary School Teachers in the Triple Perspective of Classification of Ethics
TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF QUALİTATİVE INQUİRY
, cilt.4, sa.3, ss.1-16, 2013 (Hakemli Dergi)
The Importance of Mentoring for School Principals: A Conceptual Analysis
Education Leadership Review
, cilt.11, sa.1, ss.1-7, 2010 (Hakemli Dergi)
Study on the Cultural Communication Preferences of Teachers
International Journal of Educational Management
, cilt.23, sa.5, ss.413-419, 2009 (Hakemli Dergi)
The Effects of Sources of Motivation on Teachers’ Motivation Levels
Education
, cilt.129, sa.4, ss.724-733, 2009 (Hakemli Dergi)
Organizational Downsizing at Educational Organizations
New World Sciences Academy
, cilt.4, sa.1, ss.168-184, 2009 (Hakemli Dergi)
Transformational Leadership in Turkish Schools
International Journal of Educational Reform
, cilt.16, sa.1, ss.87-95, 2007 (Hakemli Dergi)
The Efficiency of Seminars in Elementary Education
International Journal of Educational Reform
, cilt.15, sa.4, ss.501-510, 2006 (Hakemli Dergi)
Yetkilendirmenin Önemi ve Çalışanların Yetkilendirilmesi
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.35, sa.171, ss.197-202, 2006 (Hakemli Dergi)
Özel ve Devlet Okullarında Öğretmenlerin Beklentilerinin İş Doyumu ve Motivasyon Üzerine Etkileri
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.2, sa.1, ss.3-14, 2006 (Hakemli Dergi)
Okul Müdürlerinin Tutum ve Davranışlarının Öğretmenlerin Motivasyonuna Etkisi (Özel ve Devlet Okulu Örneği)
TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.3, sa.1, ss.79-91, 2005 (Hakemli Dergi)
Mesleki ve Teknik Eğitimde Entelektüel Sermaye
TSE Standard Dergisi
, cilt.44, sa.525, ss.84-93, 2005 (Hakemli Dergi)
Eğitim Denetçilerinin Kültürel Değerleri
F.Ü. Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.199-207, 2005 (Hakemli Dergi)
Eğitim Yönetiminde Kıyaslama (Benchmarking) Yöntemi
Eğitim ve Bilim Dergisi
, cilt.29, sa.132, ss.3-9, 2004 (Hakemli Dergi)
Yönetimde Doğu Paradigması
Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.14, sa.10, ss.175-189, 2004 (Hakemli Dergi)
Eğitimde Takım Çalışması
TED Eğitim ve Bilim Dergisi
, cilt.28, sa.130, ss.8-15, 2003 (Hakemli Dergi)
Eğitimde Kıyaslama (Benchmarking)
MPM Verimlilik Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.57-68, 2003 (Hakemli Dergi)
Yönetici Adayı Öğretmenlerin Kişisel Zaman Yönetimi Davranışları
F.Ü. Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.191-202, 2003 (Hakemli Dergi)
Objektif Bir Değerlendirme ve Doğru Hareket İçin Performans Yönetimi
TSE Standard Dergisi
, cilt.41, sa.490, ss.51-58, 2002 (Hakemli Dergi)
Eğitimde Karara Katılma
MEB Milli Eğitim Dergisi
, cilt.155, sa.1, ss.170-181, 2002 (Hakemli Dergi)
Eğitimde Demokratik Liderlik ve İletişim
F.Ü. Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.225-234, 2001 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de Öğretmen İstihdamı
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, sa.9, ss.273-284, 2000 (Hakemli Dergi)
Bilimsel Yönetim ve Toplam Kalite Modelinin Karşılaştırılması
F.Ü. Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.129-132, 1995 (Hakemli Dergi)
Hedeflerle Yönetimin Eğitime Uygulanması
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.20, sa.206, ss.37-40, 1995 (Hakemli Dergi)
AT ve Türkiye’de İstihdam Sorunu
F.Ü. Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.200-212, 1994 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Proje Okullarındaki Okul Müdürlerinin Rol ve Yeterliklerinin Hesap Verebilirlik Açısından İncelenmesi
FSM Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2020, ss.589
İlkokullarda Ev Okul Uygulamasına İlişkin Öğretmen Görüşleri
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.506-512
Öğretmenlere Yönelik Motivasyon ve İş Doyumu Ölçeğinin Geliştirilmesi
6. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2019, ss.13-26
Öğretmenlerin işe yabancılaşma düzeyleri ile okul kültürü arasındaki ilişkinin incelenmesi
6. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2019, ss.67
Ortaöğretim Kurumlarında Görev Yapan Yöneticilerin Duygu Yönetimi Davranışlarının İncelenmesi
5. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 Ekim 2018, ss.1
Okullarda Değişimin Yönetimi: Olgubilimsel Bir Araştırma
5. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 Ekim 2018, ss.1
Sanal Ortamlardaki Öğretmen-Öğrenci Arkadaşlığının İncelenmesi
4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.177
İETT Şoförlerinin Eğitim Programlarının Değerlendirilmesi
5. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017
21. Yüzyıl ve Kritik Düşünme Becerileri
3.Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 Ekim 2017, ss.1
I·ETT S¸ofo¨rlerinin Egˆitim Programlarının Degˆerlendirilmesi
5. Uluslararası Egˆitim Programları ve O¨gˆretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 Ekim 2017, ss.66-68
Evaluating The IETT Curriculum For Training Drivers
5.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 Ekim 2017, ss.530-533
İETT Şoförlerinin Eğitim Programlarının Değerlendirilmesi.
5.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi., Muğla, Türkiye, 26 Ekim 2017, ss.1
İETT Şoförlerinin Eğitim Programlarının Değerlendirilmesi
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.617-610
Netiket
Eğitim Yönetimi forumu., Ankara, Türkiye, 19 Ekim 2017, ss.1
A Comparative Analysis of the Certification Systems of Green Schools.
7th International Conference on Energy and Sustainability, Seville, İspanya, 20 Eylül 2017, ss.100-106
The current status of In-service Trainings for teachers and expectations. Do they match?
The European Conference on Educational Research (ECER 2017), Copenhagen, Danimarka, 22 Ağustos 2017, ss.1
Eğitim Yönetiminde Protokol
VIII. Ulusal Öğretmenim Sempozyumu., İstanbul, Türkiye, 01 Nisan 2016, ss.1
Danışman Öğretmen Mentorluk Fonksiyonları ile Aday Öğretmenlerin Öznel Mutluluk Düzeyi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
4. International Inctructional Technologies&Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 01 Mart 2017, ss.1
“Eğitimin Ahlaki Değerler Üzerindeki Etkisi
II. Uluslararası Öncü Öğretmenler Zirvesi, Üsküp, Makedonya, 01 Şubat 2016, ss.1
The Adaptation and Validation of the Turkish Version of the Personal Report of Public Speaking Anxiety (PRPSA) for Teacher Candidades
European Conference on Educational Research, ECER, 01 Eylül 2015
Öğretmen adaylarına mangala öğretiyorum
I. Uluslararası Türk Dünyası Çocuk ve Oyuncakları Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 14 Mayıs 2015, ss.1
Müdür Yardımcılarının Yetişmesinde Okul Müdürlerinin Mentorluk Rolleri: Sorunlar Ve Çözüm Önerileri
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, 01 Mayıs 2015
Eğitim Fakültesi Öğrencileri Algılarıyla Akran Mentorluğu
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 01 Mayıs 2015
Eğitim Finansmanında Özel Okulların Rolü ve Alternatif Bir Model Olarak Sözleşmeli Okullar
I. Eğitim Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Kasım 2014, ss.1
Öğretmen Görüşlerine Göre Okul Yöneticilerinin Yeterliklerinin İncelenmesi
8. Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 04 Kasım 2013, ss.1-2
İlköğretim Okulu Yöneticilerinin Otantik Liderlik ve Psikolojik Sermaye Özelliklerinin Karşılaştırılması
5. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, 01 Haziran 2013
Üçlü Etik Sınıflama Perspektifinde İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Etik Algıları
II. Uluslararası Değerler ve Eğitimi Sempozyumu, 01 Kasım 2012
Ulusal ve Küresel Ölçekte Üstün Nitelikli İnsana Duyulan İhtiyaç
Şehirlerin Yapılandırılması Sempozyumu, 01 Eylül 2012
Yeşil Binaların Finansal Faydaları
Şehirlerin Yapılandırılması Sempozyumu, 01 Eylül 2012
Rethinking Professional Support for Novice School Principals, What should be done?
The European Conference on Educational Research, "The Need for Educational Research to Champion Freedom, Education and Development for All, 01 Eylül 2012
The Problems That Novice Teachers Face in the First Year of the Profession
European Conference on Educational Research ECER, 01 Eylül 2012
Milli Eğitim Bakanlığı Eğitim Müfettişleri Başkanlıkları Yönetmeliği'nin Liyakat İlkesine Uygunluğu
5. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Kahramanmaraş, Türkiye, 20 Haziran 2012, ss.1
Yeşil Okulların İnsan Sağlığına Etkisi
II. AR-GE Proje Pazarı Enerji ve Çevre Teknolojileri, 01 Mayıs 2012
Eğitim Yönetiminde Meritokrasi
7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, 01 Mayıs 2012
Üçüncü Öğretmen Olarak Okul Binaları
7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 Mart 2012, ss.1
School Principals’ Coaching Skills According to Teachers’ Perceptions
European Conference on Educational Research, 01 Eylül 2011
Denetmen Görüşlerine Göre Denetimde Yaşanan Sorunlar
3. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, 01 Haziran 2011
Ortaöğretim Öğrencilerinin Denetime İlişkin Metaforik Algıları
II. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Dumlupınar Üniversitesi, 01 Haziran 2010, cilt.1, ss.257-266
Kırsal ve Kentsel Alanlarda Çalışan Okul Yöneticilerinin Tükenmişlik Düzeyleri
V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 01 Mayıs 2010, ss.1
Okul yöneticisi Yetiştirmede Yeni Bir Model Önerisi: Mentorluk
IV. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, 01 Mayıs 2010
İlköğretim Müfettişlerinin Denetime İlişkin Algıları
Uluslararası Katılımlı Ulusal Eğitim Denetimi Sempozyumu, 01 Ocak 2009, cilt.1, ss.445-456
Students’ Perceptions Regarding Reputation of Primary Schools
7th International Educational Technology Conference, Nicosia, Kıbrıs (Kktc), 03 Mayıs 2007, ss.1
Obtained Results from the Questionnaires and Overall Evaluation of Views of Target Groups
International Conference E-Portfolio Process in Vocational Education and Training; Present and Future, 01 Mayıs 2007, cilt.1, ss.405-413
The Use of Portfolio as An Assessment Tool in Education
International Conference E-Portfolio Process in Vocational Education and Training; Present and Future, 01 Mayıs 2007, cilt.1, ss.54-60
Eğitim Örgütlerindeki İç Paydaşların Kurumsal İtibara İlişkin Algıları
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, 01 Eylül 2006, cilt.1, ss.223-224
14. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi
Kurum Yöneticilerinin Kültürel Eğilimlerinin Yatay-Dikey Bireycilik ve Kolektivizm Boyutunda İncelenmesi, 01 Mayıs 2006, cilt.1, ss.423-426
Okul Yöneticilerinin Toplumsal Kültürel Eğilimleri
XIII. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, 01 Mayıs 2005, cilt.1, ss.413-416
Çağdaş Yönetim Düşüncesi Işığında Ahilik Teşkilatı
I. Ahi Evran-ı Veli ve Ahilik Araştırmaları Sempozyumu, 01 Ekim 2004, cilt.1, ss.635-642
Eğitim Sistemimizdeki Okullaşma Oranlarının Analizi
XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, 01 Temmuz 2004, cilt.1, ss.1-13
Eğitim Örgütlerinde Kıyaslama (Uygulama Alanları ve Türleri)
12. Ulusal Kalite Kongresi, Kalite Derneği,, İstanbul, Türkiye, 13 Ekim 2003, ss.1
Online Eğitim Uygulamalarının Geliştirilmesinde Kıyaslama (Benchmarking) Yaklaşımının Kullanılabilirliği
III.International Educational Technology Conference and Fair, 01 Mayıs 2003, cilt.1, ss.84-96
Yönetim Süreçleri ve Örgütsel İletişim
XI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşe, Kıbrıs (Kktc), 23 Ekim 2002, ss.1
Eğitim Kurumlarında Demokratik Kültür ve Özgürlük
IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 27 Eylül 2000, ss.1
Almanya, İngiltere ve Fransa’da Mesleki Eğitim
III. Öğrenci Sempozyumu, Isparta, Türkiye, 03 Ocak 2000, ss.1
YÖK/Dünya Bankası Endüstriyel Eğitim Projesinin Proje Yönetimi Açısından Değerlendirilmesi
Proje Yönetimi Ulusal Kongresi, 01 Nisan 1999, cilt.1, ss.269-285
YÖK/Dünya Bankası II. Endüstriyel Eğitim Projesinin Uygulamasının Değerlendirilmesi
VII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 01 Eylül 1998, cilt.1, ss.405-413
YÖK/Dünya Bankası II. Endüstriyel Eğitim Projesinin Planlama ve Örgütlenmesinin Analizi
I. Mesleki ve Teknik Eğitim Sempozyumu, 01 Haziran 1998, cilt.1, ss.84-96
Eğitim Kurumlarında Örgütsel Değişme ve Yenilik
Türkiye, Türk Cumhuriyetleri ve Asya Pasifik Ülkeleri Uluslararası Eğitim Sempozyumu, 01 Eylül 1997, cilt.1, ss.84-96
Toplam Kalite Yönetiminin Eğitimde Sağlayacağı Yararlar
Yüksek Öğretimde Sürekli Kalite İyileştirme Sempozyumu, 01 Haziran 1997, cilt.1, ss.267-273
Hizmet İçi Eğitim Yönetimi ve Kalite
4. Ulusal Kalite Kongresi, TÜSİAD-Kalite Derneği, 01 Ekim 1995, cilt.1, ss.245-252
Hizmet İçi Eğitim Yöneticisi Yetiştirilmesine İlişkin Bir Model
Mesleki ve Teknik Eğitim Sempozyumu, 01 Haziran 1995, cilt.1, ss.115-119
Gündüz ve İkili Öğretimin Verimlilik Açısından Analizi
II. Verimlilik Kongresi, 01 Ekim 1994, cilt.1, ss.115-119
Teknik Öğretmenlerin Hizmet İçi Eğitim Etkinlikleri ve Yönetimine İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi
YÖK/WB Endüstriyel Eğitim Projesi Hizmet İçi Eğitim Konferansı, 01 Şubat 1994, cilt.1, ss.405-413
İlköğretim Kurumlarındaki Öğretmenlerin Örgütsel Adalet Algıları (Elazığ İli Örneği)
II. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Dumlupınar Üniversitesi
Mentorluğun Eğitim Yöneticisi Yetiştirilmesindeki Rolü
III. Eğitim Yönetimi Kongresi
Kitap & Kitap Bölümleri
Örgütsel İletişim
Eğitim Yönetimi, Selahattin Turan, Editör, Asos Yayıncılık, Ankara, ss.185-226, 2021
Örgütte Protokol Görgü ve Nezaket Kuraları
Örgütsel Davranış, Yusuf Cerit, Editör, Asos Yayıncılık, Ankara, ss.255-327, 2021
Eğitimde Değerlendirme ve Denetim
Ahmet Yesevi Üniversitesi, 2015
Örgütsel iletişim
Eğitim yönetimi, S. Turan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.189-224, 2014
Eğitim Bilimine Giriş
Türk Eğitim Sistemi, M. Taşpınar, Editör, Elhan Kitap Dünyası, Ankara, ss.277-296, 2014
Okul Müdürü ve Öğretmenler İçin Mentorluk: Singapur Örneği “Dünyada Mentorluk Uygulamaları
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2012
Öğretmen ve Yönetici Yetiştirmede Mentorluk
Anı Yayıncılık, 2011
Sınıf Yönetimi Stratejileri Öğretmen Kılavuzu
Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2010
Türkiye’de Bir Mentorluk Uygulaması: Aday Öğretmenlerin Yetiştirilmesi. Dünyada Mentorluk Uygulamaları
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2009
Öğretmenlik Mesleği
Türk Eğitim Sisteminin Genel Yapısı, M.Taşpınar, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.211-228, 2002
Diğer Yayınlar
Kaynakların Yönetimi
Diğer, ss.92, 2010