Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Sosyal ve Duygusal Öğrenmenin Kavramsal Çerçevesi Önemi ve Gerekliliği

XI. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.407-421 Creative Commons License

DETERMINING PARENT COMPETENCIES FOR THE DEVELOPMENT OF SOCIAL AND EMOTIONAL LEARNING SKILLS IN ADOLESCENTS

International Marmara Social Sciences Congress, Kocaeli, Türkiye, 15 - 16 Aralık 2023, ss.11 Creative Commons License

Yetişkinlerin Dijital Vatandaşlık Becerilerine İlişkin İhtiyaçları

XI. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.907-908 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Çevrimiçi İngilizce Sınıfında Oyunlaştırma Öğelerinin Kullanılmasının Etkililiği Üzerine Bir Karma Araştırma

VII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi/ VII. International Congress on Education and Social Sciences, Güzelyurt, Kıbrıs (Kktc), 1 - 03 Eylül 2021, ss.157-158 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

İNGİLİZCE HAZIRLIK PROGRAMINA DEVAM EDEN ÜNİVERSİTEÖĞRENCİLERİNİN İNGİLİZCE ÖZYETERLİK İNANÇLARININİNCELENMESİ

USVES Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 22 Şubat - 23 Nisan 2020, ss.78-79

ÖĞRETMEN ADAYLARININ SİVİL BİREY ÖZALGI DÜZEYLERİ

III. INES Education and Social Science Congress ( ESS - 2018 ), Antalya, Türkiye, 28 Nisan 2018, ss.57 Creative Commons License

PEDAGOJİK FORMASYON ALAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAŞAM BOYU ÖĞRENME EĞİLİMLERİ

III. INES Education and Social Science Congress ( ESS - 2018 ), Antalya, Türkiye, 28 Nisan 2018, ss.56

Öğretmen Adaylarının Medya ve Televizyon Okuryazarlık Düzeyleri

1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, ss.71

Öğretmen Adaylarının Okullardaki Akademik İşlerin Etkili Bir Şekilde Yürütülebilmesine İlişkin Çözüm Önerileri

1. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Yeni Ufuklar (ICES - 2018), İstanbul, Türkiye, 09 Nisan 2018, ss.69

Temel Eğitim Alanı Öğretmen Adaylarının Akademik İşlerini Erteleme Nedenleri

1. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.77 Sürdürülebilir Kalkınma

Students’ Multiple Intelligence Profile within the Turkish Education System: A Large Secondary and High School Sample

1.Uluslararası Sosyal Beşeri Ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 Aralık 2017, ss.311-313

Teacher Self-Efficacy Perceptions of Pedagogic Formation Program Students

International scientific practical conference “Ethno pedagogy is the factor of saving ethno cultural worth of modern socium”, Osh, Kırgızistan, 14 - 15 Aralık 2017, ss.21

İlkokul Öğretmenlerinin Mobing e Maruz Kalma Algıları

1. International Academic Research Congress, (INES), Antalya, Türkiye, 03 Kasım 2016, ss.1348-1355

An Analysis of Pre School Teachers and Student Teachers Attitudes to Inclusion and Their Individual Innovativeness Levels

14. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi-TURKSOY, Gostivar, Makedonya, 22 Ağustos 2016, ss.34

Yıldız Teknik Üniversitesi Eğitim Fakültesinde Öğrenim Görmekte Olan Öğretmen Adaylarının Baskın Zeka Çoklu Zekâ Dağılımlarının İncelenmesi

. I. Uluslararası Uzaktan Eğitim Araştırmaları Konferansı, İstanbul, Türkiye, 26 Mayıs 2016, sa.2584829, ss.33 Sürdürülebilir Kalkınma

Interpersonal Problem Solving Abilities of Students of Professional Education Faculty Dressing Programme of Selcuk University

4th World Conference on Educational Technology Researches (WCETR), Barcelona, İspanya, 28 - 29 Kasım 2014, cilt.182, ss.456-462 identifier

Aggressivity Levels of Students of Selcuk University Vocational Education Faculty Clothing-Ready-made Clothing Program

4th World Conference on Educational Technology Researches (WCETR), Barcelona, İspanya, 28 - 29 Kasım 2014, cilt.182, ss.463-469 identifier

Communication Skills of Selcuk University Vocational Education Faculty Clothing' Program Students

International Scientific Conference Pedagogy, Education and Instruction, Mostar, Bosna-Hersek, 21 Mart 2013, ss.437-448

Nevşehir İli Geleneksel Kadın Kıyafetleri

I. Uluslararası Nevşehir Tarih ve Kültür Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 16 Kasım 2011, ss.23-35

Nevşehir Yöresi Geleneksel Kıyafetlerinden Günümüze Yansımalar

I. Uluslararası Nevşehir Tarih ve Kültür Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 16 Kasım 2011, ss.98-107

Nevşehir İli Geleneksel Erkek Kıyafetleri

I. Uluslararası Nevşehir Tarih ve Kültür Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 16 Kasım 2011, ss.48-60

Clothing Teachers’ Perceptions of Competency Towards General Teacher Behaviours

International Journal of Arts & Sciences Conferences University of Washington Rome Center, Freiburg, Almanya, 10 Nisan 2011, ss.211-219

An Evaluation of Test Application Techniques of Clothing Prospective Teachers

International Journal of Arts & Sciences Conferences University of Washington Rome Center, Freiburg, Almanya, 10 Nisan 2011, ss.154-164

The Reflections of Seljuq Period Woman’s Overgarment to Today

International Journal of Arts & Sciences Conferences (University of Washington Rome Center), Roma, İtalya, 22 Kasım 2010, sa.179964, ss.232-246

A study on the empathic tendencies of prospective clothing teachers in terms of the variables of age, gender and class

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2354-2358 identifier identifier

A Study Into The Attıtudes Of Prospectıve Teachers Towards Internet Use

International Technology, Education and Development Conference, INTED, Valencia, İspanya, 24 Mart 2008, ss.956-967

Kitap & Kitap Bölümleri

The Perceptions of Primary School Teachers of Distance Education during the Pandemic Period: A Mixed Method Research

Massive Open Online Courses – Current Practice and Future Trends, Sam Goundar, Editör, IntechOpen, London, ss.1-32, 2023

Metrikler

Yayın

52

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

3

H-İndeks (Scholar)

1

Proje

1

Açık Erişim

53
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları