Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler 9
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 82
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 80

1. Sanat Eğitiminde Anahtar Yetkinliklerin İzlenebilirliği: Görsel Sanatlar Öğretim Programı Örneği

4. Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 23 Mayıs 2025, ss.39-40, (Özet Bildiri)

2. Current Trends in Inclusive Education Research

2nd International Ege Congress On Social, Humanities, Administrative and Educational Sciences, İzmir, Türkiye, 8 - 10 Mart 2025, (Özet Bildiri)

3. Eğitim Programlarının Psikolojik Temelleri Bağlamında Öğretim Stratejisi, Öğretim Yöntemi ve Öğretim Tekniği Kavramlarının İncelenmesi

12. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi “Sosyal Karmaşa Çağında Eğitim Programları”, Ağrı, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2024, ss.235-237, (Özet Bildiri)

4. AZƏRBAYCAN VƏ TÜRKİYƏDƏ İNGİLİS DİLİ MÜƏLLİMİ YETİŞTİRMƏNİN QLOBALLAŞMADA ROLU

VII International Scientific Conference, “HEYDAR ALIYEV: THE IDEOLOGY OF MULTICULTURALISM AND TOLERANCE”, Baku, Azerbaycan, 6 - 07 Mayıs 2024, ss.327-328, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

5. Eğitim Programları ve Öğretim Alanında Anlam Karmaşası Yaşanan Kavramların Belirlenmesi

11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

6. Matematik Öğretiminde Dijital Çizgi Roman Kullanımının 5.Sınıf Öğrencilerinin Başarı, Tutum ve Motivasyonuna Etkisi: BİLSEM Örneği

Öğretmenlerin Gözüyle Cumhuriyetin 100. Yılında Eğitim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 26 - 27 Aralık 2023, ss.290, (Özet Bildiri) Creative Commons License

7. Öğrencilerin Düşünme Süreçlerini Anlamaya Yönelik Etkinlik ve Uygulama Örnekleri

International Gobeklitepe Social and Human Sciences Congress, Şanlıurfa, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2021, ss.311, (Özet Bildiri)

8. Öğrencilerin Düşünce Süreçlerini Anlamaya Yönelik Etkinlik ve Uygulama Örnekleri

3. Uluslararası Göbeklitepe Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, Urfa, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2021, ss.311, (Özet Bildiri)

9. BAŞARILI VE BAŞARISIZ ÖĞRECİLERİN BAŞARI VE BAŞARISIZLIĞA YÖNELİK ALGILARI

V. TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 27 Haziran 2019, ss.112, (Özet Bildiri)

11. 5E Öğrenme Döngüsü Modelinin Akademik Başarıya, Kalıcılığa ve Tutuma Etkileri: Bir Meta-Analiz Çalışması

III. INES Education and Social Science Congress, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.43, (Özet Bildiri)

12. “Üniversite Öğrencileri İçin Sabır Eğilimleri Ölçeği” Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması

III. INES Education and Social Science Congress ( ESS - 2018 ), Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.55, (Özet Bildiri)

13. İmam Hatip Lisesi Öğrencilerinin Akademik Motivasyon Düzeyleri

III. INES Education and Social Science Congress, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.44, (Özet Bildiri)

14. Coping With The Negative Attitudes of Kindergarteners Towards School

DAKAM (Eastern Mediterranean Academic Research Center), İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2018, ss.12, (Özet Bildiri)

15. Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Sosyal Görünüş Kaygıları

ICESS, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, ss.57, (Özet Bildiri)

16. Öğretmen Adaylarının Medya ve Televizyon Okuryazarlık Düzeyleri

1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, ss.71, (Özet Bildiri)

17. Ortaöğretim Öğrencilerine Yönelik Özel Ders Eğilim Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, ss.72, (Özet Bildiri)

18. Temel Eğitim Alanı Öğretmen Adaylarının Akademik İşlerini Erteleme Nedenleri

1. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Bursa, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.77, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

19. Students’ Multiple Intelligence Profile within the Turkish Education System: A Large Secondary and High School Sample

1.Uluslararası Sosyal Beşeri Ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 Aralık 2017, ss.311-313, (Özet Bildiri)

21. Teacher Self-Efficacy Perceptions of Pedagogic Formation Program Students

International scientific practical conference “Ethno pedagogy is the factor of saving ethno cultural worth of modern socium”, Osh, Kırgızistan, 14 - 15 Aralık 2017, ss.21, (Özet Bildiri)

22. Investigating The Effect of Kindergarteners’ Perceptions of School on Their Attitudes towards School

International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language, İzmir, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.22, (Özet Bildiri)

25. İstasyon ve Altı Şapkalı Düşünme Tekniklerinin Uygulandığı Teknoloji ve Tasarım Dersinin Öğrenci Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi

Uluslararası Katılımlı Eğitim Araştırmaları Kongresi. Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi (YEAUK), İstanbul, Türkiye, 19 Mayıs 2017, ss.90

27. Sosyal Bilgiler Araştırma Ödevlerine İlişkin Öğrenci Görüşleri

2nd World Congress on Lifelong Education, WCLE., Antalya, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

28. EFL Proficiency in Language Learning and Learner Autonomy

BOĞAZİÇİ UNIVERSITY SCHOOL OF FOREIGN LANGUAGES ELT CONFERENCE, İstanbul, Türkiye, 15 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

29. Öğretmen Adaylarının Araştırma Görevlilerine Yönelik Algıları

5th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, Ankara, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.39, (Özet Bildiri)

30. İlkokul Öğretmenlerinin Mobing e Maruz Kalma Algıları

1. International Academic Research Congress, (INES), Antalya, Türkiye, 03 Kasım 2016, ss.1348-1355, (Özet Bildiri)

31. The Effect of Smart Board Applications on Students Attitudes in Pattern Teaching

International Conference on Education & Educational Psychlogy,(ICEEPSY), Rodos, Yunanistan, 11 - 15 Ekim 2016, ss.3401, (Özet Bildiri)

32. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ARAŞTIRMA GÖREVLİLERİNE YÖNELİK ALGILARI

World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, Ankara, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.34, (Özet Bildiri)

33. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOCUK HAKLARINA YÖNELİK TUTUMLARI

2nd International Conference on Social Sciences and Education Research  (ICSSER), İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, ss.122, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

34. İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN ÜST BİLİŞSEL OKUMA STRATEJİLERİNİ KULLANABİLME DÜZEYLERİ

Uluslarrası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, Gostivar, Makedonya, 22 - 23 Ağustos 2016, ss.65, (Özet Bildiri)

35. Beş Altı Yaş Çocuklarının Yaratıcılık Düzeylerinin İncelenmesi

I. Uluslararası Uzaktan Eğitim Araştırmaları Konferansı, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, ss.15-16, (Tam Metin Bildiri)

37. Sıfatlara Dayalı 5 Faktörlü Kişilik Ölçeği Geçerlilik Güvenirlik Çalışması

7th International Congress on New Trends in Education - ICONTE, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, ss.76-77, (Özet Bildiri)

38. Üniversitelerde Uluslararasılaşmanın Boyutları ve Ölçütleri

Türkiye'de Üniversite Gerçeği ve Bayburt Üniversitesi Çalıştayı, Bayburt, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2015, ss.5, (Özet Bildiri)

39. Transformative Learning Theory And Educational Experiences of Adults

4th World Conference on Educational and Instructional Studies-WCEIS, Antalya, Türkiye, 05 Kasım 2015, ss.36, (Özet Bildiri)

41. Examination of Secondary School Education 9th Grade Students Levels of Exclusion according to Different Variable

Curriculum Studies in Higher Education. The Third International Congresson Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.485-487, (Özet Bildiri)

42. Validity And Reliability Study of Computer Aided Multiple Intelligences Scale for First Stage of The Primary School

International Conference on Innovation in Social Science, Literature and Education, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 01 Temmuz 2015, ss.137, (Özet Bildiri)

43. VALIDITY AND RELIABILITY STUDY OF COMPUTER AIDED MULTIPLE INTELLIGENCES SCALE FOR FIRST STAGE OF THE PRIMARY SCHOOL1

International Conference on Arts, Social Science, Economics and Education, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 1 - 03 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

44. The Attitudes of 5th and 8th Grade Students and Their Parents Towards Learning English

3rd International Conference on Education, Social Sciences and Humanities (SOCIOINT), İstanbul, Türkiye, 23 Mayıs 2015, ss.117, (Özet Bildiri)

45. Traditional Teaching And Learning Theories And Connectivism

6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, sa.214, ss.123, (Özet Bildiri)

46. Okulöncesi Eğitim Öğretmenlerinin Temel Bilimsel Süreç Becerilerini Kullanım Düzeyleri

4rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.17, (Özet Bildiri)

47. The Effect Of Distance Education (By Using Smart Board) On Students’ Achievement In Pattern Making Techniques Teaching

5. International Conference on New Trends in Education and Their Implications (JRET), Antalya, Türkiye, 15 - 17 Nisan 2014, ss.34, (Özet Bildiri)

48. The Reliability and Validity Study of School-Oriented Attitude Scale and a Research Sample

INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CHANGES AND NEW TRENDS IN EDUCATION, Konya, Türkiye, 20 - 22 Kasım 2013, ss.57, (Özet Bildiri) Creative Commons License

49. Farklı Bölümlerde Okuyan Öğrencilerin problem Çözme Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

International Symposiumon Changes and New Trends in Education, Konya, Türkiye, 20 - 22 Kasım 2013, ss.67, (Özet Bildiri) Creative Commons License

53. 3-6 Yaş Aralığında Çocuğu Olan Babaların Nitelikli Zaman Algılarına Dair Görüşleri

4th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 25 Nisan 2013, ss.56

54. Teachers Tolerance Towards Students at Faculty Level

World Conference on Education and Instructional Studies- WCEIS, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2012, ss.35, (Özet Bildiri)

55. Virtual training in vocational education: Footwear Training

3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications., Antalya, Türkiye, 17 Mayıs 2012, ss.19-23, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

56. An Analysis of Sixth Grade Students' Reading Comprehension Skills

International Journal of Arts & Sciences, Freiburg, Almanya, 13 Nisan 2011, ss.347-360, (Tam Metin Bildiri)

57. A Comparative Study on Pre-School Teachers’ and Student Teachers’ Attitudes towards Sexual Education- The Case of Turkey

International Journal of Arts & Sciences Conferences University of Washington Rome Center, Rome, İtalya, 22 Ekim 2010, ss.121-132, (Tam Metin Bildiri)

59. Okul Öncesi Öğretmenliği Okul Uygulamalarında Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri

I. Uygulama Anaokulları Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 24 Aralık 2009, ss.103, (Özet Bildiri)

60. Okul Öncesi Bilimsel Süreç Becerileri Ölçeğinin Geçerlik Güvenirlik Çalışması

Hacettepe Üniversitesi Kültür Merkezi, Ankara/TURKEY, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009, ss.33-42, (Tam Metin Bildiri)

63. Impacts of parental attitude towards sexual identity development on child's sexual identity development

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1408-1413 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

65. Basic factors that affect general academic motivation levels of candidate preschool teachers

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1357-1365 identifier identifier

68. Mesleki Eğitim Fakültelerinde, Bilgisayar Destekli Kalıp Hazırlama Dersinde Karşılaşılan Temel Sorunlar

ICITS. 2nd. International Computer & Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 15 - 17 Nisan 2008, ss.89, (Özet Bildiri)

69. A Study Into The Attıtudes Of Prospectıve Teachers Towards Internet Use

International Technology, Education and Development Conference, INTED, Valencia, İspanya, 24 Mart 2008, ss.956-967, (Tam Metin Bildiri)

70. Basic Computer Skills of Primary School Tecahers and Directors

International Technology Education and Development Conference (INTED), Valencia, İspanya, 11 - 13 Mart 2008, ss.671-680 Creative Commons License

71. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin İnternete ve İnternette Öğrenmeye Yönelik Tutumları

Sakarya University 5th. International Educational Technology Conference, Sakarya, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2005, ss.196-201 Creative Commons License

72. Öğretme-Öğrenme Sistem Tasarımı ve Yönetiminde Okul Yöneticilerinin Liderlik Özellikleri

5th. International Educational Technology Conference, Sakarya, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2005, ss.246-255 Creative Commons License

73. Öğrencilerin Hypermedya Ortamlarında Proje Tabanlı Öğrenme Etkinliklerinin, Bazı Özellikleri Açısından İncelenmesi

Computer Engineering Department of Dokuz Eylul University, Izmir. Turkiye, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2004, ss.54-76

74. Öğrencilerin Web Ortamında Bilgi Araştırırken Kullandıkları Bilişsel Stratejiler

Computer Engineering Department of Dokuz Eylul University, Izmir, Turkey., İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2004, ss.23-45

75. Öğrencilerin Sınav Uygulama Tekniklerinin Değerlendirilmesi

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 13 - 15 Temmuz 2004, ss.34, (Tam Metin Bildiri)

77. Ortaöğretim Öğrencilerinin Sınav Başarısı İçin Etkili Sınav Teknikleri Uygulayabilme Becerilerinin Değerlendirilmesi

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Malatya, Malatya, Türkiye, 13 - 15 Temmuz 2004, ss.32-43, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License
Kitaplar 21

2. Temel Kavramlar

Covid-19 Pandemi Sürecinin Eğitim ve Eğitim Programlarına Yansımaları, Çeliköz Nadir ve Azmi Türkan, Editör, Iksad Publications, Ankara, ss.3-26, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Pandemi Sürecinde Düşünme ve Düşünme Becerileri

Covid-19 Pandemi Sürecinin Eğitim Ve Eğitim Programlarına Yansımaları, Çeliköz Nadir ve Azmi Türkan, Editör, Iksad Publications, Ankara, ss.186-213, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Üniversite Öğrencileri İçin Sabır Eğilimleri Ölçeği Geçerlilik Güvenirlik Çalışması

Eğitim Bilimleri Araştırmaları 2018, Erdal Hamarta,Coşkun Arslan,Sebahattin Çiftçi,Onur Köksal ve A. Naci Çoklar, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, İstanbul, ss.11-21, 2018 Creative Commons License

6. Cognitive Learning Theories

LEARNING AND TEACHING Theories Approaches and Models, Zeki Kaya & A. S. Özdemir, Editör, Çözüm Eğitim Yayıncılık, Ankara, ss.31-45, 2016 Creative Commons License

8. Cognitive Learning Theories

LEARNING AND TEACHING, Zeki Kaya,Ahmet Selçuk Akdemir, Editör, Çözüm Eğitim Yayıncılık, Ankara, ss.31-46, 2016 Creative Commons License

10. Bilişsel Kuramlar

Öğrenme ve Öğretme: Kuramlar, Yaklaşımlar, Modeller, Kaya,Z., Editör, Pegem Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.137-171, 2012 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

12. Eğitimde Bilgisayar Kullanımı

ÖğretimTeknolojileri ve Materyal Tasarımı, Demirel Ö,Eralp E., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.111-144, 2007 Sürdürülebilir Kalkınma

15. Öğretmenlik Mesleği

 Eğitim Bilimlerine Giriş, Özdemir Ç., Editör, Ekinoks, Ankara, ss.329-390, 2006

16. The Permanence of Nutrition Education on the Knowledge and Behaviour of Early Childhood

Research on Education, Marina-Stefania Giannakaki,Gregory T. Papanikos,Yiannis Pozios,Jhon Kelvyn Richards, Editör, Athens Institute For Education And Research, Athens, ss.701-710, 2006

17. Sınıf Ortamı ve Fiziksel Organizasyonu

Sınıf Yönetimi, Arı, R. ve Deniz, M. E., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.55-88, 2006

18. Ölçme Değerlendirme

Öğretmen Adayları İçin KPSS Deneme Sınavları : KPSS Eğitim Bilimleri Soru Bankası, Cemaloğlu, N., Editör, Asil Yayın Dağıtım, Ankara, ss.151-202, 2004

19. Öğretmenlik Mesleği ve Etiği

Öğretmenlik Mesleğine Giriş, Özdemir, Ç., Editör, Asil Yayın Dağıtım, Ankara, ss.329-390, 2003

20. Program Gelştirme

Öğretmen Adayları İçin KPSS – Eğitim Bilimleri Soru Bankası, Cemaloğlu, N., Editör, Asil Yayın Dağıtım, Ankara, ss.38-96, 2003

21. Japon Eğitim Sistemi

Avni Akyol Ümit Kültür Ve Eğitim Vakfı, İstanbul, 1996 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma
Ansiklopedide Bölümler 1

1. Türk Maarif Ansiklopedisi

Türkiye Bilimler Akademisi, ss.555-560, 2024 Creative Commons License
Diğer Yayınlar 16
Metrikler

Yayın

209

Yayın (WoS)

11

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

95

H-İndeks (WoS)

9

Atıf (Scopus)

264

H-İndeks (Scopus)

10

Atıf (TrDizin)

405

H-İndeks (TrDizin)

11

Atıf (Sobiad)

2

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

3353

Proje

11

Tez Danışmanlığı

16

Açık Erişim

64
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları